Ca să asigure confortul oaspeților, hotelierii se bazează pe aceleași criterii testate de experiența lor: servicii excelente și satisfacerea oaspeților.

În timp ce regula continuă să fie aceeași, tehnologia adaugă așteptări extra. Călătorii sunt mai independenți și vor ceva în plus. 

Formula de succes combină elementele tradiționale cu cele inovative.

1. Sosirea: check-in-ul trebuie să fie rapid, eficient și convenabil.
Recepția începe să devină elefantul din încăpere, iar oferirea opțiunii de self check-in devine o necesitate. Pentru că s-au obișnuit cu tehnologia disponibilă deja în alte domenii, oaspeții vor să-și facă singuri check-in-ul și să ajungă în cameră cât mai rapid.

Lipsa de răbdare ne caracterizează din ce în ce mai mult, așa că nu e de mirare că 60% dintre respondenții unui sondaj organizat de hotels com au declarat că preferă un hotel care le permite cazarea pe telefon unuia care nu dispune de acest serviciu. În plus, pe lângă confortul oferit clienților, self check-in-ul preia o parte din sarcinile recepționerilor, lăsându-i să-și ocupe timpul în moduri mai profitabile. 

2. Șederea: o casă departe de acasă
Generația milenialilor este formată din oameni dotați cu gadgeturi multiple. Dar nu doar ei sunt așa. Oameni de toate vârstele călătoresc împreună cu propriile lor device-uri și preferă să-și aleagă și să-și consume propriile mijloace de informare și divertisment. Wi-fi-ul face parte din viața noastră de zi cu zi.

Asigură-te că oferi o conexiune la internet rapidă, de calitate, în tot hotelul. O treime dintre clienți nu ar sta într-un hotel care nu are wi-fi. Mai mult decât atât, stațiile de încărcare USB ar trebui să fie răspândite peste tot.
Și mai e ceva: divertismentul în cameră. Marriott este unul dintre brandurile care au încheiat un parteneriat cu Netflix. Căci clienții vor să-și utilizeze când călătoresc abonamentele. 

Mesageria online este preferată telefonului. Astfel, oaspeții preferă să se angajeze în conversații în timp real pentru a cere să fie treziți, a rezerva o masă, a cere prosoape sau pături extra etc. Iar toate astea fără să sune sau să se miște din cameră. 

3. Plecarea: check-out rapid, eficient și convenabil
Dacă se pot caza online, vor să și plece la fel, folosind telefonul sau tableta. În intimitatea camerei sau când iau micul dejun, clienții își pot face singuri check-out-ul și plăti cazarea online.

Cu un PMS în cloud, poți oferi toate acestea clienților tăi, într-un mod sigur, securizat și ușor. Pe principiul: clienți mulțumiți, hotel profitabil.

Solicită un consultant AICI și află mai multe despre cum să ai clienți mai mulțumiți!

 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.