Ca să asigure confortul oaspeților, hotelierii se bazează pe aceleași criterii testate de experiența lor: servicii excelente și satisfacerea oaspeților.

În timp ce regula continuă să fie aceeași, tehnologia adaugă așteptări extra. Călătorii sunt mai independenți și vor ceva în plus. 

Formula de succes combină elementele tradiționale cu cele inovative.

1. Sosirea: check-in-ul trebuie să fie rapid, eficient și convenabil.
Recepția începe să devină elefantul din încăpere, iar oferirea opțiunii de self check-in devine o necesitate. Pentru că s-au obișnuit cu tehnologia disponibilă deja în alte domenii, oaspeții vor să-și facă singuri check-in-ul și să ajungă în cameră cât mai rapid.

Lipsa de răbdare ne caracterizează din ce în ce mai mult, așa că nu e de mirare că 60% dintre respondenții unui sondaj organizat de hotels com au declarat că preferă un hotel care le permite cazarea pe telefon unuia care nu dispune de acest serviciu. În plus, pe lângă confortul oferit clienților, self check-in-ul preia o parte din sarcinile recepționerilor, lăsându-i să-și ocupe timpul în moduri mai profitabile. 

2. Șederea: o casă departe de acasă
Generația milenialilor este formată din oameni dotați cu gadgeturi multiple. Dar nu doar ei sunt așa. Oameni de toate vârstele călătoresc împreună cu propriile lor device-uri și preferă să-și aleagă și să-și consume propriile mijloace de informare și divertisment. Wi-fi-ul face parte din viața noastră de zi cu zi.

Asigură-te că oferi o conexiune la internet rapidă, de calitate, în tot hotelul. O treime dintre clienți nu ar sta într-un hotel care nu are wi-fi. Mai mult decât atât, stațiile de încărcare USB ar trebui să fie răspândite peste tot.
Și mai e ceva: divertismentul în cameră. Marriott este unul dintre brandurile care au încheiat un parteneriat cu Netflix. Căci clienții vor să-și utilizeze când călătoresc abonamentele. 

Mesageria online este preferată telefonului. Astfel, oaspeții preferă să se angajeze în conversații în timp real pentru a cere să fie treziți, a rezerva o masă, a cere prosoape sau pături extra etc. Iar toate astea fără să sune sau să se miște din cameră. 

3. Plecarea: check-out rapid, eficient și convenabil
Dacă se pot caza online, vor să și plece la fel, folosind telefonul sau tableta. În intimitatea camerei sau când iau micul dejun, clienții își pot face singuri check-out-ul și plăti cazarea online.

Cu un PMS în cloud, poți oferi toate acestea clienților tăi, într-un mod sigur, securizat și ușor. Pe principiul: clienți mulțumiți, hotel profitabil.

Solicită un consultant AICI și află mai multe despre cum să ai clienți mai mulțumiți!

 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult