04 Nov
Ca să asigure confortul oaspeților, hotelierii se bazează pe aceleași criterii testate de experiența lor: servicii excelente și satisfacerea oaspeților.

În timp ce regula continuă să fie aceeași, tehnologia adaugă așteptări extra. Călătorii sunt mai independenți și vor ceva în plus. 

Formula de succes combină elementele tradiționale cu cele inovative.

1. Sosirea: check-in-ul trebuie să fie rapid, eficient și convenabil.
Recepția începe să devină elefantul din încăpere, iar oferirea opțiunii de self check-in devine o necesitate. Pentru că s-au obișnuit cu tehnologia disponibilă deja în alte domenii, oaspeții vor să-și facă singuri check-in-ul și să ajungă în cameră cât mai rapid.

Lipsa de răbdare ne caracterizează din ce în ce mai mult, așa că nu e de mirare că 60% dintre respondenții unui sondaj organizat de hotels com au declarat că preferă un hotel care le permite cazarea pe telefon unuia care nu dispune de acest serviciu. În plus, pe lângă confortul oferit clienților, self check-in-ul preia o parte din sarcinile recepționerilor, lăsându-i să-și ocupe timpul în moduri mai profitabile. 

2. Șederea: o casă departe de acasă
Generația milenialilor este formată din oameni dotați cu gadgeturi multiple. Dar nu doar ei sunt așa. Oameni de toate vârstele călătoresc împreună cu propriile lor device-uri și preferă să-și aleagă și să-și consume propriile mijloace de informare și divertisment. Wi-fi-ul face parte din viața noastră de zi cu zi.

Asigură-te că oferi o conexiune la internet rapidă, de calitate, în tot hotelul. O treime dintre clienți nu ar sta într-un hotel care nu are wi-fi. Mai mult decât atât, stațiile de încărcare USB ar trebui să fie răspândite peste tot.
Și mai e ceva: divertismentul în cameră. Marriott este unul dintre brandurile care au încheiat un parteneriat cu Netflix. Căci clienții vor să-și utilizeze când călătoresc abonamentele. 

Mesageria online este preferată telefonului. Astfel, oaspeții preferă să se angajeze în conversații în timp real pentru a cere să fie treziți, a rezerva o masă, a cere prosoape sau pături extra etc. Iar toate astea fără să sune sau să se miște din cameră. 

3. Plecarea: check-out rapid, eficient și convenabil
Dacă se pot caza online, vor să și plece la fel, folosind telefonul sau tableta. În intimitatea camerei sau când iau micul dejun, clienții își pot face singuri check-out-ul și plăti cazarea online.

Cu un PMS în cloud, poți oferi toate acestea clienților tăi, într-un mod sigur, securizat și ușor. Pe principiul: clienți mulțumiți, hotel profitabil.

Solicită un consultant AICI și află mai multe despre cum să ai clienți mai mulțumiți!

 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr