Succesul unui PMS (Property Management Systems) stă în utilizare. Dacă este simplu şi uşor de învăţat, angajaţii îl vor utiliza cu plăcere şi îi va ajuta în activitate. Dacă însă are un manual de 500 de pagini, necesită ore de training şi interfaţa arată învechit, oamenii vor face tot posibilul să îl ocolească. Mai mult, dacă sunt angajaţi sezonieri, ceea ce este foarte posibil în HoReCa, nu vor ajunge niciodată să înţeleagă cum funcţionează. Prin urmare, alături de cost şi funcționalități, este foarte important pentru un PMS să fie uşor de învăţat şi utilizat, iar interfaţa să fie intuitivă.

Training-ul costă mii de euro...

Domeniul HoReCa, din păcate, abundă în aplicații învechite cu o logică de business de acum 20 de ani, pe care angajaţii nu o înţeleg, iar cei sezonieri nu au timp să o deprindă. Astfel de aplicaţii vin cu un manual de utilizator stufos şi necesită numeroase ore de training. Angajaţii trebuie să înveţe ce face fiecare comandă din meniu, iar orice operaţiune uzuală implică un şir lung de click-uri. Un astfel de training costă timp şi bani, indiferent dacă se derulează online sau la sediul beneficiarului.  Un client povestea recent că pentru un hotel cu 45 de camere şi 10 angajaţi, oferta de „şcolarizare personal şi asistenţă la pornire” din partea furnizorului (un PMS tradiţional) includea 5 zile de training, la un cost total de 2.000 euro + TVA. Dacă sesiunea de şcolarizare ar fi fost în afara Bucureştiului, se adăugau costurile de transport şi masă. Evident, cifra menţionată mai sus nu include costul de timp, cu  scoaterea celor 10 angajaţi din activitate.

... nu şi pentru Pynbooking

Ai auzit vreodată pe cineva care să meargă la un training de utilizare Facebook, Instagram sau LinkedIn? Nici noi, însă aceste platforme au milioane de utilizatori în România, din toate categoriile sociale şi de toate vârstele. Secretul stă în logica simplă a acestor aplicații web şi în interfaţa intuitivă. Practic nu ai nevoie să citeşti undeva cum îţi faci un cont, cum configurezi pagina companiei, cum publici informaţii etc.  Totul este intuitiv şi natural.  Pynbooking are o abordare similară, atât la nivel de interfaţă cât şi de utilizare. Păstrăm totul simplu şi ne gândim cum facem ca orice operaţiune să aibă un număr cât mai mic de click-uri sau touch-uri. Din acest motive, clienţii Pynbooking nu au nevoie de training, nici pentru configurarea iniţială a contului nici pentru utilizarea ulterioară. Cel mult, apelează telefonic serviciile de suport dacă au unele nelămuriri.
 

Spre exemplu, complexul hotelier Zaga Zaga a trecut la Pynbooking fără să aibă nevoie de training, pentru cei  peste 50 de utilizatori. Inclusiv configurarea iniţială a camerelor şi serviciilor a fost făcută de client direct, fără cunoştinţe tehnice şi experienţă. Iată ce spune Laurenţiu Ţârca, managerul de proiect de la Zaga Zaga, care a gestionat trecerea de la o aplicaţie hotelieră de generaţie veche la  Pynbooking:

M-a surprins simplitatea platformei şi configurarea facilă. Practic după o discuţie cu serviciul de suport, am reuşit să facem singuri transferul bazei de date, să creăm zonele de vânzare şi produsele, să definim preţuri, cote de TVA etc. Fără cunoştinţe tehnice şi fără prezenţa furnizorului în locaţie. De asemenea, utilizarea efectivă a aplicaţiilor nu a necesitat training. Totul este simplu şi intuitiv. Dacă te descurci cu Facebook şi Instagram, te descurci şi cu Pynbooking.” Citiţi  întreaga poveste la  
Studiu de caz Zaga Zaga - PMS CLOUD HOTEL (pyn.ro)
 

Care sunt până la urma beneficiile unui PMS pentru care utilizatorii nu au nevoie de training?

  • Costuri semnificativ mai mici. Online sau onsite, câteva ore de training cu un reprezentant al furnizorului costă câteva mii de euro.
  • Punere în producţie mai rapidă. Trainingul şi învăţarea soluţiei vor dura zile sau săptămâni. De ce să pierzi acest timp când poţi exploata soluţia cumpărată chiar de a doua zi?
  • Experienţă plăcută pentru angajaţi. Indiferent dacă sunt pe termen lung sau sezonieri angajaţii vor să aibă un loc de muncă plăcut, iar utilizarea unei aplciatii moderne ajuta.  Cei foarte tineri şi digitalizaţi doresc aplicaţii moderne similare platformelor social media, iar pe cei mai în vârstă aplicațiile greoaie cu multe clickuri îi sperie la propriu.

Prin urmare, nu-ţi creşte inutil bugetul şi nu-ţi obosi angajaţii cu sesiuni de training, doar pentru că furnizorul soluţiei a rămas în urmă cu mentalitatea şi tehnologia. Optează pentru un sistem modern, gândit şi dezvoltat pentru zilele noastre. Pynbooking este uşor de configurat şi utilizat de orice categorie de angajaţi, indiferent dacă sunt full time sau sezonieri, generaţia X sau Y.
 

Contactează-ne chiar acum pentru informaţii suplimentare despre facilităţile de tip self service din Pynbooking, la telefon sau e-mail sau citeşte despre cum folosesc alte hoteluri serviciile noastre, dacă nu eşti încă pregătit pentru o astfel de discuţie.

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult