Coordonarea între departamentele hotelului tău este esențială pentru bunul-mers al operațiunilor și pentru livrarea de servicii de calitate oaspeților. Când vine vorba despre legătura dintre personalul de la recepție și de cel din curățenie, camerele sunt preocuparea principală. Ambele departamente schimbă constant informații cu privire la starea camerelor: recepția trebuie să furnizeze lista cu sosirile așteptate și cu plecările și, atunci când acestea au loc, să se asigure că au fost curățate camerele sau că urmează să fie curățate curând. La rândul său, departamentul de curățenie trebuie să informeze recepția odată ce camerele au fost curățate, verificate și eliberate în așa fel încât recepția să le distribuie mai departe, fie către rezervări, ca fiind disponibile, fie către oaspeți. Tot acest flux presupune multă coordonare și comunicare.
 

Coordonarea unui program de curățenie pentru întregul hotel prin foi și tabele și o comunicare tradițională în două sensuri devine o corvoadă și nu de puține ori se întâmplă ca angajații de la curățenie să se simtă depășiți atunci când le sunt alocate multe camere deodată sau când sunt trimiși la camera greșită, iar de cele care au nevoie de curățenie nu se ocupă nimeni. Recepționerii la rândul lor devin nervoși așteptând răspunsuri de la cameriste și neștiind dacă sunt gata camerele pentru oaspeții nou-veniți.
 

Dar, cu introducerea unui PMS mobil, durerile de cap și nervii inutili dispar ca prin minune. Gândiți-vă. Cu un telefon pe care au acces la secțiunea din PMS care le interesează – housekeeping – cameristele pot folosi dispozitivul pentru a vedea ce camere au de curățat în ziua respectivă, iar suplimentar, cei de la recepție le pot nota în PMS noi sarcini. Odată ce un oaspete face check-out sau când iese, lăsând camera neocupată – camerista primește notificare și știe ce are de făcut. Când camera a fost curățată, face update în real time, iar astfel cei de la recepție știu că totul este pregătit pentru noii oaspeți.
 

Asta nu contribuie doar la suprimarea apelurilor de la recepție, dar e de ajutor și recepționerilor pentru că pot vedea în timp real starea camerelor, îi ajută și pe recepționeri pentru că știu acum cu siguranță când o camera este gata pentru o nouă rezervare. Cu un PMS mobil, angajații află rapid, cu un simplu click, cum stau în hotel din toate punctele de vedere. Fiecare departament se poate concentra la munca lui specifică și, în cele din urmă, de ceea ce contează cu adevărat: oaspeții.
 

Apoi, cameristele pot semnala orice problemă de ordin practic: că s-a ars un bec, că nu mai funcționează aerul condiționat etc, problem pe care serviciul de mentenanță sau cine este însărcinat le poate rezolva înainte să vină oaspeții. Din moment ce sistemul poate fi accesat de oriunde și oricând, fiecare va ști în orice moment ce e de făcut și va primi alertele adecvate.
 

Nici nu vă imaginați cât timp se economisește și cât de clară devine comunicarea, iar productivitatea angajaților crește, odată cu calitatea serviciilor. Totul cu un PMS mobil.


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult