Știm că site-urile de rezervări fac legea în rezervări și statistica spune că, până în 2020, cei doi mari competitori din piață vor controla 94 la sută dintre toate rezervările hoteliere. Ce e de făcut?


În niciun caz, nu asistați pasivi. Un anumit grad de control poate fi recâștigat.
PMS-ul joacă un rol crucial în creșterea eficienței și îmbunătățirea serviciilor. Automatizarea operațiunilor oferă un canal sigur de comunicare directă între hotel și oaspete. Cu un PMS în cloud, serviciile hoteliere devin unele în care oaspetele se înscrie singur ca parte activă în mersul hotelului tău. Interacționezi cu el. 

De la rezervare, la self check-in, la room service, la plată online, la accesul în camera fără cheie, prin telefon, la check-out etc, oaspetele este invitat să se miște liber într-un sistem funcțional. Cu cât sunt mai multe operațiunile pe care oaspetele le poate face singur, cu atât mai numeroase ocaziile de a aduna date despre el și de a-i crea un profil care să vă ajute să-I vindeți mai mult și să vă construiți o relație directă cu el, fără intermediari.


Practicați un marketing de calitate și veți vedea creșteri de vânzări.


Cu un PMS în cloud puteți identifica preferințele clienților și le puteți personaliza șederea în continuare, puteți dezvolta programe de loialitate, oferindu-le exclusivități la care nu ar avea acces altfel.

Acesta este marele avantaj al unui PMS dezvoltat în Cloud: atragerea și satisfacerea nevoilor în schimbare ale clienților, dezvoltarea legăturii directe între clienți și hotel.

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult