
Știm că site-urile de rezervări fac legea în rezervări și statistica spune că, până în 2020, cei doi mari competitori din piață vor controla 94 la sută dintre toate rezervările hoteliere. Ce e de făcut?
În niciun caz, nu asistați pasivi. Un anumit grad de control poate fi recâștigat.
PMS-ul joacă un rol crucial în creșterea eficienței și îmbunătățirea serviciilor. Automatizarea operațiunilor oferă un canal sigur de comunicare directă între hotel și oaspete. Cu un PMS în cloud, serviciile hoteliere devin unele în care oaspetele se înscrie singur ca parte activă în mersul hotelului tău. Interacționezi cu el.
De la rezervare, la self check-in, la room service, la plată online, la accesul în camera fără cheie, prin telefon, la check-out etc, oaspetele este invitat să se miște liber într-un sistem funcțional. Cu cât sunt mai multe operațiunile pe care oaspetele le poate face singur, cu atât mai numeroase ocaziile de a aduna date despre el și de a-i crea un profil care să vă ajute să-I vindeți mai mult și să vă construiți o relație directă cu el, fără intermediari.
Practicați un marketing de calitate și veți vedea creșteri de vânzări.
Cu un PMS în cloud puteți identifica preferințele clienților și le puteți personaliza șederea în continuare, puteți dezvolta programe de loialitate, oferindu-le exclusivități la care nu ar avea acces altfel.
Acesta este marele avantaj al unui PMS dezvoltat în Cloud: atragerea și satisfacerea nevoilor în schimbare ale clienților, dezvoltarea legăturii directe între clienți și hotel.