25 de platforme de rezervări, printre care TripAdvisor, Airbnb și Google, au fost de acord să opereze schimbările cerute de autoritatea britanică. Vor modifica modul în care afișează informația și se vor supune principiilor care vizează protecția consumatorilor. Principiile CMA (Competition and Markets Authority) stipulează ca un vizitator să nu fie informat în mod eronat în legătură cu care este cererea pentru o cameră anume și, în același timp, prețurile afișate inițial să fie cele finale.

 

Lanțurile hoteliere precum Accor, IHG, Hilton, Marriott, Radisson etc., au solicitat să le fie acordat mai mult timp pentru a transpune în practică reglementările. Clienților britanici le va fi afișat costul total al unei camere atunci când vor căuta cazare în străinatate, iar CMA va monitoriza toate aceste lanțuri pentru a se asigura că îndeplinesc noile cerințe.

Expedia, Booking.com, Agoda, Hotels.com, ebookers și Trivago au stârnit îngrijorări în urmă cu câteva luni cu privire la vânzarea punând presiune pe consumator (”mai sunt doar două camere la acest tarif!”), la inducerea în eroare prin reduceri care, în realitate, nu existau, și la efectul pe care comisionul îl are asupra modalității în care sunt ordonate hotelurile pe aceste platforme.


Autoritățile britanice erau preocupate de faptul că aceste practici ar putea creiona o idee greșită consumatorilor și nu i-ar ajuta, de fapt, să găsească cea mai bună ofertă, precum și de faptul că ar încălca legislația privind protecția consumatorilor. Cei șase mari jucători au consimțit să facă schimbările necesare pe site-urile lor.

CMA a inițiat un proiect internațional, împreună cu agenții similare, încercând o abordare globală a acestor practici. Directorul executiv CMA a declarat că oamenii care fac rezervări online o pot face acum cu mai multă încredere grație acțiunilor CMA și că se vor lua măsuri în cazul în care legea este încălcată.

Cele 25 de platforme de rezervări online și lanțuri hoteliere care au consimțit să se supună reglementărilor CMA sunt: Accor, AirBnb, Best Western Hotels & Resort (Marea Britanie), Google, Hilton, HolidayPirates, HomeAway, HotelsCombined, IHG, Kayak, Lastminute, Late Rooms, Marriott, Momondo, OnTheBeach, Opodo, Premier Inn, Radisson Hotel Group, Skyscanner, Travelodge, Travel Republic, Travelsupermarket, TripAdvisor, Windham Hotels and Resorts. Nu toți acești jucători s-au făcut vinovați de practicile incriminate, dar toți au fost de acord să respecte reglementările CMA.

Dacă îți plac materialele noastre și le consideri utile, nu uita să dai like/follow paginii noastre de facebook.


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult