26 Aug

Personalizarea ofertei este una dintre cele mai eficiente metode de maximizare a veniturilor. Iar studiile o confirmă: conform unor date culese de Epsilon, 80% dintre consumatori au tendința să achiziționeze un produs atunci când brandul respectiv le oferă o experiență personalizată. Oamenii sunt mai curioși, dar și mai nerăbdători și cer rezultate care să fie adaptate nevoilor lor. Așteaptă oferte care țin cont de ceea ce ei caută. Consumatorii au încetat a mai fi o masă amorfă. Profesoara de 50 de ani are alte nevoi decât hipsterii de 30 și, ca hotelier, este esențial să ții cont de asta nu doar când se cazează la tine, ci încă de când îți aterizează pe site.

Site-ul hotelului tău este magazinul în care îți vinzi marfa: cazarea. Și, știi bine, produsul care nu spune o poveste nu vinde. Care-i povestea ta? Informațiile despre camere, servicii, facilități și activități din zonă. Sarcina ta este să ieși în întâmpinarea vizitatorilor cu o experiență dinamică, ce livrează conținut personalizat pe parcursul etapelor rezervării. Există mai mulți parametri pentru a crea conținutul strategic în locul potrivit, clientului potrivit și în momentul potrivit.

Ca hotelier, ai câteva categorii de clienți potențiali cărora te adresezi: familii, oameni de afaceri, mileniali, oameni care caută experiențe solo, cupluri romantice etc. Fiecare categorie are un comportament de consum, lucruri care-i plac și lucruri care-i displac.

Beneficiile conținutului care răspunde acestor nevoi sunt multiple și printre ele se numără: o experiență dinamică pe site, creșterea loializării, când vizitatorii găsesc în hotelul tău exact ce li s-a promis pe site, legătura între tine și ei devine mai puternică, rata de conversie a vizitatorilor în clienți crește.

Să luăm un exemplu: ai observat că hotelul tău este preferat de familii. Te vei concentra pe profilul acestor vizitatori, ținta fiind ca tot mai multe familii să facă rezervări. Măsuri pe care le poți implementa:

  • Afișarea unor mesaje prin care să fie anunțați că au mai vizitat site-ul/proprietatea
  • Mesaje prin care li se amintește să completeze procesul de rezervare
  • Familiile, de obicei, se cazează pe perioade mai lungi, nu doar o noapte-două. Poți oferi discounturi pentru rezervările de la x nopți în sus
  • Fotografii și conținut dedicate modului în care hotelul se ocupă de copiii oaspeților (locuri de joacă, scaune pentru luat masa speciale pentru bebeluși, parcuri de distracție din zonă, restaurante etc.)

Indiferent de categoria de clienți cărora te adresezi, reține că cei care petrec mai mult de 10 minute pe site-ul tău sunt predispuși să facă și rezervare. Așadar, este esențial să-i reții cât mai mult pe site. De asemenea, nu uita că cei mai mulți caută rezervări de pe telefonul mobil, iar site-ul tău trebuie să fie mobile-friendly, să se încarce rapid și să aibă buton de ”rezervă acum” vizibil. Toate acestea, le poți găsi la PYN, care-ți pune la dispoziție modul de booking engine, site pentru hotel (pe lângă celelalte servicii ale noastre). Întreabă un consultant aici. Mai mult, cu softul PYN, ai acces la date și rapoarte care, compilate și actualizate, îți spun care este profilul de client căruia îi vinzi, istoricul tuturor celor care s-au cazat la tine. Știind cine sunt, vei ști cum și ce să le vinzi. 

Dacă-ți plac materialele noastre și le consideri utile, nu uita să dai like/follow paginii noastre de facebook.


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr