Personalizarea ofertei este una dintre cele mai eficiente metode de maximizare a veniturilor. Iar studiile o confirmă: conform unor date culese de Epsilon, 80% dintre consumatori au tendința să achiziționeze un produs atunci când brandul respectiv le oferă o experiență personalizată. Oamenii sunt mai curioși, dar și mai nerăbdători și cer rezultate care să fie adaptate nevoilor lor. Așteaptă oferte care țin cont de ceea ce ei caută. Consumatorii au încetat a mai fi o masă amorfă. Profesoara de 50 de ani are alte nevoi decât hipsterii de 30 și, ca hotelier, este esențial să ții cont de asta nu doar când se cazează la tine, ci încă de când îți aterizează pe site.

Site-ul hotelului tău este magazinul în care îți vinzi marfa: cazarea. Și, știi bine, produsul care nu spune o poveste nu vinde. Care-i povestea ta? Informațiile despre camere, servicii, facilități și activități din zonă. Sarcina ta este să ieși în întâmpinarea vizitatorilor cu o experiență dinamică, ce livrează conținut personalizat pe parcursul etapelor rezervării. Există mai mulți parametri pentru a crea conținutul strategic în locul potrivit, clientului potrivit și în momentul potrivit.

Ca hotelier, ai câteva categorii de clienți potențiali cărora te adresezi: familii, oameni de afaceri, mileniali, oameni care caută experiențe solo, cupluri romantice etc. Fiecare categorie are un comportament de consum, lucruri care-i plac și lucruri care-i displac.

Beneficiile conținutului care răspunde acestor nevoi sunt multiple și printre ele se numără: o experiență dinamică pe site, creșterea loializării, când vizitatorii găsesc în hotelul tău exact ce li s-a promis pe site, legătura între tine și ei devine mai puternică, rata de conversie a vizitatorilor în clienți crește.

Să luăm un exemplu: ai observat că hotelul tău este preferat de familii. Te vei concentra pe profilul acestor vizitatori, ținta fiind ca tot mai multe familii să facă rezervări. Măsuri pe care le poți implementa:

  • Afișarea unor mesaje prin care să fie anunțați că au mai vizitat site-ul/proprietatea
  • Mesaje prin care li se amintește să completeze procesul de rezervare
  • Familiile, de obicei, se cazează pe perioade mai lungi, nu doar o noapte-două. Poți oferi discounturi pentru rezervările de la x nopți în sus
  • Fotografii și conținut dedicate modului în care hotelul se ocupă de copiii oaspeților (locuri de joacă, scaune pentru luat masa speciale pentru bebeluși, parcuri de distracție din zonă, restaurante etc.)

Indiferent de categoria de clienți cărora te adresezi, reține că cei care petrec mai mult de 10 minute pe site-ul tău sunt predispuși să facă și rezervare. Așadar, este esențial să-i reții cât mai mult pe site. De asemenea, nu uita că cei mai mulți caută rezervări de pe telefonul mobil, iar site-ul tău trebuie să fie mobile-friendly, să se încarce rapid și să aibă buton de ”rezervă acum” vizibil. Toate acestea, le poți găsi la PYN, care-ți pune la dispoziție modul de booking engine, site pentru hotel (pe lângă celelalte servicii ale noastre). Întreabă un consultant aici. Mai mult, cu softul PYN, ai acces la date și rapoarte care, compilate și actualizate, îți spun care este profilul de client căruia îi vinzi, istoricul tuturor celor care s-au cazat la tine. Știind cine sunt, vei ști cum și ce să le vinzi. 

Dacă-ți plac materialele noastre și le consideri utile, nu uita să dai like/follow paginii noastre de facebook.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.