Un studiu din 2018, arată că rata de abandon pentru site-urile din industria travel este de 81 la sută, un număr cu 10 la sută mai mare decât cel de pe magazinele online, de pildă. De ce se întâmplă asta?

În principiu, un vizitator pe site-ul tău a ajuns acolo pentru că el caută ce ai tu de oferit. De aici, depinde de ține să-l păstrezi și să-l transformi în client. Într-adevăr, sunt și oaspeți ce ajung acolo din pură curiozitate, dar mare parte dintre ei sunt interesați de produs. Acum, pentru a înțelege mai bine fenomenul, trebuie să ne gândim la site-ul nostru că la un magazin adevărat. Clienții intră, se uită, unii cumpără, alții ies. Cum ii transformăm din vizitatori în clienți?

Cel mai important este să îi oferim clientului o gama largă de produse atrăgătoare, iar prețurile și specificațiile foarte clare. Imaginează-ți că vrei să cumperi încălțăminte, dar prețul nu este afișat iar măsurile sunt incerte. La fiecare pereche de pantofi, trebuie să chemi vânzătorul pentru lămuriri.

Exact așa arată un site unde camerele nu sunt descrise în amănunt iar pentru preț și rezervare trebuie să trimiți mail.

Clientul va abandona procesul de rezervare dacă acesta este prea complex, prea minuțios.

 

Simplifică procesul de rezervare

Cu cât are mai multe ”hopuri” de trecut până la rezervare, cu atât cresc șansele că turistul să renunțe sau să se răzgândească. UȘUREAZĂ TREABA OASPETELUI. Oferă-i un buton de ”Rezervă acum”, vizibil pe orice pagină. Pune-l și pe pagina de Facebook a hotelului. Transformă-ți site-ul și pagina Facebook în magazine online. Ai nevoie de un booking engine integrat cu site-ul.

Întreabă un consultant aici despre cum funcționează booking engine-ul PYNBOOKING.

 

Site-ul trebuie să fie mobile-friendly

Ai intrat vreodată pe un site de pe mobil iar acesta se vedea execrabil? Exact asta va găși potențialul oaspete pe site-ul tău, dacă acesta nu este optimizat pentru mobil. Crezi că un oaspete dezamăgit de site-ul de mobil se va muta la calculator pentru a-ți cauta încă o dată pagina? Dacă site-ul tău nu se vede bine, nu se încarcă rapid, nu e funcțional, scrisul e prea mic, butoanele invizibile pe mobil, clientul pleacă. La PYN, îți oferim diverse template-uri, personalizabile, pentru un site modern, funcțional pe mobil.

 

Activează diverse metode de plată

Dacă un client nu poate plăți așa cum își dorește, e foarte posibil să caute un alt hotel, unul care-i oferă această posibilitate. Cu softul PYN, se poate plăți online, in deplina siguranta, prin platforma euplatesc. Sigur, comod, cu invitație la plată trimisă automat. Nu ar fi rău nici un serviciu că PayPal, din ce în ce mai folosit. În acest fel nu doar ușurezi cumpărarea serviciului de către client, dar îți securizezi rezervarea. O rezervare achitată în avans este o rezervare ce-ți garantează profit.

 

Conținut care să te scoată din anonimat

Site-ul tău este magazinul și showroom-ul hotelului tău. Este locul în care trebuie să expui tot ce e mai frumos, tot ce te diferențiază de concurență. Fotografii care să facă vizitatorii să suspine și să spună ”Ah, ce-aș vrea să stau aici”. Vinde oferte personalizate. Eșți la munte, oferă plimbări cu sania, oferă foc de tabăra, mâncare la ceaun. Eșți la mare, oferă tur cu barca, oferă mic dejun pe balconul propriu, pune în pachet ceea ce caută oamenii la destinația ta și mărește-ți șansele să fii ales. În ziua de azi, clientul modern caută experiențe, nu doar cazare, iar dacă vrei să ieși în evidență, asta trebuie să oferi.

 

Confirmarea rezervării trebuie să vină instantaneu

Ne întoarcem la magazinul de pantofi. Ai ales cu greu, ți se potrivesc. Dar acum, trebuie să te duci acasă și să aștepți confirmarea magazinului că-i are disponibili. Că ei nu s-au vândut în timp ce întrebai de ei.
Exact așa se simte un client ce trebuie să aștepte un mail sau un telefon care să-i garanteze rezervarea.
Confirmarea trebuie să vină instantaneu, altfel e posibil să vină mult prea târziu. Clientul se va reorienta.Cine mai așteaptă ore bune sau, uneori, chiar zile pentru ceva ce-n altă parte vine instantaneu? Cu PYN, confirmarea se trimite automat, prin email. Asta pentru că channel managerul PYN actualizează în mod automat și în timp real disponibilitatea pe toate canalele de vânzare online.


Solicită un consultant AICI și întreabă-l despre cum să îți transformi vizitatorii de pe site în clienți!


 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult