Un studiu din 2018, arată că rata de abandon pentru site-urile din industria travel este de 81 la sută, un număr cu 10 la sută mai mare decât cel de pe magazinele online, de pildă. De ce se întâmplă asta?

În principiu, un vizitator pe site-ul tău a ajuns acolo pentru că el caută ce ai tu de oferit. De aici, depinde de ține să-l păstrezi și să-l transformi în client. Într-adevăr, sunt și oaspeți ce ajung acolo din pură curiozitate, dar mare parte dintre ei sunt interesați de produs. Acum, pentru a înțelege mai bine fenomenul, trebuie să ne gândim la site-ul nostru că la un magazin adevărat. Clienții intră, se uită, unii cumpără, alții ies. Cum ii transformăm din vizitatori în clienți?

Cel mai important este să îi oferim clientului o gama largă de produse atrăgătoare, iar prețurile și specificațiile foarte clare. Imaginează-ți că vrei să cumperi încălțăminte, dar prețul nu este afișat iar măsurile sunt incerte. La fiecare pereche de pantofi, trebuie să chemi vânzătorul pentru lămuriri.

Exact așa arată un site unde camerele nu sunt descrise în amănunt iar pentru preț și rezervare trebuie să trimiți mail.

Clientul va abandona procesul de rezervare dacă acesta este prea complex, prea minuțios.

 

Simplifică procesul de rezervare

Cu cât are mai multe ”hopuri” de trecut până la rezervare, cu atât cresc șansele că turistul să renunțe sau să se răzgândească. UȘUREAZĂ TREABA OASPETELUI. Oferă-i un buton de ”Rezervă acum”, vizibil pe orice pagină. Pune-l și pe pagina de Facebook a hotelului. Transformă-ți site-ul și pagina Facebook în magazine online. Ai nevoie de un booking engine integrat cu site-ul.

Întreabă un consultant aici despre cum funcționează booking engine-ul PYNBOOKING.

 

Site-ul trebuie să fie mobile-friendly

Ai intrat vreodată pe un site de pe mobil iar acesta se vedea execrabil? Exact asta va găși potențialul oaspete pe site-ul tău, dacă acesta nu este optimizat pentru mobil. Crezi că un oaspete dezamăgit de site-ul de mobil se va muta la calculator pentru a-ți cauta încă o dată pagina? Dacă site-ul tău nu se vede bine, nu se încarcă rapid, nu e funcțional, scrisul e prea mic, butoanele invizibile pe mobil, clientul pleacă. La PYN, îți oferim diverse template-uri, personalizabile, pentru un site modern, funcțional pe mobil.

 

Activează diverse metode de plată

Dacă un client nu poate plăți așa cum își dorește, e foarte posibil să caute un alt hotel, unul care-i oferă această posibilitate. Cu softul PYN, se poate plăți online, in deplina siguranta, prin platforma euplatesc. Sigur, comod, cu invitație la plată trimisă automat. Nu ar fi rău nici un serviciu că PayPal, din ce în ce mai folosit. În acest fel nu doar ușurezi cumpărarea serviciului de către client, dar îți securizezi rezervarea. O rezervare achitată în avans este o rezervare ce-ți garantează profit.

 

Conținut care să te scoată din anonimat

Site-ul tău este magazinul și showroom-ul hotelului tău. Este locul în care trebuie să expui tot ce e mai frumos, tot ce te diferențiază de concurență. Fotografii care să facă vizitatorii să suspine și să spună ”Ah, ce-aș vrea să stau aici”. Vinde oferte personalizate. Eșți la munte, oferă plimbări cu sania, oferă foc de tabăra, mâncare la ceaun. Eșți la mare, oferă tur cu barca, oferă mic dejun pe balconul propriu, pune în pachet ceea ce caută oamenii la destinația ta și mărește-ți șansele să fii ales. În ziua de azi, clientul modern caută experiențe, nu doar cazare, iar dacă vrei să ieși în evidență, asta trebuie să oferi.

 

Confirmarea rezervării trebuie să vină instantaneu

Ne întoarcem la magazinul de pantofi. Ai ales cu greu, ți se potrivesc. Dar acum, trebuie să te duci acasă și să aștepți confirmarea magazinului că-i are disponibili. Că ei nu s-au vândut în timp ce întrebai de ei.
Exact așa se simte un client ce trebuie să aștepte un mail sau un telefon care să-i garanteze rezervarea.
Confirmarea trebuie să vină instantaneu, altfel e posibil să vină mult prea târziu. Clientul se va reorienta.Cine mai așteaptă ore bune sau, uneori, chiar zile pentru ceva ce-n altă parte vine instantaneu? Cu PYN, confirmarea se trimite automat, prin email. Asta pentru că channel managerul PYN actualizează în mod automat și în timp real disponibilitatea pe toate canalele de vânzare online.


Solicită un consultant AICI și întreabă-l despre cum să îți transformi vizitatorii de pe site în clienți!


 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult