Un studiu din 2018, arată că rata de abandon pentru site-urile din industria travel este de 81 la sută, un număr cu 10 la sută mai mare decât cel de pe magazinele online, de pildă. De ce se întâmplă asta?

În principiu, un vizitator pe site-ul tău a ajuns acolo pentru că el caută ce ai tu de oferit. De aici, depinde de ține să-l păstrezi și să-l transformi în client. Într-adevăr, sunt și oaspeți ce ajung acolo din pură curiozitate, dar mare parte dintre ei sunt interesați de produs. Acum, pentru a înțelege mai bine fenomenul, trebuie să ne gândim la site-ul nostru că la un magazin adevărat. Clienții intră, se uită, unii cumpără, alții ies. Cum ii transformăm din vizitatori în clienți?

Cel mai important este să îi oferim clientului o gama largă de produse atrăgătoare, iar prețurile și specificațiile foarte clare. Imaginează-ți că vrei să cumperi încălțăminte, dar prețul nu este afișat iar măsurile sunt incerte. La fiecare pereche de pantofi, trebuie să chemi vânzătorul pentru lămuriri.

Exact așa arată un site unde camerele nu sunt descrise în amănunt iar pentru preț și rezervare trebuie să trimiți mail.

Clientul va abandona procesul de rezervare dacă acesta este prea complex, prea minuțios.

 

Simplifică procesul de rezervare

Cu cât are mai multe ”hopuri” de trecut până la rezervare, cu atât cresc șansele că turistul să renunțe sau să se răzgândească. UȘUREAZĂ TREABA OASPETELUI. Oferă-i un buton de ”Rezervă acum”, vizibil pe orice pagină. Pune-l și pe pagina de Facebook a hotelului. Transformă-ți site-ul și pagina Facebook în magazine online. Ai nevoie de un booking engine integrat cu site-ul.

Întreabă un consultant aici despre cum funcționează booking engine-ul PYNBOOKING.

 

Site-ul trebuie să fie mobile-friendly

Ai intrat vreodată pe un site de pe mobil iar acesta se vedea execrabil? Exact asta va găși potențialul oaspete pe site-ul tău, dacă acesta nu este optimizat pentru mobil. Crezi că un oaspete dezamăgit de site-ul de mobil se va muta la calculator pentru a-ți cauta încă o dată pagina? Dacă site-ul tău nu se vede bine, nu se încarcă rapid, nu e funcțional, scrisul e prea mic, butoanele invizibile pe mobil, clientul pleacă. La PYN, îți oferim diverse template-uri, personalizabile, pentru un site modern, funcțional pe mobil.

 

Activează diverse metode de plată

Dacă un client nu poate plăți așa cum își dorește, e foarte posibil să caute un alt hotel, unul care-i oferă această posibilitate. Cu softul PYN, se poate plăți online, in deplina siguranta, prin platforma euplatesc. Sigur, comod, cu invitație la plată trimisă automat. Nu ar fi rău nici un serviciu că PayPal, din ce în ce mai folosit. În acest fel nu doar ușurezi cumpărarea serviciului de către client, dar îți securizezi rezervarea. O rezervare achitată în avans este o rezervare ce-ți garantează profit.

 

Conținut care să te scoată din anonimat

Site-ul tău este magazinul și showroom-ul hotelului tău. Este locul în care trebuie să expui tot ce e mai frumos, tot ce te diferențiază de concurență. Fotografii care să facă vizitatorii să suspine și să spună ”Ah, ce-aș vrea să stau aici”. Vinde oferte personalizate. Eșți la munte, oferă plimbări cu sania, oferă foc de tabăra, mâncare la ceaun. Eșți la mare, oferă tur cu barca, oferă mic dejun pe balconul propriu, pune în pachet ceea ce caută oamenii la destinația ta și mărește-ți șansele să fii ales. În ziua de azi, clientul modern caută experiențe, nu doar cazare, iar dacă vrei să ieși în evidență, asta trebuie să oferi.

 

Confirmarea rezervării trebuie să vină instantaneu

Ne întoarcem la magazinul de pantofi. Ai ales cu greu, ți se potrivesc. Dar acum, trebuie să te duci acasă și să aștepți confirmarea magazinului că-i are disponibili. Că ei nu s-au vândut în timp ce întrebai de ei.
Exact așa se simte un client ce trebuie să aștepte un mail sau un telefon care să-i garanteze rezervarea.
Confirmarea trebuie să vină instantaneu, altfel e posibil să vină mult prea târziu. Clientul se va reorienta.Cine mai așteaptă ore bune sau, uneori, chiar zile pentru ceva ce-n altă parte vine instantaneu? Cu PYN, confirmarea se trimite automat, prin email. Asta pentru că channel managerul PYN actualizează în mod automat și în timp real disponibilitatea pe toate canalele de vânzare online.


Solicită un consultant AICI și întreabă-l despre cum să îți transformi vizitatorii de pe site în clienți!