Până recent, sarcina hotelierului începea când oaspetele intra în clădire și se încheia când pleca. Lucrurile s-au schimbat. Iar cuvântul cheie este ANTICIPARE. Practic, clientul vrea să își prelungească la hotel confortul pe care-l are acasă. Și din acest motiv, hotelierul trebuie să știe CUM trăiește clientul înainte ca acesta să facă check-in. Acum, hotelierul începe să se gândească la client dinainte.


El trebuie să știe că avionul lui a avut întârziere, trebuie să știe ce fel de cameră vrea și, dacă ajunge târziu, să-i lase în cameră un mic răsfăț. În permanență, trebuie să știe ce vrea, unde se află și să-i ofere asistență pe parcurs.


 

Călătoria spre noii parametri ai relației client-hotelier e abia la început, cele două părți fac primii pași de familiarizare. Cantitatea de informații care se vor culege și tehnologiile noi vor crea un profil al clientului care se va completa pe parcurs. Cursa însă a început deja.


Dacă hotelierii nu-nțeleg că adidașii de care au nevoie sunt cei ”digitali”, atunci vor alerga în opinci și vor pierde din start. Gândiți digital, acționați digital. Precum o fac și oaspeții voștri. Este un tip de comportament al consumatorului care reclamă un singur tip de infrastructură compatibilă: cea digitală.

Check-in-ul și check-out-ul mobil sunt abia primii pași. Următorii constau în personalizarea serviciilor.

Noua generație de turiști călătorește des și a fost crescută, educată în acești termeni. În care trăiesc și muncesc. Și nu vor înțelege sincope în acest stil de viață. Hotelierii trebuie să se obișnuiască și ei cu acest segment de consumatori care-și administrează viața de pe telefonul mobil. Iar asta e departe de a fi o metaforă. Totul este pe telefon. Inclusiv tu și afacerea ta.

Hotelul trebuie să ofere mai mult decât cazare.

Se vorbește din ce în ce mai mult despre o aplicație destinată călătoriilor care să cuprindă tot. De la rezervări hoteliere, la bilete de avion și hobby-urile de care turistul e pasionat. Te va interesa să afli că oaspetele tău practică ski sau golf, căci vei ști ce să-i vinzi.


PYNBOOKING este un soft de gestiune hotelieră care te ajută să-ncepi această călătorie. Îți ghidează oaspetele de la rezervare până la check out, ușurându-i parcursul lui și ție sarcina de a-l menține satisfăcut.
Gândește digital. Acționează digital. 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.