28 Sep

Ca să rămâi competitiv, e nevoie de soluții integrate, care sincronizează programele folosite de toate departamentele. Beneficiile nu țin doar de cost, ci și de productivitate. Implementând o soluție PMS - Robot Software integrata, hotelierii își automatizează și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ.

Hospitality Robot Software

Pentru mult timp, industria hotelieră a fost ca mătușa bătrână în ceea ce privește tehnologia. Când lumea are smartphone, ea abia trecea la telefonul mobil  cu taste. Când ceilalți își iau mașini hibrid, ea e încă mândră și fudulă de Dacia ei 1300. Totuși, softurile noi, de tipul soft-as-a-service, încep să câștige teren. 

Peste 400 de Hoteluri si Pensiuni din Romania folosesc tehnologia PYNBOOKING. Unitățile de cazare variază de la cele mai mici (trei apartamente) la cele mai mari (peste 400 de camere).

Ce trebuie să înțeleagă hotelierii e că un PMS - Robot Software nu vine să înlocuiască un angajat, ci să-l ajute, să-i fie instrument de lucru, să-l secondeze și să-i preia din sarcinile monotone, de rutină, lăsându-l să se dedice unor operațiuni care să aducă plus valoare hotelului.

Un PMS - Robot Software lucreaza chiar și atunci când tu dormi. 
Un PMS - Robot Software nu doar îți preia sarcini de rutină, care nu presupun creativitate și implicare, asistență reală a clienților, ci doar repetitivitate, un PMS bun este chiar propria ta mașină de făcut bani și economisit timp. 
Ca un Robot
Cu rezultate dintre cele mai palpabile.
Noi îți punem la dispoziție acestă masină: un Robot-Mașină-Software contra unui abonament lunar. 

Ce face el?
Preia din sarcinile recepționerilor, managerilor de rezervări, managerului de vânzări, contabilului, gestionarului, ospătarului, cameristei. Ale tuturor. Pentru că este o soluție completă, integrată, care sincronizează toate departamentele. 
Un adevărat pupitru de comandă.
Și știi care e partea bună?
Lucrează 24 de ore din 24, 7 zile din 7, fără concedii, fără sărbători legale, fără să se certe cu partenerul de viață și să fie indispus/ă la recepție. Nu ia pauză de masă, nu generează erori, nu face overbooking nici în cele mai aglomerate perioade, nu îi e teamă să vândă maximum, asistă și preia oaspetele de la rezervare, check-in online la check out și după. 

Robotul se implică în toate departamentele, căci are acces peste tot. 
Fișa lui de post este enormă. Asistă direct vânzările. 
Îl găsești la angajații tăi, la banca ta, în contabilitate, în gestiunea restaurantului, pe pagina ta web, pe pagina de Facebook, în promoțiile tale, în ofertele speciale, la bucătărie și la ospătari.

PMS-ul Robot de la PYNBOOKING e doar un instrument. Unul de înaltă calitate. Unul care va face ca angrenajul pe care îl presupune activitatea hotelieră să funcționeze reducând birocrația inutilă. Angajații tăi vor ști exact ce se întâmplă în fiecare departament. 
Iar tu vei avea în buzunar – la propriu– imaginea în timp real a afacerii tale.

Un PMS Robot integrat in cloud înseamnă că nu vei mai avea nevoie de 20 de softuri în hotelul tău. 
Un PMS Robot nativ integrat in cloud cu Channel Manager si Booking Engine va conecta casele de marcat, imprimantele fiscale, sistemele de contabilitate, sistemele de acces in camere, sistemele de check-in online, POS-ul din restaurant sau plățile online. Iar asta înseamnă date corelate, informații pe care le poți utiliza, pentru că-ți parvin centralizat. 
Un PMS Robot integrat nativ in cloud este un instrument esențial pentru automatizare, pentru date relevante. Prețurile sunt dinamice, camerele se vând mai bine, la rate optime, ocuparea și veniturile cresc.
Cu un PMS Robot integrat, te vei afla în punctul în care: 
Oaspetele, prin simplul act al rezervării pe oricare dintre canalele tale de vânzări (booking, hotels, expedia, helloromania, tourneo, directbooking,  hotelbeds, travco, facebook sau site-ul tau), o va și introduce în PMS-ul tău (softul tau de receptie). 
Cel care funcționează pe telefonul din buzunarul tău, pe tableta de la recepție sau pe orice device pus la dispoziția angajaților
Disponibilitatea si tarifele se sincronizează automat pe toate aceste canale.
La fel se întâmplă și cu rezervările de grup.
Oaspetele primește automat mail cu confirmarea rezervării.
Oaspetele primește automat invitație la check-in online + codul (e-key) de acces in camera. 
Oaspetele primește invitație de plată prin procesatorul de plăți online.
Facturarea se face pe telefon, laptop, tabletă, computer în cel mai simplu mod.
Ai acces la datele tuturor firmelor din România prin API Date Firme.
Ai acces direct de pe telefon la fișa tuturor clienților, știi ce au comandat, cum au plătit și la situația soldurilor.
Te sperie evoluția?
O soluție integrată, unică ce acoperă toate nevoile tale. Un Robot complet, cu set-up instantaneu. 

Solicită un consultant  AICI  și întreabă-l despre Automatizarea proceselor de muncă.
PYNBOOKING este robotul care  îți aduce bani și timp. 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr