24 Aug

PYNBOOKING – softul flexibil, conectat, care nu-ți impune o anumită casă de marcat

Așa cum știți, noile modificări legislative impun operatorilor economici obligația de a folosi doar case de marcat cu jurnal electronic. Hotelierii nu fac nici ei excepție. De la 1 septembrie, ANAF va aplica amenzi în cazul în care nu s-a operat schimbarea caselor de marcat. Actualmente, doar 10 la sută dintre businessuri s-au conformat noii legislații și e de înțeles de ce: toată afacerea poate fi dată peste cap.

Nu și cu PYNBOOKING.

 

PYN vă ușurează tranziția și vă ajută să transformați în avantaj ceea ce era doar o bătaie de cap. Pentru că schimbarea nu cere doar simpla achiziție a unei case de marcat, ci și conectarea ei la instrumentele software folosite.


Noile case de marcat sunt deja funcționale pentru clienții PYN. Spre deosebire de alți furnizori de software de management hotelier, care vin cu soluții doar pentru un model anume, întâmplător sau nu, unul la prețuri exorbitante, PYNBOOKING nu impune achiziționarea unui case fixe, lăsând hotelierului libertatea să aleagă și oferindu-i flexibilitate. Tehnologia respectă legislația și nici nu trebuie să te ruineze.

Mobilitatea și interconectivitatea instrumentului software dezvoltat de noi permit antrepenorului să achiziționeze ce model de imprimantă fiscala sau casa de marcat dorește, Athlos, Datecs, Tremol, Epson, Partner, Succes M, Custom, Daisy în conformitate cu propriul buget  și necesități, iar conexiunea este deja realizată. 

Așa cum PYNBOOKING este instrumentul complet, all in one, care oferă soluția completă pentru gestionarea hotelului tău (channel manager, property management system, booking engine și POS), înțelegem să oferim deschidere și să asigurăm conectarea cu alte instrumente pe care le folosești. Nu e vorba doar de case de marcat, ci și de sistemul de uși, softul de contabilitate etc. Un pupitru de comandă flexibil și exhaustiv.
 

Cere oferta SOFT CLOUD + CASA FISCALA



Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr