PYNBOOKING – softul flexibil, conectat, care nu-ți impune o anumită casă de marcat

Așa cum știți, noile modificări legislative impun operatorilor economici obligația de a folosi doar case de marcat cu jurnal electronic. Hotelierii nu fac nici ei excepție. De la 1 septembrie, ANAF va aplica amenzi în cazul în care nu s-a operat schimbarea caselor de marcat. Actualmente, doar 10 la sută dintre businessuri s-au conformat noii legislații și e de înțeles de ce: toată afacerea poate fi dată peste cap.

Nu și cu PYNBOOKING.

 

PYN vă ușurează tranziția și vă ajută să transformați în avantaj ceea ce era doar o bătaie de cap. Pentru că schimbarea nu cere doar simpla achiziție a unei case de marcat, ci și conectarea ei la instrumentele software folosite.


Noile case de marcat sunt deja funcționale pentru clienții PYN. Spre deosebire de alți furnizori de software de management hotelier, care vin cu soluții doar pentru un model anume, întâmplător sau nu, unul la prețuri exorbitante, PYNBOOKING nu impune achiziționarea unui case fixe, lăsând hotelierului libertatea să aleagă și oferindu-i flexibilitate. Tehnologia respectă legislația și nici nu trebuie să te ruineze.

Mobilitatea și interconectivitatea instrumentului software dezvoltat de noi permit antrepenorului să achiziționeze ce model de imprimantă fiscala sau casa de marcat dorește, Athlos, Datecs, Tremol, Epson, Partner, Succes M, Custom, Daisy în conformitate cu propriul buget  și necesități, iar conexiunea este deja realizată. 

Așa cum PYNBOOKING este instrumentul complet, all in one, care oferă soluția completă pentru gestionarea hotelului tău (channel manager, property management system, booking engine și POS), înțelegem să oferim deschidere și să asigurăm conectarea cu alte instrumente pe care le folosești. Nu e vorba doar de case de marcat, ci și de sistemul de uși, softul de contabilitate etc. Un pupitru de comandă flexibil și exhaustiv.
 

Cere oferta SOFT CLOUD + CASA FISCALA



Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult