Ai citit bine. Cu un PMS inteligent, oaspetele tău ajunge să se ocupe de operațiuni care ți-ar consuma ție timpul și resursa umană.
Cum? Prin automatizare. Asta înseamnă conectivitate.
PYNBOOKING este centrul tău de comandă și integrează oaspetele, nu-l menține în poziții marginale. 
Iată cum se întâmplă.

 

1. Oaspetele își introduce singur datele rezervării în PMS atunci când face o rezervare. Nu o mai faci tu.

2. Completează si semneaza singur fișa de cazare pentru că PYNBOOKING înseamnă check-in online. Pe mobilul lui. 

3. Plătește singur. Online. Pe mobilul lui. Nu trebuie ca tu să ai POS pentru plata cu cardul.

4. Factura se generează odată cu plata. Automat.

5. Deschide singur ușa camerei. Cu un Cod sau cu telefonul. Pentru că PYNBOOKING este sincronizat cu sisteme de yale inteligente .

6. Își face singur check-out.

7. Pentru că rezervarea are loc fără intervenția ta, oaspetele, atunci când își introduce datele, contribuie la actualizarea automată a disponibilității pe toate site-urile și canalele pe care te vinzi.

8. Feed-back. Primește mail automat prin care este încurajat să facă review-uri, să-și exprime părerea cu privire la ședere sau să facă sugestii.

9. Promovare. Odată ce face check-in online, ai în baza de date adresa lui de email. Asta reprezintă un canal direct de comunicare cu el. Un client fidelizat va reveni. Împreună cu alții.

Într-un material viitor, îți vom arăta și ce va face angajatul tău cât timp oaspetele își ocupă rolul. Căci, nu te teme, sunt destule de făcut.