16 Oct

Marele avantaj al Programelor de Gestiune Hotel de ultimă generație, dezvoltate în Cloud, este flexibilitatea lor.
Managerii hotelieri nu mai sunt legați de un birou fizic, pot avea acces la date de pe orice device conectat la internet, fie că e vorba de laptop, tabletă sau smartphone.

Spre deosebire de softurile legacy, care depind de anumite echipamente hardware și nu pot fi accesate decât din puncte fixe situate în hotel, PMS-urile în Cloud au aceeași mobilitate pe care o au și managerii, care se pot deplasa fără teama că vor pierde legătura cu ce se-ntâmplă cu rezervările, statusul camerelor, facturarea etc. Pentru că acestea nu se instalează, ci se accesează. Așa cum îți accesezi contul de FB sau adresa de email. Atât de simplu: cu un username și parolă.

Iata ce trebuie să asigure un Program de Gestiune Hotel pe mobil. Practic, ai aceeași gamă de servicii pe care o ai și la birou. Numai că-ți încape în palmă.


1.    Informații privind rezervările

Fie că e vorba de rezervări directe, de pe site-ul hotelului, de rezervări de pe pagina de FB sau de cele provenite prin OTA, aplicația îți asigură acces la statusul lor. Modificări privind durata șederii, anulări, prelungiri, totul este la îndemână la un click.

2.     Financiare

Nu îți faci griji privind operațiunile de facturare, aplicația are secțiune dedicată care are o prezentare prietenoasă, simplificată, ușor de utilizat.

3.    Update-uri ușor de efectuat

Orice schimbare sau update realizate în sistem pot fi făcute de pe telefon, indiferent de unde te afli. Poate îți însoțești copilul la o serbare școlară, poate ești la nunta celui mai bun prieten, poate iei o pauză la sală. Oriunde ai fi, ai acces la date.

4.    Interfață prietenoasă

Interfața este ușor de utilizat, intuibilă, nu e nevoie să fii it-ist sau să beneficiezi de training special pentru a putea folosi aplicația. În plus, se pot acorda niveluri diferite de acces, în funcție de departamentul în care activează respectivul angajat.

5.    Administrare facilă a disponibilității camerelor

Tot ce ține de camere, disponibilitate, alocare, confirmări, rezervări de grup se desfășoară automat, nu trebuie să depui niciun efort. Dar ai oricând acces la inventar, știi în orice moment ce disponibilitate ai, confirmările se trimit automat, ca și invitația la check-in online sau la plată online prin platforma de plăți.

6.    Operațiuni simplificate

Un Program de Gestiune Hotel pe mobil trebuie să asigure o navigare ușoară, rapidă, între funcționalitățile softului. Operațiunile trebuie să fie fluente, ușor de intuit.

Solicită un consultant AICI și află mai multe despre programele de gestiune hotel, dezvoltate în Cloud!

 

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. read more

19 Jan

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Management hotelier

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează? Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. read more

03 Oct

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

Ce face un soft bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. read more

05 Dec

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. read more

26 Jul

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. read more

30 Aug

Industria hotelieră, muribundă din punct de vedere tehnologic.

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. read more

23 Feb