16 Oct

Marele avantaj al Programelor de Gestiune Hotel de ultimă generație, dezvoltate în Cloud, este flexibilitatea lor.
Managerii hotelieri nu mai sunt legați de un birou fizic, pot avea acces la date de pe orice device conectat la internet, fie că e vorba de laptop, tabletă sau smartphone.

Spre deosebire de softurile legacy, care depind de anumite echipamente hardware și nu pot fi accesate decât din puncte fixe situate în hotel, PMS-urile în Cloud au aceeași mobilitate pe care o au și managerii, care se pot deplasa fără teama că vor pierde legătura cu ce se-ntâmplă cu rezervările, statusul camerelor, facturarea etc. Pentru că acestea nu se instalează, ci se accesează. Așa cum îți accesezi contul de FB sau adresa de email. Atât de simplu: cu un username și parolă.

Iata ce trebuie să asigure un Program de Gestiune Hotel pe mobil. Practic, ai aceeași gamă de servicii pe care o ai și la birou. Numai că-ți încape în palmă.


1.    Informații privind rezervările

Fie că e vorba de rezervări directe, de pe site-ul hotelului, de rezervări de pe pagina de FB sau de cele provenite prin OTA, aplicația îți asigură acces la statusul lor. Modificări privind durata șederii, anulări, prelungiri, totul este la îndemână la un click.

2.     Financiare

Nu îți faci griji privind operațiunile de facturare, aplicația are secțiune dedicată care are o prezentare prietenoasă, simplificată, ușor de utilizat.

3.    Update-uri ușor de efectuat

Orice schimbare sau update realizate în sistem pot fi făcute de pe telefon, indiferent de unde te afli. Poate îți însoțești copilul la o serbare școlară, poate ești la nunta celui mai bun prieten, poate iei o pauză la sală. Oriunde ai fi, ai acces la date.

4.    Interfață prietenoasă

Interfața este ușor de utilizat, intuibilă, nu e nevoie să fii it-ist sau să beneficiezi de training special pentru a putea folosi aplicația. În plus, se pot acorda niveluri diferite de acces, în funcție de departamentul în care activează respectivul angajat.

5.    Administrare facilă a disponibilității camerelor

Tot ce ține de camere, disponibilitate, alocare, confirmări, rezervări de grup se desfășoară automat, nu trebuie să depui niciun efort. Dar ai oricând acces la inventar, știi în orice moment ce disponibilitate ai, confirmările se trimit automat, ca și invitația la check-in online sau la plată online prin platforma de plăți.

6.    Operațiuni simplificate

Un Program de Gestiune Hotel pe mobil trebuie să asigure o navigare ușoară, rapidă, între funcționalitățile softului. Operațiunile trebuie să fie fluente, ușor de intuit.

Solicită un consultant AICI și află mai multe despre programele de gestiune hotel, dezvoltate în Cloud!

 

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr