Sedus și abandonat. Așa ne-am referi la vizitatorii de pe site-ul hotelului tău, care ajung să vadă ce ai de oferit, dau un click colo, unul, dincolo, pentru ca, din diverse motive, să ajungă să nu meargă totuși până la capăt: butonul ”rezervă acum” rămâne neatins. În 2018, studiile arată că rata de abandon pentru site-urile din industria travel este de 81 la sută. Un număr cu 10 la sută mai mare decât cel de pe magazinele online, de pildă. Există câțiva factori care explică de ce așa de mulți vizitatori nu sunt convertiți în clienți. Pe unii nu ai cum să-i combați, dar pentru alții există soluții.

 

De ce oamenii abandonează o rezervare

  • Procesul de rezervare e prea complex, prea minuțios
  • Documentarea durează foarte mult. Unii turiști caută cazare uneori pe parcursul a câtorva luni înainte de vacanță
  • Oamenii se plictisesc sau devin iritați de multitudinea de formulare care trebuie completate
  • Renunță pentru că au găsit modalități de a compara prețuri și tariful hotelului tău a pierdut cursa
  • Unii decid de la bun început că prețul e prea mare
  • Probleme tehnice care țin de funcționarea site-ului
  • Probleme tehnice cu plata
  • Clientul trebuie să ceară părerea altor parteneri de călătorie

 

Există așadar câțiva factori logici, naturali, care nu depind de hotelier. Dar și alții asupra cărora poți interveni. Iată ce poți face.

 

    1. Simplifică procesul de rezervare cât de mult poți

Cu cât are mai multe ”hopuri” de trecut până la rezervare, cu atât cresc șansele ca turistul să renunțe sau să se răzgândească. Site-ul tău trebuie să aibă un buton de ”rezervă acum”, vizibil pe orice pagină, iar vizitatorul nu trebuie să dea n clickuri până când are confirmarea rezervării. La fel, și pe pagina de facebook a hotelului. Ai nevoie de un booking engine integrat cu site-ul. Întreabă un consultant aici despre cum funcționează booking engine-ul PYNBOOKING.

    2. Site-ul trebuie să fie mobile-friendly

Oamenii folosesc din ce în ce mai des telefonul mobil pentru a face rezervări. Dacă site-ul tău nu se vede bine, nu se încarcă rapid, nu e funcțional, scrisul e prea mic, butoanele invizibile pe mobil, vizitatorii părăsesc pagina rapid. La PYN, îți oferim diverse template-uri, personalizabile, pentru un site modern, funcțional pe mobil.

 

    3. Activează diverse metode de plată

Dacă un client nu poate plăti așa cum își dorește, e foarte posibil să caute un alt hotel, unul care-i oferă această posibilitate. Cu softul PYN, se poate plăti online, prin platforma euplatesc. Sigur, comod, cu invitație la plată trimisă automat. Nu ar fi rău nici un serviciu ca PayPal, din ce în ce mai folosit.

 

   4. Conținut care să te scoată din anonimat

Am spus-o și în alte ocazii: site-ul tău este magazinul și showroom-ul hotelului tău. Este locul în care trebuie să expui tot ce e mai frumos, tot ce te diferențiază de concurență. Fotografii care să facă vizitatorii să suspină și să spună ”Ah, ce-aș vrea să stau aici”. Ca ei să se îndrăgostească de hotelul tău, tu însuți trebuie să fii îndrăgostit de el și să-l arăți lumii cu tot ce are remarcabil. Prima impresie contează, nu uita.

 

   5. Confirmarea rezervării trebuie să vină instantaneu

Există încă hoteluri care trimit manual, via telefon sau email, confirmarea unei rezervări. Cine mai așteaptă ore bune sau, uneori, chiar zile pentru ceva ce-n altă parte vine instantaneu? Ați făcut vreodată o rezervare pe booking? Cât de rapid a venit? Cu PYN, confirmarea se trimite automat, prin email. Asta pentru că channel managerul PYN actualizează în mod automat și în timp real disponibilitatea pe toate canalele de vânzare online.

 

Dacă vă plac materialele noastre, nu uitați să dați like/follow paginii noastre de facebook



 

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult