Bine te-am găsit!

Industria HoReCa este una din cele mai grav afectate de pandemie. Pe lângă faptul că nu a fost până acum o siguranță în ceea ce privește deschiderea sau închiderea restaurantelor, restricțiile sunt diferite de la oraș la oraș și singurul canal de vânzări care rămâne deschis și nu ține cont de distanțare socială este internetul. De aceea, acum, la final de 2020, un lucru e clar: te digitalizezi sau abandonezi corabia.

Din păcate, nu toate afacerile din industria hotelieră sunt ușor de digitalizat. Și nu toate își pot vinde serviciile online. Însă, un restaurant care onorează comenzi cu livrare poate să compenseze deficitul cauzat de mesele distanțate și funcționarea la capacitate 50%. 

Însă, comisioanele aferente listării ofertei de produse pe site-uri de livrări la domiciliu poate fi o piedică pentru multe afaceri care și-ar dori să folosească și acest canal de vânzare online. Iar listarea ofertei nu garantează că, în mulțimea de branduri care sunt prezente pe aceeași platformă, un restaurant se face remarcat.

Ca și alternativă atât pentru vânzarea produselor online cât și pentru reducerea costurilor cu personalul și mentenanța unui spațiu de servire a mesei, există Pynbooking. De la soluții mobile la POS și preluarea comenzilor fără contact cu ospătarul, oferim proprietarilor de restaurante servicii ancorate în contextul actual, ca un răspuns la restricțiile impuse de pandemie.

Să vedem în continuare despre ce e vorba.

Tehnologia ca armă împotriva celei mai mari provocări în industria ospitalieră

Spuneam și în articolele anterioare că, în 2021, tehnologia va conta mai mult ca oricând. Noi considerăm că va fi partenerul ideal care va ajuta proprietarii de restaurante nu doar să economisească, ci și să respecte regulile de distanțare socială și să se adapteze la criza ce deja a venit. 

De aceea, îți prezentăm în continuare soluțiile noastre pentru digitalizarea și eficientizarea proceselor din restaurantul, cafeneaua sau barul tău.

#1 Prezentarea meniului în format digital

Când vine vorba de plasarea unei comenzi în cadrul unui restaurant, primul punct de contact cu clienții este meniul.

De aceea, meniul trebuie să fie disponibil, pentru toți, și online. Era meniurilor în format fizic, prezente pe fiecare masă, din păcate se află la apus.

Restaurantele au nevoie de un meniu digital, disponibil la un click distanță, adaptat pentru mobile, tablete, laptopuri și orice alte dispozitive folosesc clienții.

De aceea, una din componentele esențiale ale prezenței online pe care o are un restaurant este pagina de prezentare a meniului. Nu în format PDF, ci în formatul specific unei pagini web.

Meniul digital trebuie să fie ușor de accesat, perfect vizibil pe orice ecran și orice browser, conceput special pentru a atrage privirea și a stimula apetitul consumatorilor. Să fie împărțit pe categorii, fiecare produs să aibă preț, ingrediente și alte informații afișate foarte clar. 

Un mare plus pe care trebuie să îl aibă este să fie interactiv. Asta înseamnă să ofere consumatorilor posibilitatea să plaseze comenzi direct din meniu, așa cum ar face-o pe un magazin online.

Nu te gândi că este nevoie de o platformă digitală complexă care presupune costuri mari. Este un simplu modul de la Pynbooking, care se numește Meniu Digital. Este accesibil, fie prin link sau cod QR, este plăcut vederii și îți permite ție să faci orice fel de modificări care să fie vizibile în timp real.

#2 POS în cloud

Această soluție îți permite să coordonezi eficient comenzile, plățile și inventarul ingredientelor și produselor din stoc. 

Ajută oaspeții pentru că le permite să plaseze comenzile din câteva click-uri, fără să fie nevoie să apeleze la un ospătar. Este, bineînțeles, integrat cu meniul digital despre care vorbeam mai devreme și facilitează plasarea comenzilor și transmiterea acestora către bucătărie, doar prin marcarea produselor solicitate.

În pandemie, notițele pe carnețel nu mai sunt un mod eficient de a prelua comenzi. De aceea, POS-ul pentru restaurante în cloud de la Pynbooking este conceput special să simplifice procesul de alegere a produselor, plasare a comenzilor, transmitere către bucătărie, notificare a ospătarilor sau livratorilor când sunt gata și emiterea bonurilor, facturilor, la final.

Clientul doar își folosește telefonul să comande și să achite. Nimic mai simplu.

Iar tu, în calitate de manager de restaurant, ai acces la toate aceste informații dintr-un singur loc, doar cu un user și parolă. Aici poți ține evidența stocurilor, a mărfurilor, a ambalajelor și poți transfera toate datele către sisteme externe de contabilitate precum SAGA sau CIEL.

Află mai multe despre modulul POS Restaurant!

#3 Cum se face comunicarea cu bucătăria

La bucătărie, personalul are nevoie de un ecran TV sau o tabletă care afișează toate comenzile și ordinea în care sunt plasate. Ei se ocupă de preparate din momentul în care confirmă că au preluat o comandă și, în acel moment, pornește un temporizator care măsoară timpii de preparare.

Astfel, clientul știe exact cât durează de la preluarea comenzii și nu mai apar nemulțumiri legate de „timp prea mare de primire a comenzii”. Gata cu întârzierile nejustificate.

Tu, în calitate de manager de restaurant, facilitezi această comunicare, economisești timp dar și costuri pentru că excluzi imprimantele, consumul de hârtie termică și nu ai nevoie de alte aparate. 

Acest ecran de care vorbeam, practic, afișează o aplicație care se numește Live Monitor. Ea trimite notificări sonore către ospătari sau livratori care anunță când o comandă este gata. Așadar, nimeni nu mai trebuie să vorbească cu nimeni, tehnologia face totul!

Află mai multe despre soluția Kitchen Live Monitor.

#4 Livrare la domiciliu cu plăți integrate

Dacă la început spuneam despre prezența pe platformele online de livrare de mâncare, vrem să îți spunem că există o variantă să ai propriul portal de comenzi online, fără comisioane. Și, bineînțeles, fără costuri de dezvoltare. Cum îți sună?

Pentru că multe dintre afaceri precum este și a ta au ales varianta de livrare la domiciliu, și tu o poți face, în mod economic. 

De aceea, la Pynbooking, am creat modulul Delivery. Pur și simplu primești propriul portal online de comenzi cu funcția de plăți online și meniu digital interactiv, accesibilă pentru clienți de acasă. 

Ce înseamnă asta? Pe scurt, clienții îți accesează portalul printr-un link pe care îl poți promova oriunde, văd preparatele tale, comandă și plătesc direct de acolo. Iar tu, ca manager, primești rapoarte detaliate atât a stocurilor cât și a comenzilor, în fiecare zi.

Panoul de administrare simplu și intuitiv îți permite să personalizezi oferta de produse oricând și se va actualiza rapid în interfață. Nu mai ai nevoie de web designer pentru că totul este deja pregătit pentru tine. Trebuie doar să îți încarci oferta și pozele aferente și apoi să îți distribui link-ul oriunde dorești.

Dacă deja ai propriul website, poți integra aici și modulul delivery, ca o extensie a acestuia.

Și iată cum, în doar 4 pași, afacerea ta se poate pune pe picioare și se va adapta contextului actual. 

Cum te ajută digitalizarea?

Într-un cuvânt, să supraviețuiești. Nu te gândi că este complicat, că presupune costuri mari sau echipamente IT sau că presupune să pierzi timpul la telefon cu un programator să îți explice ce să faci. Pentru că nu este așa!

Digitalizarea restaurantului tău îți aduce avantajele:

-    Oferă o experiență memorabilă pentru clienți,
-    Reduce timpul de preparare al mâncării,
-    Eficientizează la maximum comunicarea,
-    Reduce costurile cât de mult posibil,
-    Susține distanțarea socială,
-    Oferă acces clienților la modalități de plată online,
-    Loializează clienții,
-    Limitează contactul dintre clienți și personal,
-    Elimină carnețelele, pixurile, drumurile ospătarilor până la bucătărie,
-    Oferă instant facturi și bonuri în format electronic,
-    Este prietenoasă cu mediul înconjurător.

Știm că o astfel de decizie nu poate fi luată de azi pe mâine. De aceea, îți lăsăm timp de gândire. Însă, ține cont că fiecare zi care te ține la distanță de tehnologie amână și posibilitatea ca afacerea ta să își revină.

E momentul perfect pentru adaptare, ca să supraviețuim. De aceea, vrem să îți oferim cele mai eficiente, complete și moderne soluții pentru industria HoReCa din România.

Te invităm să afli toate beneficiile pe care le au antreprenorii care dețin Pynbooking, pe www.pyn.ro

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult