Programul de soft management al hotelului este centrul lui de gravitație și o unealtă indispensabilă de ceva timp. De la rezervări la administrare, un PMS bun este creierul afacerii. Celelalte ”membre” sunt coordonate de el, care e panoul de comandă. Dacă acesta nu funcționează așa cum ar trebui, activitățile hoteliere, de la operațiuni de zi cu zi la chestiuni mai complexe, vor avea de suferit.

Foarte mulți hotelieri continuă să-și gestioneze afacerea cu pixul pe hârtie, neavând niciun fel de sistem de management. Ce nu se înțelege încă e faptul că un PMS nu este un moft, este o necesitate. Iar decizia alegerii lui trebuie cântărită cu atenție.

Un PMS bun ar trebui să asigure respectarea a 3 condiții:


1. Sincronizarea operațiunilor: hotelurile folosesc sisteme multiple pentru a gestiona operațiunile de zi cu zi. Pentru eficiență maximă, sistemul tău trebuie să unifice cele mai importante funcții într-una singură. Departamentele trebuie să comunice între ele și proasta gestionare a unei funcții are repercusiuni asupra serviciilor și, implicit, a veniturilor.

O singură platformă dezvoltată în Cloud, care sincronizează eficient, poate face ca, de pildă, recepționerul să delege anumite sarcini legate de curățarea unei anumite camere către departamentul de housekeeping, iar ambele – recepția și housekeeping – pot urmări statusul acelei camere.
Nu va mai fi nevoie de hârtii, de dosare, de logare și delogare în mai multe softuri sau de folosit module manuale. Un PMS bun ar trebui să centralizeze cele mai importante taskuri într-un singur loc.

2. Acces de oriunde, de pe orice dispozitiv.

Un PMS trebuie să fie mobil. Iar mobilitatea nu e un capriciu, e necesitatea. Softurile învechite sunt instalate pe un computer aflat în hotel. Asta însemna că hotelierul este legat de el.
Un PMS dezvoltat în Cloud permite hotelierului să-și gestioneze afacere oricând și de oriunde.
Un PMS bun oferă posibilitatea de logare și de acces în timp real la toate informațiile, de la rezervări la contabilitate și facturare. Personalul poate procesa rezervări, plăți, comenzi, poate face check-in și check out de oriunde, oricând.


3.   Asistență pentru oaspeți – venituri mai mari. Un PMS bun trebuie să fie unul intuitiv. Iar un booking manager integrat în PMS, care să aducă rezervări directe, de pe site-ul propriu al hotelului, cu 0% comision, este un must-have.

Un PMS bun nu este gândit doar pentru hotelieri, are două niveluri de performanță, adresându-se și oaspeților lor și asistându-i atât în timpul șederii, de la rezervare la check-out, cât și după aceea.

 Cu o interfață prietenoasă, cu posibilitatea de a face check-in și check-out online, cu posibilitatea de a face plăți online, un PMS se poate transforma într-un instrument de fidelizare. Datele pe care le colectează le puteți folosi pentru a lua deciziile potrivite în timp real, pentru a vă promova ofertele și pachetele de servicii, pentru a vă face clienții să revină. Deci, de a vă crește veniturile. 

Acum poți testa gratuit serviciile PYNBOOKING. Află cum aici.

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult