07 Mar

Programul de soft management al hotelului este centrul lui de gravitație și o unealtă indispensabilă de ceva timp. De la rezervări la administrare, un PMS bun este creierul afacerii. Celelalte ”membre” sunt coordonate de el, care e panoul de comandă. Dacă acesta nu funcționează așa cum ar trebui, activitățile hoteliere, de la operațiuni de zi cu zi la chestiuni mai complexe, vor avea de suferit.

Foarte mulți hotelieri continuă să-și gestioneze afacerea cu pixul pe hârtie, neavând niciun fel de sistem de management. Ce nu se înțelege încă e faptul că un PMS nu este un moft, este o necesitate. Iar decizia alegerii lui trebuie cântărită cu atenție.

Un PMS bun ar trebui să asigure respectarea a 3 condiții:


1. Sincronizarea operațiunilor: hotelurile folosesc sisteme multiple pentru a gestiona operațiunile de zi cu zi. Pentru eficiență maximă, sistemul tău trebuie să unifice cele mai importante funcții într-una singură. Departamentele trebuie să comunice între ele și proasta gestionare a unei funcții are repercusiuni asupra serviciilor și, implicit, a veniturilor.

O singură platformă dezvoltată în Cloud, care sincronizează eficient, poate face ca, de pildă, recepționerul să delege anumite sarcini legate de curățarea unei anumite camere către departamentul de housekeeping, iar ambele – recepția și housekeeping – pot urmări statusul acelei camere.
Nu va mai fi nevoie de hârtii, de dosare, de logare și delogare în mai multe softuri sau de folosit module manuale. Un PMS bun ar trebui să centralizeze cele mai importante taskuri într-un singur loc.

2. Acces de oriunde, de pe orice dispozitiv.

Un PMS trebuie să fie mobil. Iar mobilitatea nu e un capriciu, e necesitatea. Softurile învechite sunt instalate pe un computer aflat în hotel. Asta însemna că hotelierul este legat de el.
Un PMS dezvoltat în Cloud permite hotelierului să-și gestioneze afacere oricând și de oriunde.
Un PMS bun oferă posibilitatea de logare și de acces în timp real la toate informațiile, de la rezervări la contabilitate și facturare. Personalul poate procesa rezervări, plăți, comenzi, poate face check-in și check out de oriunde, oricând.


3.   Asistență pentru oaspeți – venituri mai mari. Un PMS bun trebuie să fie unul intuitiv. Iar un booking manager integrat în PMS, care să aducă rezervări directe, de pe site-ul propriu al hotelului, cu 0% comision, este un must-have.

Un PMS bun nu este gândit doar pentru hotelieri, are două niveluri de performanță, adresându-se și oaspeților lor și asistându-i atât în timpul șederii, de la rezervare la check-out, cât și după aceea.

 Cu o interfață prietenoasă, cu posibilitatea de a face check-in și check-out online, cu posibilitatea de a face plăți online, un PMS se poate transforma într-un instrument de fidelizare. Datele pe care le colectează le puteți folosi pentru a lua deciziile potrivite în timp real, pentru a vă promova ofertele și pachetele de servicii, pentru a vă face clienții să revină. Deci, de a vă crește veniturile. 

Acum poți testa gratuit serviciile PYNBOOKING. Află cum aici.

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. read more

19 Jan

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Management hotelier

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează? Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. read more

03 Oct

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

Ce face un soft bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. read more

05 Dec

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. read more

26 Jul

Industria hotelieră, muribundă din punct de vedere tehnologic.

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. read more

23 Feb

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. read more

30 Aug