23 Aug

Cameristele sunt într-o alergătură continuă în hotel și, în mod traditional, hotelierii se bazează pe scheme din PMS pentru a ști ce camere trebuie curățate sau ce tip de serviciu e necesar în fiecare camera. Problema este că aceste scheme, de îndată ce sunt tipărite, sunt ”expirate”.

Un scenariu frecvent. Un oaspete uită să agațe semnul de ”do not disturb” de clanță. Camerista, cu schema în mână, bate la ușă. Oaspetele răspunde iritat. După încă vreo câteva uși cu răspuns asemănător, camerista întreabă la recepție ce se-ntâmplă. În timpul ăsta, un oaspete care trebuia să se cazeze așteaptă la recepție ca angajata de la housekeeping să primească instrucțiuni cu privire la ce are de făcut.


Imaginați-vă cum ar fi ca administrarea serviciilor de housekeeping să se petreacă dintr-un buton. Camerista, când termină de aranjat o cameră, bifează de pe telefonul mobil sau tabletă că respectiva cameră este curată și pregătită de inspecție.

Productivitatea crește, timpii sunt îmbunătățiți. Tehnologia mobilă ajută cameristele să aibă acces la informația actualizată. Dacă se descoperă neclarități sau vreo discrepanță, camerista notează camera cu pricina ca atare. Iar accesând programul de gestiune, hotelierii pot vizualiza informația in timp real, pot da indicații și bifa chestiunile care trebuie rezolvate la recepție sau la nivel de management. Comunicarea are un circuit neîntrerupt, fără întârzieri, iar statusul camerelor este mereu cel real. Nimeni nu mai plimbă hârtii caduce de colo-colo.

 

Guvernantele pot face inspectarea camerelor de pe telefon fără să trebuiască să ia notițe sau să sune la recepție. De pilda, dacă într-o camera s-a ars un bec sau un robinet picură, guvernanta marchează în PMS problema, evitând riscul unor momente stânjenitoare în care un oaspete ar fi cazat și s-ar trezi fără lumină în baie.

Hotelurile care utilizează PMS-uri mobile au ocazia să observe cum eficiența operațională se transformă într-un grad sporit de satisfacție a clienților. Se câștigă nu doar timp prin faptul că nu se mai bate la uși, nu se mai așteaptă în mod inutil, ci și la capitolul prompitutidine. Camerele sunt gata mai repede, oaspeții sunt mai mulțumiți, recepția se poate ocupa de altceva. Problemele neprevăzute se rezoltă mai rapid. Iar proprietatea are de câștigat din toate punctele de vedere.

Comunicare mai bună, eficiență sporită, nivel de nemulțumiri minim. Angajați și oaspeți fericiți.

 

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr