Milenialii sunt cei care au crescut într-o epocă în care tehnologia a luat un avânt nemaipomenit. Și, crede-mă, vei vrea să știi despre ei pentru că pe ei nu-i poți trata ca pe cei născuți în 50 și care au crescut cu mașina de spălat Albalux și apelurile la robot ca să fie treziți când plecau în vacanțele luate cu bilete prin întreprindere.

Milenialii percep totul diferit. Nu doar tehnologia, ci și relația cu brandurile și serviciile. Le percep altfel decât părinții lor. Iar internetul, faptul că-s în permanență conectați, accesul neîntrerupt la entertainment, relațiile cu străinii din online, totul îi face să aibă o perspectivă globală, unică, modificând modul în care interacționează și consumă conținutul pus lor la dispoziție. Inclusiv de tine, hotelier.

Deci, ce le place milenialilor?

1.    Servicii simple, comode, convenabile. Tehnologia mobile. Sunt dependenți de conectivitate și sunt conectați la TOT. 91 la sută dintre ei au smartphone, 75 la sută consideră internetul principala lor sursă de informație și tot atâția folosesc telefonul ca să facă research pentru planurile de vacanță. Se așteaptă ca tot procesul să funcționeze la fel de lin ca atunci când își comandă de pe internet ultimul model de smartphone.

Milenialii mai vor și control asupra serviciilor. Aproximativ 60% din ei vor să achite online, să facă check-in și check-out online și să-și deschidă ușa camerei cu telefonul. Apreciază furnizorii care se adaptează stilului lor de viață și cerințelor lor tehnologice.

2.    Milenialii vor personalizare. Experiențe unice de călătorie. Căci, da, milenialilor le place să se simtă unici. Speciali. Să li se respecte individualitatea. Cer tratament personalizat de la companiile de travelling, vor opțiuni când călătoresc, vor variație, nu standard, balanța aventură-relaxare trebuie să fie una echilibrată.

Iar tehnologia mobilă și aplicațiile în Cloud le permit hotelierilor să răspundă cererii de personalizare din partea milenialilor. Ceea ce se traduce în loialitate, în vorbă dusă mai departe și… știți voi… internetul e noul cer, noua limită!

3.    Acces gratuit la wi-fi. Peste tot. Mereu. Dacă nu aveți wi-fi, vor pleca. Va fi ca și cum vă lipsește apa curentă. Accesul la internet e parte a vieții lor de zi cu zi, nu concep fără. Și nu doar accesul, ci și calitatea lui. Să nici nu vă treacă prin cap să taxați suplimentar pentru wi-fi. E sinucidere curată. Internetul nu mai e o opțiune extra, e ceva de la sine înțeles. Cam ca televizorul color.

Apoi, nu uita: wi-fi-ul nu e doar pentru ei, e și pentru tine. Pentru toate serviciile la care ei pot apela printr-un click în device-urile lor. Sau ale angajaților tăi.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.