Să învățăm de la alții. Iată ce susțin manageri din companii hoteliere mari despre cum gândesc prețurile în așa fel încât să atingă potențial maxim de creștere.

Chris Chenney, VP Stonebridge Companies:
Ne concentrăm pe perioada dintre ziua când se face rezervare și ziua sosirii la hotel. Cine rezervă cu 30 de zile înainte nu va plăti la fel cu cel care rezervă cu trei zile înainte: elasticitatea prețului e diferită. Urmărim comportamentul de achiziție și folosim strategii diferite pentru fiecare. Mulți ignoră acest aspect și încearcă să copieze politica de prețuri de la alții.

Erik Gravelle, Diamond Resorts:
Colaborăm cu mai multe platforme de rezervări și am găsit cea mai bună cale de a mări veniturile: construirea unei relații individuale cu fiecare dintre ele. Folosim promoțiile targetate și ne asigurăm că utilizăm fiecare dintre instrumentele pe care le avem la dispoziție, că beneficiem de toată expunerea posibilă. Investim bani în asta și e firesc să așteptăm ceva în schimb.

Tina Meredith, Hotel Group:

Este crucial ca recepționerii și managerii de rezervări să fie parte a procesului de management al veniturilor când vine vorba de rezervări directe. Educarea celor din recepție privind upgrade-uri la camere în funcție de tipul lor, privind diversele pachete și oferte joacă un rol foarte important în a ne mări veniturile per cameră. Modul în care ne stabilim tarifele, dacă depind de ziua cazării sau de ziua rezervării, se va baza mereu pe cererea din piață, printre alți factori. Totuși, convertirea a celor care contactează în clienți la prețuri mai mari este direct legată de instruirea continuă a personalului nostru.
Strategia noastră în ceea ce privește rezervările de grup include câțiva factori-cheie pentru a vinde la cele mai mari tarife posibil. Managerii de vânzări și de venituri au o abordare complexă, bazată pe informații despre cum variază cererea pe piață, despre cum vindem un anumit tip de cameră unui anumit tip de grup. Asta le permite să obțină cele mai bune prețuri pentru camerele care sunt cele mai solicitate. În plus, tarifele minime acceptabile pentru grupuri sunt modificate regulat în funcție de condițiile din piață.

Monte Gardiner, Best Western Hotels&Resorts:

Clienții sunt dispuși să cumpere și să cheltuiască mai mult atunci când au contact cu un angajat atent, empatic, atunci când se realizează o legătură personalizată – acesta este momentul crucial. Angajatul trebuie să fie orientat spre client mereu.

 

Recapitulând și punând cap la cap: tarifele trebuie să fie flexibile și să țină cont de profilul clientului, al grupului și de perioadă. Trebuie să fim în permanență capabili să jonglăm cu prețurile, trebuie să știm cum să promovăm un upgrade de cameră, un pachet cu un serviciu adițional, trebuie să avem angajați atenți la client, capabili să anticipeze. Avem instrumentele tehnice necesare pentru asta? Dacă modifici azi prețul unei camera pentru o anumită perioadă, în cât timp se propagă le pe toate canalele unde-l dorești actualizat? Dacă îți intră 5 oaspeți în hotel, pentru check-in, cine se ocupă de ei? Ai acces la date actuale, în timp real, care să-ți permit să iei decizii informate rapid? PYNBOOKING te secondează în toate aceste aspecte.


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult