Să învățăm de la alții. Iată ce susțin manageri din companii hoteliere mari despre cum gândesc prețurile în așa fel încât să atingă potențial maxim de creștere.

Chris Chenney, VP Stonebridge Companies:
Ne concentrăm pe perioada dintre ziua când se face rezervare și ziua sosirii la hotel. Cine rezervă cu 30 de zile înainte nu va plăti la fel cu cel care rezervă cu trei zile înainte: elasticitatea prețului e diferită. Urmărim comportamentul de achiziție și folosim strategii diferite pentru fiecare. Mulți ignoră acest aspect și încearcă să copieze politica de prețuri de la alții.

Erik Gravelle, Diamond Resorts:
Colaborăm cu mai multe platforme de rezervări și am găsit cea mai bună cale de a mări veniturile: construirea unei relații individuale cu fiecare dintre ele. Folosim promoțiile targetate și ne asigurăm că utilizăm fiecare dintre instrumentele pe care le avem la dispoziție, că beneficiem de toată expunerea posibilă. Investim bani în asta și e firesc să așteptăm ceva în schimb.

Tina Meredith, Hotel Group:

Este crucial ca recepționerii și managerii de rezervări să fie parte a procesului de management al veniturilor când vine vorba de rezervări directe. Educarea celor din recepție privind upgrade-uri la camere în funcție de tipul lor, privind diversele pachete și oferte joacă un rol foarte important în a ne mări veniturile per cameră. Modul în care ne stabilim tarifele, dacă depind de ziua cazării sau de ziua rezervării, se va baza mereu pe cererea din piață, printre alți factori. Totuși, convertirea a celor care contactează în clienți la prețuri mai mari este direct legată de instruirea continuă a personalului nostru.
Strategia noastră în ceea ce privește rezervările de grup include câțiva factori-cheie pentru a vinde la cele mai mari tarife posibil. Managerii de vânzări și de venituri au o abordare complexă, bazată pe informații despre cum variază cererea pe piață, despre cum vindem un anumit tip de cameră unui anumit tip de grup. Asta le permite să obțină cele mai bune prețuri pentru camerele care sunt cele mai solicitate. În plus, tarifele minime acceptabile pentru grupuri sunt modificate regulat în funcție de condițiile din piață.

Monte Gardiner, Best Western Hotels&Resorts:

Clienții sunt dispuși să cumpere și să cheltuiască mai mult atunci când au contact cu un angajat atent, empatic, atunci când se realizează o legătură personalizată – acesta este momentul crucial. Angajatul trebuie să fie orientat spre client mereu.

 

Recapitulând și punând cap la cap: tarifele trebuie să fie flexibile și să țină cont de profilul clientului, al grupului și de perioadă. Trebuie să fim în permanență capabili să jonglăm cu prețurile, trebuie să știm cum să promovăm un upgrade de cameră, un pachet cu un serviciu adițional, trebuie să avem angajați atenți la client, capabili să anticipeze. Avem instrumentele tehnice necesare pentru asta? Dacă modifici azi prețul unei camera pentru o anumită perioadă, în cât timp se propagă le pe toate canalele unde-l dorești actualizat? Dacă îți intră 5 oaspeți în hotel, pentru check-in, cine se ocupă de ei? Ai acces la date actuale, în timp real, care să-ți permit să iei decizii informate rapid? PYNBOOKING te secondează în toate aceste aspecte.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.