25 Jun

Mulți hotelieri au ajuns la concluzia că bătălia în online e pierdută. Sunt convinși că nu au nicio șansă să obțină rezervări directe, pe site-ul propriu, fără bugete consistente de SEO (search engine optimization). Noi îi sfătuim să nu se lase descurajați și să nu arunce mănușa înainte de a fi dus lupta. Există încă metode prin care își pot mări numărul de rezervări directe, chiar și cu un buget mic. Afacerile mici au și ele posibilitatea de a atrage mai mulți vizitatori și de a se dezvolta.

Industria ospitalității se bazează pe o dorință a consumatorilor care nu va dispărea niciodată: aceea de a vedea lumea. Procesul parcurs de un un vizitator până la rezervare este unul complex, dar trece mereu prin niște ”intersecții” în care tu, ca hotelier, trebuie să fii prezent. Iată 3 modalități prin care o porți face.

  1. Cuvinte-cheie
    În timp ce companiile mari creează pagini de top pentru volume mari de călători, hotelierii mici trebuie să privească spre detalii. Imaginează-ți drumul utilizatorului de când începe să facă research pentru călătoria lui și acoperă zonele în care acesta ar putea căuta. De pildă: cele mai bune locuri de vizitat în septembrie, vacanță românească, cel mai bun oraș pentru vacanță în familie, lucruri de făcut în Covasna, lucruri de făcut la mare cu copiii, Piața Kogălniceanu, restaurante de familie în Constanța, hotel de lux în centrul Iașiului. Dacă restul site-ului își face și el datoria, dacă ai conținut atrăgător, poze de calitate, descrieri concludente, atunci, vizitatorul va fi convertit în client.

 

  1. Conținut targetat corect
    Adu ceva nou pe site și în hotel. Să zicem că ești într-o zonă viticolă. Organizezi o degustare de vinuri. Sau chiar faci un obicei din asta. ”Vinul de la ora 5”. Scrie despre asta pe site, oferă detalii, informează oamenii într-un mod plăcut. Vorbește-te despre calitățile vinurilor expuse la degustare, despre note și arome, despre felurile de mâncare ideale cu care s-ar potrivi. Ai un spa sau un salon în hotel? Vorbește despre beneficiile aromaterapiei. Astfel, vei putea atrage vizitatori care caută aceste servicii.

Paginile pe care îți promovezi serviciile trebuie să fie bine structurate și să ofere ocazia vizitatorilor de a ajunge rapid și confortabil la informație. Un meniu simplu și ușor de folosit, un header bine structurat, pagini mobile-friendly – sunt condiții absolut necesare. Și evident, butonul de ”rezervă acum”.

 

  1. Profită de traficul altora
    Ai conținut, ai trafic, dar tot vrei să iei o bucățică din tortul ăla mare al cuvintelor cheie importante în nișa ta. Ce e de făcut? Barnacle SEO. Pe românește, să profiți de rankingul altora. Dacă propriul tău domeniu nu are puterea de a se clasa printre rezultatele returnate la cei mai competitivi termeni din domeniu, trebuie să te orientezi spre site-uri cu număr mare de vizitatori aduși de acei termeni. Cea mai bună opțiune este un blog de travel cu reputație și trafic. Găsește unul relevant pentru publicul tău (hotel de lux, hotel care vinde mai mult în zona corporate, hotel pentru cei care fac drumeții etc.) și care stă bine pe cuvinte-cheie competitive. Adresează-te bloggerului și concretizați colaborarea printr-un material amplu, bine documentat, targetat pe cuvintele-cheie (sau sintagmele) dorite. Include în acest material și un ”call to action”. Nu uita să monitorizezi apoi rezultatele căutărilor pe acele cuvinte-cheie (”hotel din Cluj-Napoca în centru”, de exemplu) și să vezi cum se clasează articolul cu pricina. Dacă începe să-ți livreze trafic, e fantastic. Poți continua astfel, targetând și alte cuvinte-cheie. Dacă nu, orientează-te spre alt site-blog.

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr