Săptămâna trecută, Expedia a lansat o nouă funcționalitate numită ”Automatic Rate Matching”. Încă nu există un comunicat oficial, dar unii hotelieri au primit un email prin care erau anunțați cu privire la această funcționalitate. În cuprinsul emailului, se afirma că noul instrument Expedia va compara tarifele cu cele listate pe alte canale de rezervări online. Dacă va identifica prețuri mai mici, atunci, va egaliza tarifele pe Expedia cu acestea în mod automat. ”Profitând de acest serviciu, veți contribui la a asigura că prețurile oferite călătorilor de pe site-urile Expedia sunt cele mai competitive. În schimb, vă veți îmbunătăți vizibilitatea pe site-urile noastre și veți atrage mai multe rezervări și venituri”, se precizează în emailul trimis unor clienți Expedia.


Instrumentul nu pare să fie disponibil pe toate piețele deocamdată.

De ce ar trebui ca hotelierul să-și dorească o așa egalizare? Conform Expedia, asta ar ajuta la creșterea competitivității și la mai multe rezervări drept urmare a unei vizibilități sporite în search-urile pe Expedia. De asemenea, hotelierul n-ar mai pierde timpul cu discrepanțele de tarife (și dacă și le-a dorit?) și s-ar concentra mai mult asupra oaspeților.

Cum vi se pare o astfel de măsură?

 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.