Nu știm ce iluzii îți făceai, dar dragostea clienților tăi trece prin telefonul lor mobil. Iar asta nu se întâmplă de ieri, de azi, ci de când apple a lansat primul iphone acum aproape 10 ani. Atunci însă puțini puteau prezice că telefonul mobil va ajunge să cântărească la fel de greu precum un act de identitate. Ne trezim cu ochii în el, îl consultăm când decidem ce să-mbrăcăm, ne plătim facturile și… ne planificăm vacanțele. Și, apropo, poate ne lăsăm acasă copiii sau cățeii, dar telefonul… niciodată!


Așa că, dacă hotelierii vor să ne câștige inimile și să ne facă fericiți, trebuie să știe să vorbească limbajul telefoanelor!

Iată niște date care vă vor face să-nțelegeți de ce check-in-ul online nu este un capriciu, ci o necesitate:
- 87% dintre călători folosesc telefonul mobil în vacanță

-          În 2016 numărul de utilizatori de smartphone a ajuns la 2 miliarde

-          83% dintre oaspeți preferă self-service-ul interacțiunii cu personalul uman

-          5 minute în medie reprezintă pragul de toleranță la așteptare în fața recepției

      64% dintre oaspeți preferă să aibă acces de pe telefonul mobil la yala camerei decât să treacă pe la recepție și să solicite cheia

-          47% dintre hotelieri plănuiesc să își extindă paleta de servicii pe device-uri mobile la anul

Check-in online este doar primul pas. Asigură-te că nu rămâi în urmă.