Poate nu știi prea bine cu ce se mănâncă și ești încă sceptic. Tocmai pentru că un produs Cloud este mai ieftin și mai ușor de folosit, tinzi să ai o reacție de tipul ”hm, cred că e ceva dubios la mijloc, sună prea bine ca să fie adevărat, un PSM bun trebuie să fie scump și să ceară cunoștințe de IT”. Voi încerca să-ți explic unde anume greșești gândind astfel.


1. De ce e ieftin

PMS-urile tradiționale costă mulți bani pentru că cer hardware, servere, spațiu, consum de energie, instalări la sediul clientului, licențe, taxe de mentenanță etc. Un PMS în Cloud nu o face. Nu are nevoie decât de un abonament, cum e și cel de telefonie. Accesul este via internet. Plătești doar pentru ceea ce ai nevoie. Un serviciu, atât. De furnizarea și funcționarea lui se ocupă providerul.

2.    De ce e sigur?

Mulți au impresia că datele, nefiind stocate pe serverul din incinta hotelului, nu sunt în siguranță. De fapt, de datele voastre se vor ocupa specialiști. Tu ai un angajat comparabil ca nivel de pregătire? Ele au back-up continuu, iar transferurile sunt realizate utilizând același tip de protocol ca-n cazul băncilor.

În ceea ce privește conectivitatea, PMS-ul în Cloud permite automatizarea transferurilor de date între departamente, iar procesul elimină introducerea manuală a informațiilor și evită riscul de întreruperi și lipsa de sincronizare.

3.    Update-urile sunt dificile

Update-urile pentru sistemele în Cloud se fac automat și nu sunt sarcina ta. Providerul PMS-ului se ocupă de asta. Nu are de ce să te doară capul din cauza întârzierilor, a greșelilor, a timpului pentru adaptare pe care le provoacă update-urile pentru sistemele vechi. Cu un PMS în Cloud, ori de câte ori te vei loga, o vei face folosind ultima versiune a programului. Economisești timp, timp pe care-l poți dedica afacerii tale.

4.     E greu să-nveți un sistem nou

Aici, hotelierii au impresia că un rău, dacă e cunoscut, e mai puțin rău. De fapt, sistemele vechi sunt monotone, complexe și necesită training continuu. Cele dezvoltate în Cloud folosesc cele mai noi tehnologii – asta înseamnă nu doar că de partea care reclamă abilități se ocupă providerul, ci și că sunt proiectate luând în calcul comportamentul userului și având mereu în minte modul de gândire al hotelierului. Designul este mai simplu și mai user-friendly, e mult mai confortabil, iar personalul se va obișnui rapid cu funcțiile lui, inclusiv cei nu tocmai avansați tehnic.

Informațiile sunt actualizate în timp real, managerii pot monitoriza tot ce se-ntâmplă chiar dacă nu sunt la birou.

5.     Nu merită costurile

La numărul 1 am arătat cum se economisesc bani din infrastructură, sume substanțiale. Dar programele dezvoltate în Cloud au și alte surse de venituri. Ele pot integra tehnologii interactive, care duc la interacțiuni cu oaspeții, oferind ocazia de a colecta date pentru servicii personalizate. Informații legate de preferințe, de șederea lor, de sume cheltuite sunt updatate în permanență și păstrate în profilele lor. Astfel, hotelierii își pot promova direct lor serviciile, le pot face discounturi și pot vinde pachete personalizate. PMS-ul continuă să lucreze pentru tine și după ce oaspetele a făcut check-out.



Pe scurt, un PMS dezvoltat în Cloud este mai ieftin, mai rapid, mai flexibil. Sincronizează departamentele, reduce costurile, te ajută să economisești timp și efort, te ajută să-ți cunoști oaspeții mai bine și să le vinzi mai mult. 

Solicită un consultant PYN aici și întreabă-l despre PMS in Cloud. 
 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult