Poate nu știi prea bine cu ce se mănâncă și ești încă sceptic. Tocmai pentru că un produs Cloud este mai ieftin și mai ușor de folosit, tinzi să ai o reacție de tipul ”hm, cred că e ceva dubios la mijloc, sună prea bine ca să fie adevărat, un PSM bun trebuie să fie scump și să ceară cunoștințe de IT”. Voi încerca să-ți explic unde anume greșești gândind astfel.


1. De ce e ieftin

PMS-urile tradiționale costă mulți bani pentru că cer hardware, servere, spațiu, consum de energie, instalări la sediul clientului, licențe, taxe de mentenanță etc. Un PMS în Cloud nu o face. Nu are nevoie decât de un abonament, cum e și cel de telefonie. Accesul este via internet. Plătești doar pentru ceea ce ai nevoie. Un serviciu, atât. De furnizarea și funcționarea lui se ocupă providerul.

2.    De ce e sigur?

Mulți au impresia că datele, nefiind stocate pe serverul din incinta hotelului, nu sunt în siguranță. De fapt, de datele voastre se vor ocupa specialiști. Tu ai un angajat comparabil ca nivel de pregătire? Ele au back-up continuu, iar transferurile sunt realizate utilizând același tip de protocol ca-n cazul băncilor.

În ceea ce privește conectivitatea, PMS-ul în Cloud permite automatizarea transferurilor de date între departamente, iar procesul elimină introducerea manuală a informațiilor și evită riscul de întreruperi și lipsa de sincronizare.

3.    Update-urile sunt dificile

Update-urile pentru sistemele în Cloud se fac automat și nu sunt sarcina ta. Providerul PMS-ului se ocupă de asta. Nu are de ce să te doară capul din cauza întârzierilor, a greșelilor, a timpului pentru adaptare pe care le provoacă update-urile pentru sistemele vechi. Cu un PMS în Cloud, ori de câte ori te vei loga, o vei face folosind ultima versiune a programului. Economisești timp, timp pe care-l poți dedica afacerii tale.

4.     E greu să-nveți un sistem nou

Aici, hotelierii au impresia că un rău, dacă e cunoscut, e mai puțin rău. De fapt, sistemele vechi sunt monotone, complexe și necesită training continuu. Cele dezvoltate în Cloud folosesc cele mai noi tehnologii – asta înseamnă nu doar că de partea care reclamă abilități se ocupă providerul, ci și că sunt proiectate luând în calcul comportamentul userului și având mereu în minte modul de gândire al hotelierului. Designul este mai simplu și mai user-friendly, e mult mai confortabil, iar personalul se va obișnui rapid cu funcțiile lui, inclusiv cei nu tocmai avansați tehnic.

Informațiile sunt actualizate în timp real, managerii pot monitoriza tot ce se-ntâmplă chiar dacă nu sunt la birou.

5.     Nu merită costurile

La numărul 1 am arătat cum se economisesc bani din infrastructură, sume substanțiale. Dar programele dezvoltate în Cloud au și alte surse de venituri. Ele pot integra tehnologii interactive, care duc la interacțiuni cu oaspeții, oferind ocazia de a colecta date pentru servicii personalizate. Informații legate de preferințe, de șederea lor, de sume cheltuite sunt updatate în permanență și păstrate în profilele lor. Astfel, hotelierii își pot promova direct lor serviciile, le pot face discounturi și pot vinde pachete personalizate. PMS-ul continuă să lucreze pentru tine și după ce oaspetele a făcut check-out.



Pe scurt, un PMS dezvoltat în Cloud este mai ieftin, mai rapid, mai flexibil. Sincronizează departamentele, reduce costurile, te ajută să economisești timp și efort, te ajută să-ți cunoști oaspeții mai bine și să le vinzi mai mult. 

Solicită un consultant PYN aici și întreabă-l despre PMS in Cloud. 
 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.