22 Oct
Poate nu știi prea bine cu ce se mănâncă și ești încă sceptic. Tocmai pentru că un produs Cloud este mai ieftin și mai ușor de folosit, tinzi să ai o reacție de tipul ”hm, cred că e ceva dubios la mijloc, sună prea bine ca să fie adevărat, un PSM bun trebuie să fie scump și să ceară cunoștințe de IT”. Voi încerca să-ți explic unde anume greșești gândind astfel.


1. De ce e ieftin

PMS-urile tradiționale costă mulți bani pentru că cer hardware, servere, spațiu, consum de energie, instalări la sediul clientului, licențe, taxe de mentenanță etc. Un PMS în Cloud nu o face. Nu are nevoie decât de un abonament, cum e și cel de telefonie. Accesul este via internet. Plătești doar pentru ceea ce ai nevoie. Un serviciu, atât. De furnizarea și funcționarea lui se ocupă providerul.

2.    De ce e sigur?

Mulți au impresia că datele, nefiind stocate pe serverul din incinta hotelului, nu sunt în siguranță. De fapt, de datele voastre se vor ocupa specialiști. Tu ai un angajat comparabil ca nivel de pregătire? Ele au back-up continuu, iar transferurile sunt realizate utilizând același tip de protocol ca-n cazul băncilor.

În ceea ce privește conectivitatea, PMS-ul în Cloud permite automatizarea transferurilor de date între departamente, iar procesul elimină introducerea manuală a informațiilor și evită riscul de întreruperi și lipsa de sincronizare.

3.    Update-urile sunt dificile

Update-urile pentru sistemele în Cloud se fac automat și nu sunt sarcina ta. Providerul PMS-ului se ocupă de asta. Nu are de ce să te doară capul din cauza întârzierilor, a greșelilor, a timpului pentru adaptare pe care le provoacă update-urile pentru sistemele vechi. Cu un PMS în Cloud, ori de câte ori te vei loga, o vei face folosind ultima versiune a programului. Economisești timp, timp pe care-l poți dedica afacerii tale.

4.     E greu să-nveți un sistem nou

Aici, hotelierii au impresia că un rău, dacă e cunoscut, e mai puțin rău. De fapt, sistemele vechi sunt monotone, complexe și necesită training continuu. Cele dezvoltate în Cloud folosesc cele mai noi tehnologii – asta înseamnă nu doar că de partea care reclamă abilități se ocupă providerul, ci și că sunt proiectate luând în calcul comportamentul userului și având mereu în minte modul de gândire al hotelierului. Designul este mai simplu și mai user-friendly, e mult mai confortabil, iar personalul se va obișnui rapid cu funcțiile lui, inclusiv cei nu tocmai avansați tehnic.

Informațiile sunt actualizate în timp real, managerii pot monitoriza tot ce se-ntâmplă chiar dacă nu sunt la birou.

5.     Nu merită costurile

La numărul 1 am arătat cum se economisesc bani din infrastructură, sume substanțiale. Dar programele dezvoltate în Cloud au și alte surse de venituri. Ele pot integra tehnologii interactive, care duc la interacțiuni cu oaspeții, oferind ocazia de a colecta date pentru servicii personalizate. Informații legate de preferințe, de șederea lor, de sume cheltuite sunt updatate în permanență și păstrate în profilele lor. Astfel, hotelierii își pot promova direct lor serviciile, le pot face discounturi și pot vinde pachete personalizate. PMS-ul continuă să lucreze pentru tine și după ce oaspetele a făcut check-out.



Pe scurt, un PMS dezvoltat în Cloud este mai ieftin, mai rapid, mai flexibil. Sincronizează departamentele, reduce costurile, te ajută să economisești timp și efort, te ajută să-ți cunoști oaspeții mai bine și să le vinzi mai mult. 

Solicită un consultant PYN aici și întreabă-l despre PMS in Cloud. 
 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr