Azi, se estimează că 1 din 3 rezervări de camere pentru vacanțe și 1 din 2 rezervări de camere pentru călătorii de afaceri sunt realizate prin OTA. Până în 2020, se estimează că 95 la sută dintre rezervări vor fi realizate prin OTA. 

Așa stând lucrurile, este crucial ca hotelierii să aibă datele de contact ale oaspeților lor. O chestiune cu care agențiile online sunt extrem de secretoase și zgârcite, întărindu-și poziția de intermediar între hotelier și oaspeți și asigurându-se că viitoarea rezervare va fi tot prin site-ul lor, nu prin cel al hotelului.

Nu ar fi bine să puteți transmite direct clienților ofertele și materialele voastre de marketing? Asta ar ajuta cu siguranță la creșterea numărului de rezervări directe.

Check-in-ul online este unul dintre cele bune momente când puteți colecta aceste date. O metodă veche de implementat într-un instrument nou.

Din moment ce omul modern consideră că telefonul inteligent este cel mai important obiect pe care-l are asupra lui, este de la sine de înțeles că acesta rămâne și cel mai eficient mijloc prin care poți comunica cu oaspeții tăi nu doar în perioada pre-cazare, ci și după ce au plecat. Adresa de email este primul pas spre o relație independentă cu clientul tău, pentru că prin ea îl poți încuraja să revină și, prin ea, poți încerca să-l fidelizezi, transformându-l într-un client loial. Informează-l despre promoții și oferte speciale și încurajează-l să facă rezervare direct, restabilindu-ți legătura cu el.

Până în 15 august, 120 de hoteluri din România vor implementa prin PYNBOOKING check-in-ul online.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.