13 Aug

Salut!


Suntem PYNBOOKING, o companie românească de software hotelier, și avem nevoie de un coleg full-time pentru Customer Care. 
De cine avem nevoie, mai exact? De cineva cu experiență de 1-2 ani, dornic să se implice activ.
Misiunea PYNBOOKING este să-i ajute pe hotelieri să-și îmbunătățească fluxul de lucru și să își automatizeze procesele de lucru repetitive. Vindem un robot software pentru ca resursa umană să fie disponibilă clienților, lucrurilor care aduc plus-valoare.
Tu ne poți ajuta la relaționarea între suport și clienții-hotelieri. Aceștia au diverse nevoi: detalii, întrebări, au nevoie să știe că sunt întâmpinați cu o atitudine amabilă și deschidere.

Cerințe:
- Să-ți placă să vorbești cu oamenii.
- Să vrei să-i ajuți.
- Să fii o persoană cu inițiativă. Vei interacționa cu oameni (la telefon, cu clienții noi, în scris cu cei existenți, prin tichete de suport) și vrem pe cineva care vine cu idei pentru o mai bună experiență de customer service.
Nu ne dorim respectarea rigidă a unor proceduri, ci inovație, deschidere către îmbunătățire continuă. PYNBOOKING este un produs care evoluează continuu, la fel sunt și angajații.

Sarcini:
- Soluționezi cererile clienților via telefon, email, site. Poți apela oricând la colegi.
- Oferi detalii și informații la telefon.
- Obții feedback. Acordăm importanță egală celui pozitiv și negativ.
- Asiști clienții la configurarea softului, oferi suport post-configurare.
- Creezi tutoriale scrise și clipuri despre utilizarea softului.

Ești candidatul ideal dacă:
- Ai inițiativă. Vii cu propuneri privind îmbunătățirea serviciilor.
- Ești organizat și atent la detalii.
- Știi să folosești tooluri precum excel, word, google drive, plăți online etc.
- Ești perseverent și comunicativ.
- Ai experiență sau ești pasionat de vânzări și de domeniul hotelier.
- Cunoști limba engleză la nivel mediu, scris și vorbit, cel puțin.

Ce oferim noi:
- Remunerație generoasă (3000 ron / luna net, pentru primele trei luni, aceasta fiind o perioada de proba).
- Laptop și telefon.
- Sprijin pentru dezvoltarea ta profesională.

Oportunitatea de a lucra de la distanță

Trimite-ne CV-ul la adresa jobs@pyn.ro și, dacă îndeplinești cerințele, te vom contacta pentru un interviu. Abia așteptăm să te cunoaștem.

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr