Cât costă un sistem informatic pentru digitalizarea activității unui hotel?
O întrebare onestă și simplă, la care cei mai mulți furnizori din România ezită să ofere un răspuns. Că e complicat, că e customizat, că trebuie să le spui cerințele, că sunt licențe, implementare, suport etc. Multe companii IT abordează o poziție de superioritate și acoperă în mister detaliile proiectelor, fără ca beneficiarii să aibă de la început o imagine clară asupra costurilor.
Nu este cazul Pynbooking. Noi îți spunem concret, de la început, ce primești în schimbul banilor tăi. Pentru că și tu, ca și noi, muncești și respectăm asta. 

 

Cât costă până la urmă Pynbooking?


Ca să utilizezi un instrument digital ca Pynbooking plătești un abonament lunar, ca la serviciile de telefonie sau de internet. Pentru un hotel cu 20 de camere, care achiziționează PMS, Booking Engine și Channel manager, costul este de 89 de euro/lună/proprietate. Atenție per proprietate nu per utilizator, deci vei plăti 89 euro indiferent de numărul angajaților care folosesc soluția noastră. Aceste este abonamentul Pynbooking Plus. 

Avem şi o versiune mai ieftină (Essentials) la 80 de euro/lună, dar și una mai scumpă (Premier) la 107 euro/lună/proprietate. Diferențele vin din funcționalitățile suplimentare pe care le include fiecare abonament. Acesta este singurul cost pe care îl vei avea lunar cu Pynbooking, suportul pentru configurarea contului şi utilizarea platformei fiind gratuit. După cum spuneam, exact ca la telefonia mobilă: simplu și eficient.

 

Ce servicii include abonamentul?


Acces la un instrument modern pentru digitalizarea și automatizarea activităţii întregului hotel: administrare camere, tarife, disponibilităţi, rezervări pe toate canalele de vânzare, generare de rapoarte, check-in online, check-out online, alocarea oaspeţilor de camere, plăți online, emailuri de confirmare, invitație la review-uri, emitere de facturi, comenzi de servicii (mâncare, curăţenie) integrare cu alte aplicaţii (contabilitate, yale inteligente) etc. Practic, gestionezi şi automatizezi toate activităţile din rutina ta zilnică de gestiune a hotelului şi a relaţiilor cu clienţii, de pe orice dispozitiv conectat la internet, 24h pe zi, 7 zile pe săptămână.

Între pachetele Essentials, Plus și Premier sunt câteva diferenţe mici, care ţin mai degrabă de nevoile fiecărui hotel.
La 80 de euro/lună/proprietate Essentials acoperă toate nevoile de bază:
-    Property Management System
-    Channel Manager
-    Booking Engine 
-    Housekeeping
-    Facturare și plăti
-    Integrare Casa Fiscală
-    Rapoarte și statistici
-    Lucru pe Mobil
-    Setup & Support
-    Securitate și conformitate

Versiunea Plus (89 euro/lună/proprietate) include şi GuestApp, aplicaţia mobila, care permite automatizarea comunicării cu oaspeţii şi a operaţiunilor de check-in/check-out, plati online, precum şi facilităţi pentru gestiunea grupurilor şi contractelor.
Abonamentul Premier (107 euro/lună/proprietate) aduce și funcţionalităţi pentru managementul alocărilor, a evenimentelor și permite gestiunea unor proprietăţi multiple.

Accesează pagina de Preturi pentru detalii complete.

 

Ce face Pynbooking


După cum spuneam: digitalizează şi automatizează activitatea. Gândește-te la un Pynbooking ca la un robot care face singur anumite operaţiuni. Astăzi tehnologia permite ca multe sisteme să funcţioneze independent: aspiratoarele merg singure prin casă, maşinile schimbă banda şi frânează singure etc.
Pynbooking face singur numeroase operaţiuni în hotelul tău:
-    Preia automat rezervărilor primite atât pe propriul site cât şi pe oricare dintre agenţiile online conectate
-    Actualizează singur preturile şi disponibilităţile
-    Trimite automat confirmări şi invitaţii la ckeck-in online
-    Închide camerele la vânzare imediat ce au fost introduse rezervările, eliminând riscul de overbooking
-    Generează fișa de cazare pentru că oaspetele să o semneze digital
-    Generează cardul sau codul de acces în cameră
-    Mapează și grupează serviciile în folio
-    Generează automat facturile pe baza datelor oferite de oaspeţi  și le trimite în softul de contabilitate
-    Emite bonuri de casă etc.

Ce ar însemna să faci toate acestea 24/7 cu propria angajați? De câți oameni ai avea nevoie să faci manual toate aceste operațiuni?  Cât te-ar costa?  Mai mult, sincronizarea acestora ar fi un calvar, ture de noapte, pauze, concedii indisponibilităţi fizice etc, complicat, nu?

Pe de altă parte, ai un instrument digital modern, un angajat robot, care te costă între 80 şi 107 euro/lună (dacă ai un hotel cu cca 20 de camere) şi care te scuteşte de o mare bătaie de cap. Face singur o mulţime de lucruri, fără să-i atragi atenţia și te informează permanent.Nici nu trebuie să fii în locație, găsești totul în rapoartele de activitate.

Nu te gândi că trebuie să te pricepi la IT pentru a folosi Pynbooking. Este la fel de simplu de utilizat ca un cont de Facebook sau Instagram, iar noi te ajutăm oricând ai nevoie. La Pynbooking suportul este întotdeauna gratuit.
Îndrăzneşte şi începe acum, nu plătești nimic în avans, iar riscul este zero. Nu-ţi mai complica activitatea cu sisteme informatice gândite pentru lumea de ieri, treci la digitalizare şi automatizare cu 89 euro/lună/proprietate. Începe acum!

Contacteză-ne la telefon  
0371 400 100 sau trimite un e-mail la office@pyn.ro. Informează-te, nu te costă nimic.



 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Solicită o demonstrație