Proiectul noii legi a turismului prevede realizarea unor baze de date care să conțină informații despre clienții spațiilor de cazare.

Sistemul va fi asigurat de STS, iar la baza de date vor avea acces SRI și SIE. Legiuitorii au motivat necesitatea shimbărilor legislative ca parte a unui pachet menit să combată evaziunea și să ofere o imagine exactă a fluxului de turiști, pentru ca și investițiile în acest domeniu să țină cont de realitatea de pe teren.
Până acum fișele de cazare ce conțin datele personale ale clienților erau completate fizic și se transmiteau la organele abilitate. Hotelierii vor fi obligați, în cazul în care aceste modificări trec de Parlament, să furnizeze fișe de cazare în format electronic.

Nu știm cât de eficiente vor fi măsurile în combaterea evaziunii fiscale sau în creionarea unui tablou cât mai apropiat de realitate a stării turismului românesc. Sau cum se vor traduce datele colectate în investiții în infrastructură, amenajări, renovări sau conservări a patrimoniului turistic/cultural. Ce știm e că hotelierii vor fi obligați să se retehnologizeze. Iar din asta, toată lumea are de câțtigat: afacerile din domeniu și clienții.
Tu cum procedezi cu fișele de cazare? Încă le completezi pe hârtie, cu pixul, ținând clientul la recepție, la cozi, înainte de a-i înmâna cardul de acces?
La PYNBOOOKING am încercat mereu nu doar să cunoaștem nevoile prezente ale pieței, ci și să le anticipăm pe cele viitoare. Era natural ca epoca fișelor pe hârtie să-și dea obștescul sfârșit și să se treacă la informatizare. Cu softul de management hotelier de la PYNBOOKING, clientul nu doar că poate face check-in online, dar este invitat s-o facă prin mail și o poate face înainte de a veni la hotel și o poate semna electronic. În mod similar, primește invitație la plata online.
Toamna se anunță cu schimbări în varii domenii. Pregătește-te din timp. 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult