Am greșit. Cum introduc o rezervare? Cum o anulez? Să apăs aici? Dacă stric ceva? Dacă pierd date? Ce mă fac?


Întrebări pe care le tot auzim. Întrebări pe care le auziți și voi de la angajații sau colegii voștri ori de câte ori aveți un instrument nou pe care nu știu să-l folosească. E ca la un job nou, către care te-ndrepți cu teamă. Nu știți la ce să vă așteptați, nu știți cât va dura adaptarea. Ați revăzut toate funcțiile, știți ce-ar trebui să facă, dar nu știți cum. Sunteți obișnuiți cu un alt instrument și schimbarea vă face să nu vă simțiți confortabil. Primele zile trec mai greu și abia așteptați să intrați în ritm. 
Să sun, să trimit un email, să-ntreb pe altcineva sau să-ncerc să-mi dau seama singur?

Pentru hotelieri, marea provocare o reprezintă un sistem de management al proprietății care să sincronizeze toate departamentele. Numai că asta înseamnă ca întreaga resursă umană să se descurce în el, fie că e vorba de recepționeri, de housekeeping, de directorul de rezervări sau de cei de la marketing. 

Toți aceștia sunt obișnuiți cu PMS-uri care arată ca niște tabele în excel. Și noul PMS e cu totul altfel. Mult mai complex,pentru că e interactiv și face singur ceea ce obișnuiau să facă angajații. Pentru că el include un channel manager și un booking engine, rezervările nu se mai introduc manual, disponibilitatea se actualizează singură, tot el anunță câte camera sunt murdare și câte curate sau unde urmează un check-out.

Cineva din vechea generație ar spune: ”nu te îngrijora, iată manualul, ai 6 luni să-l studiezi”.Sau te-ar trimite la un training. La cursuri online. Eventual, ți-ar spune să ceri scuze clienților cât bâjbâi tu în PMS, încercând să le găsești rezervarea și să le explicit că ești nou. Încă 5 minute, rezolv imediat. Nu și noi. 
Noi nu funcționăm așa. Te invităm să testezi, să încerci. Te provocăm s-o faci. PYNBOOKING se folosește simplu, intuitiv, e user-friendly și se adresează celor inovatori, celor care îndrăznesc. Nu-ți vom cere bani pe cursuri inutile.

Vei întreba ”Ok, atunci care este soluția?”. Răspunsul e simplu: o interfață cu un design mai bun. Toți folosim diverse instrumente de software. De dimineața până seara. Și nu citim manuale pentru ele, nu? Nu a trebuit să instalezi un manual pentru UBER, nu? De ce? Pentru că UBER a știut că usabilitatea înseamnă succes.

La fel și noi. PYNBOOKING se folosește ușor de către angajați și de către oaspeți în ceea ce privește operațiunile de self-service. Angajații tăi vor învăța rapid să-l folosească, iar pentru clienți nu va fi mai complicat decât ar fi să completeze niște câmpuri într-un formular. Fără tabele inutile de date nesincronizate, cu care nu știi ce să faci pentru că sunt ca o limbă moartă: nimeni n-o mai vorbește. 
Speak PYNBOOKING. Speak digital.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.