Am greșit. Cum introduc o rezervare? Cum o anulez? Să apăs aici? Dacă stric ceva? Dacă pierd date? Ce mă fac?


Întrebări pe care le tot auzim. Întrebări pe care le auziți și voi de la angajații sau colegii voștri ori de câte ori aveți un instrument nou pe care nu știu să-l folosească. E ca la un job nou, către care te-ndrepți cu teamă. Nu știți la ce să vă așteptați, nu știți cât va dura adaptarea. Ați revăzut toate funcțiile, știți ce-ar trebui să facă, dar nu știți cum. Sunteți obișnuiți cu un alt instrument și schimbarea vă face să nu vă simțiți confortabil. Primele zile trec mai greu și abia așteptați să intrați în ritm.
Să sun, să trimit un email, să-ntreb pe altcineva sau să-ncerc să-mi dau seama singur?

Pentru hotelieri, marea provocare o reprezintă un sistem de management al proprietății care să sincronizeze toate departamentele. Numai că asta înseamnă ca întreaga resursă umană să se descurce în el, fie că e vorba de recepționeri, de housekeeping, de directorul de rezervări sau de cei de la marketing.

Toți aceștia sunt obișnuiți cu PMS-uri care arată ca niște tabele în excel. Și noul PMS e cu totul altfel. Mult mai complex,pentru că e interactiv și face singur ceea ce obișnuiau să facă angajații. Pentru că el include un channel manager și un booking engine, rezervările nu se mai introduc manual, disponibilitatea se actualizează singură, tot el anunță câte camera sunt murdare și câte curate sau unde urmează un check-out.

Cineva din vechea generație ar spune: ”nu te îngrijora, iată manualul, ai 6 luni să-l studiezi”.Sau te-ar trimite la un training. La cursuri online. Eventual, ți-ar spune să ceri scuze clienților cât bâjbâi tu în PMS, încercând să le găsești rezervarea și să le explicit că ești nou. Încă 5 minute, rezolv imediat. Nu și noi.
Noi nu funcționăm așa. Te invităm să testezi, să încerci. Te provocăm s-o faci. PYNBOOKING se folosește simplu, intuitiv, e user-friendly și se adresează celor inovatori, celor care îndrăznesc. Nu-ți vom cere bani pe cursuri inutile.

Vei întreba ”Ok, atunci care este soluția?”. Răspunsul e simplu: o interfață cu un design mai bun. Toți folosim diverse instrumente de software. De dimineața până seara. Și nu citim manuale pentru ele, nu? Nu a trebuit să instalezi un manual pentru UBER, nu? De ce? Pentru că UBER a știut că usabilitatea înseamnă succes.

La fel și noi. PYNBOOKING se folosește ușor de către angajați și de către oaspeți în ceea ce privește operațiunile de self-service. Angajații tăi vor învăța rapid să-l folosească, iar pentru clienți nu va fi mai complicat decât ar fi să completeze niște câmpuri într-un formular. Fără tabele inutile de date nesincronizate, cu care nu știi ce să faci pentru că sunt ca o limbă moartă: nimeni n-o mai vorbește.
Speak PYNBOOKING. Speak digital.


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult