S-a întâmplat să susținem o prezentare, la un hotel deloc mic și deloc puțin important, unde angajații care se ocupau de rezervări și de relația cu booking.com, expedia și alte canale de vânzări online să nu aibă habar ce este acela Cloud, cu atât mai puțin soft dezvoltat în Cloud. Ni s-a părut bizar, dar pentru noi a fost o dovadă în plus legată de cât de necesară este o documentare serioasă în acest domeniu.

Din păcate, în România, foarte puține hoteluri sunt pregătite să adopte tehnologii noi, iar asta se datorează lipsei de informare. Lanțurile mari, din afara țării, sunt mult mai tech-savvy și, din acest motiv, au un avantaj major pe piață.
Iata ce trebuie să știe hotelierii independenți sau mici despre avantajele tehnologiei în Cloud.
 

1. Te ajută să economisești
 

Bugetul este mereu o problemă când vine vorba de investiții în tehnologie. Și tocmai din acest motiv, Cloud este varianta pe care cei mici și independenți ar trebui s-o aleagă natural. Este un instrument puternic, fără costuri de infrastructură, care sunt uriașe în cazul sistemelor legacy. Costuri mici, nu-i nevoie de echipamente, de servere, iar soluțiile Cloud sunt scalabile și multi-funcționale. 
 

2. Venituri mai mari
 

Soluțiile în Cloud sunt proiectate în așa fel încât să permită hotelierilor să adune și să analizeze informații despre oaspeți, informați care pot fi folosite pentru a genera oferte personalizate, care să crească valoarea vânzărilor. În plus, oferă date și măsurători în timp real, acestea fiind la rândul lor ușor accesibile de pe orice device, din orice loc, permițând angajaților să se adapteze din mers nevoilor și cerințelor clienților. În orice moment, se poate accesa profilul oaspeților, istoricul rezervărilor, disponibilitatea camerelor și se pot vinde servicii auxiliare. Practic, sky is the limit, cum zic americanii. Conectivitatea între departamente face minuni și crește exponential calitatea serviciilor.
 

3. Eficiență mai mare
 

Hotelierii își pot îmbunătăți productivitatea, iar automatizarea proceselor (emailuri de confirmare, statusul camerelor – curate, murdare – poate fi updatat de cei de la housekeeping, informații la care are acces recepția, plăți și comenzi online) duce la un flux de informație continuu, fără să mai implice terțe părți. În plus, cum soluțiile în Cloud sunt optimizate pentru mobil, softul poate fi accesat de oriunde.
 

4. Servicii mai bune
 

58 la sută dintre călători vor automatizare sporită, tot atâția vor să primească factura pe telefon, 54 la sută vor check-in online, 57% vor check-out online, 51 la sută vor să achite online, iar 50 la sută să aibă acces în cameră cu telefonul. În zilele noastre, mulți s-au obișnuit să-și administreze diverse operațiuni ale vieții de zi cu zi de pe telefon. De la plata ratelor la o programare la medic. Se așteaptă să găsească aceleași posibilități și la hotelul tău.

Investește în instrumentul potrivit.

Încearcă PYNBOOKING aici.

 

 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.