S-a întâmplat să susținem o prezentare, la un hotel deloc mic și deloc puțin important, unde angajații care se ocupau de rezervări și de relația cu booking.com, expedia și alte canale de vânzări online să nu aibă habar ce este acela Cloud, cu atât mai puțin soft dezvoltat în Cloud. Ni s-a părut bizar, dar pentru noi a fost o dovadă în plus legată de cât de necesară este o documentare serioasă în acest domeniu.

Din păcate, în România, foarte puține hoteluri sunt pregătite să adopte tehnologii noi, iar asta se datorează lipsei de informare. Lanțurile mari, din afara țării, sunt mult mai tech-savvy și, din acest motiv, au un avantaj major pe piață.
Iata ce trebuie să știe hotelierii independenți sau mici despre avantajele tehnologiei în Cloud.

 

1. Te ajută să economisești
 

Bugetul este mereu o problemă când vine vorba de investiții în tehnologie. Și tocmai din acest motiv, Cloud este varianta pe care cei mici și independenți ar trebui s-o aleagă natural. Este un instrument puternic, fără costuri de infrastructură, care sunt uriașe în cazul sistemelor legacy. Costuri mici, nu-i nevoie de echipamente, de servere, iar soluțiile Cloud sunt scalabile și multi-funcționale.
 

2. Venituri mai mari
 

Soluțiile în Cloud sunt proiectate în așa fel încât să permită hotelierilor să adune și să analizeze informații despre oaspeți, informați care pot fi folosite pentru a genera oferte personalizate, care să crească valoarea vânzărilor. În plus, oferă date și măsurători în timp real, acestea fiind la rândul lor ușor accesibile de pe orice device, din orice loc, permițând angajaților să se adapteze din mers nevoilor și cerințelor clienților. În orice moment, se poate accesa profilul oaspeților, istoricul rezervărilor, disponibilitatea camerelor și se pot vinde servicii auxiliare. Practic, sky is the limit, cum zic americanii. Conectivitatea între departamente face minuni și crește exponential calitatea serviciilor.
 

3. Eficiență mai mare
 

Hotelierii își pot îmbunătăți productivitatea, iar automatizarea proceselor (emailuri de confirmare, statusul camerelor – curate, murdare – poate fi updatat de cei de la housekeeping, informații la care are acces recepția, plăți și comenzi online) duce la un flux de informație continuu, fără să mai implice terțe părți. În plus, cum soluțiile în Cloud sunt optimizate pentru mobil, softul poate fi accesat de oriunde.
 

4. Servicii mai bune
 

58 la sută dintre călători vor automatizare sporită, tot atâția vor să primească factura pe telefon, 54 la sută vor check-in online, 57% vor check-out online, 51 la sută vor să achite online, iar 50 la sută să aibă acces în cameră cu telefonul. În zilele noastre, mulți s-au obișnuit să-și administreze diverse operațiuni ale vieții de zi cu zi de pe telefon. De la plata ratelor la o programare la medic. Se așteaptă să găsească aceleași posibilități și la hotelul tău.

Investește în instrumentul potrivit.

Încearcă PYNBOOKING
aici.

 

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult