Un PMS în Cloud nu doar că este mai accesibil când e vorba de achiziție și de folosire, reducând substanțial cheltuielile, ci continuă să producă pentru tine și după achiziție. Cum? Îți spune despre oaspeții tăi lucruri pe care cele clasice, instalate pe server în incinta hotelului, nu le știu. Și astfel, vinzi mai bine.
 

Oaspeții tăi vor servicii personalizate. Să culegi informații despre ei și – mai ales – să știi să le interpretezi e crucial. Abilitatea de a integra și de a sincroniza departamente diferite – de la restaurantul hotelului, la plată și la serviciile de housekeeping – este extrem de importantă. Accesul la date și centralizarea lor sunt atributele unui sistem de management hotelier în Cloud.
 

1.    Promovare prin email

În primul rând, emailul este un mijloc cheie prin care comunici cu oaspeții. Un instrument de bază pentru a informa și pentru a-ți promova produsele. PMS-ul cu check-in online deschide acest   canal așa cum altele nu o pot face. Emailurile trimise pre- și post-cazare constituie ocazia perfecta pentru a-ți promova servicii auxiliare. Poți evidenția acele servicii și aspecte de care oaspeții nu sunt conștienți sau poți îmbunătăți partea de feedback și review-uri.
 

2.    Informațiile despre ce-au vrut te vor ajuta să știi ce vor vrea

E deja un clișeu, dar nu mai puțin valabil: ”costă mai mult să atragi un client nou decât să păstrezi unul vechi”. Un PMS te ajută să reții că, de pildă, domnului Stoica îi plac mai multe perne în cameră, că doamna Ionescu apreciază prăjiturile cu ciocolată sau că domnul Vasilescu ține o dietă specială, pentru diabetici, în timp ce Popescu ar prefera o anumită cameră, la un anumit etaj. Un sistem de gestiune hotelieră în Cloud îți permite să reții astfel de informații despre clienții tăi, iar profilele pot fi updatate în permanență. Asta înseamnă servicii personalizate și loializare. Rezervări repetate – ăsta e obiectivul.

3. Dacă știi ce cumpără, vei ști ce să le vinzi

Un PMS în Cloud este sincronizat la POS și casa de marcat. Astfel, ai informații de prim-mână cu privire la obiceiurile de consum și la ce-a cumpărat oaspetele din hotel. Pe viitor, vei ști ce anume să-i vinzi, ce servicii să-i promovezi clientului x. Dacă vezi că-i place mult la masaj, oferă-i un discount sau un voucher data viitoare la spa. Nu are sens să faci asta pentru cineva pasionat de bucătăria tradițională, de pildă.

Aproape 59 la sută dintre respondenții unui chestionar IGH au mărturisit că o ședere e mai confortabilă acolo unde serviciile sunt personalizate, iar 54 la sută au afirmat că asta-i face să se simtă prețuiți. Clienții atașați de un brand vor cheltui cu 23 la sută mai mult decât clienții obișnuiți. Fidelizează-i, fă-i să iubească șederea la tine.
 

 

Cloud crește exponential posibilitățile de promovare și de vânzări la servicii auxiliare. Nu doar că ușurează luarea deciziilor pentru oaspeții tăi, ci aduce venituri mai mari, cu condiția să știi să ”citești” și să înțelegi informațiile pe care le culege. Folosește-l inteligent pentru a dezvolta atașamentul oaspeților pentru hotelul tău. Și a-ți crește, astfel, veniturile.

 

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult