Un PMS în Cloud nu doar că este mai accesibil când e vorba de achiziție și de folosire, reducând substanțial cheltuielile, ci continuă să producă pentru tine și după achiziție. Cum? Îți spune despre oaspeții tăi lucruri pe care cele clasice, instalate pe server în incinta hotelului, nu le știu. Și astfel, vinzi mai bine.

Oaspeții tăi vor servicii personalizate. Să culegi informații despre ei și – mai ales – să știi să le interpretezi e crucial. Abilitatea de a integra și de a sincroniza departamente diferite – de la restaurantul hotelului, la plată și la serviciile de housekeeping – este extrem de importantă. Accesul la date și centralizarea lor sunt atributele unui sistem de management hotelier în Cloud.

1.    Promovare prin email

În primul rând, emailul este un mijloc cheie prin care comunici cu oaspeții. Un instrument de bază pentru a informa și pentru a-ți promova produsele. PMS-ul cu check-in online deschide acest canal așa cum altele nu o pot face. Emailurile trimise pre- și post-cazare constituie ocazia perfecta pentru a-ți promova servicii auxiliare. Poți evidenția acele servicii și aspecte de care oaspeții nu sunt conștienți sau poți îmbunătăți partea de feedback și review-uri.

2.    Informațiile despre ce-au vrut te vor ajuta să știi ce vor vrea

E deja un clișeu, dar nu mai puțin valabil: ”costă mai mult să atragi un client nou decât să păstrezi unul vechi”. Un PMS te ajută să reții că, de pildă, domnului Stoica îi plac mai multe perne în cameră, că doamna Ionescu apreciază prăjiturile cu ciocolată sau că domnul Vasilescu ține o dietă specială, pentru diabetici, în timp ce Popescu ar prefera o anumită cameră, la un anumit etaj. Un sistem de gestiune hotelieră în Cloud îți permite să reții astfel de informații despre clienții tăi, iar profilele pot fi updatate în permanență. Asta înseamnă servicii personalizate și loializare. Rezervări repetate – ăsta e obiectivul.
3. Dacă știi ce cumpără, vei ști ce să le vinzi

Un PMS în Cloud este sincronizat la POS și casa de marcat. Astfel, ai informații de prim-mână cu privire la obiceiurile de consum și la ce-a cumpărat oaspetele din hotel. Pe viitor, vei ști ce anume să-i vinzi, ce servicii să-i promovezi clientului x. Dacă vezi că-i place mult la masaj, oferă-i un discount sau un voucher data viitoare la spa. Nu are sens să faci asta pentru cineva pasionat de bucătăria tradițională, de pildă.

Aproape 59 la sută dintre respondenții unui chestionar IGH au mărturisit că o ședere e mai confortabilă acolo unde serviciile sunt personalizate, iar 54 la sută au afirmat că asta-i face să se simtă prețuiți. Clienții atașați de un brand vor cheltui cu 23 la sută mai mult decât clienții obișnuiți. Fidelizează-i, fă-i să iubească șederea la tine.

 

Cloud crește exponential posibilitățile de promovare și de vânzări la servicii auxiliare. Nu doar că ușurează luarea deciziilor pentru oaspeții tăi, ci aduce venituri mai mari, cu condiția să știi să ”citești” și să înțelegi informațiile pe care le culege. Folosește-l inteligent pentru a dezvolta atașamentul oaspeților pentru hotelul tău. Și a-ți crește, astfel, veniturile.