05 Sep

Un PMS în Cloud nu doar că este mai accesibil când e vorba de achiziție și de folosire, reducând substanțial cheltuielile, ci continuă să producă pentru tine și după achiziție. Cum? Îți spune despre oaspeții tăi lucruri pe care cele clasice, instalate pe server în incinta hotelului, nu le știu. Și astfel, vinzi mai bine.

Oaspeții tăi vor servicii personalizate. Să culegi informații despre ei și – mai ales – să știi să le interpretezi e crucial. Abilitatea de a integra și de a sincroniza departamente diferite – de la restaurantul hotelului, la plată și la serviciile de housekeeping – este extrem de importantă. Accesul la date și centralizarea lor sunt atributele unui sistem de management hotelier în Cloud.

1.    Promovare prin email

În primul rând, emailul este un mijloc cheie prin care comunici cu oaspeții. Un instrument de bază pentru a informa și pentru a-ți promova produsele. PMS-ul cu check-in online deschide acest canal așa cum altele nu o pot face. Emailurile trimise pre- și post-cazare constituie ocazia perfecta pentru a-ți promova servicii auxiliare. Poți evidenția acele servicii și aspecte de care oaspeții nu sunt conștienți sau poți îmbunătăți partea de feedback și review-uri.

2.    Informațiile despre ce-au vrut te vor ajuta să știi ce vor vrea

E deja un clișeu, dar nu mai puțin valabil: ”costă mai mult să atragi un client nou decât să păstrezi unul vechi”. Un PMS te ajută să reții că, de pildă, domnului Stoica îi plac mai multe perne în cameră, că doamna Ionescu apreciază prăjiturile cu ciocolată sau că domnul Vasilescu ține o dietă specială, pentru diabetici, în timp ce Popescu ar prefera o anumită cameră, la un anumit etaj. Un sistem de gestiune hotelieră în Cloud îți permite să reții astfel de informații despre clienții tăi, iar profilele pot fi updatate în permanență. Asta înseamnă servicii personalizate și loializare. Rezervări repetate – ăsta e obiectivul.
3. Dacă știi ce cumpără, vei ști ce să le vinzi

Un PMS în Cloud este sincronizat la POS și casa de marcat. Astfel, ai informații de prim-mână cu privire la obiceiurile de consum și la ce-a cumpărat oaspetele din hotel. Pe viitor, vei ști ce anume să-i vinzi, ce servicii să-i promovezi clientului x. Dacă vezi că-i place mult la masaj, oferă-i un discount sau un voucher data viitoare la spa. Nu are sens să faci asta pentru cineva pasionat de bucătăria tradițională, de pildă.

Aproape 59 la sută dintre respondenții unui chestionar IGH au mărturisit că o ședere e mai confortabilă acolo unde serviciile sunt personalizate, iar 54 la sută au afirmat că asta-i face să se simtă prețuiți. Clienții atașați de un brand vor cheltui cu 23 la sută mai mult decât clienții obișnuiți. Fidelizează-i, fă-i să iubească șederea la tine.

 

Cloud crește exponential posibilitățile de promovare și de vânzări la servicii auxiliare. Nu doar că ușurează luarea deciziilor pentru oaspeții tăi, ci aduce venituri mai mari, cu condiția să știi să ”citești” și să înțelegi informațiile pe care le culege. Folosește-l inteligent pentru a dezvolta atașamentul oaspeților pentru hotelul tău. Și a-ți crește, astfel, veniturile.




Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr