Experiența unui oaspete în hotelul tău nu începe în momentul în care intră în hotel. Ci cu mult înainte. Cu o dorință concretizată într-o rezervare în urma unei alegeri. Unele dintre etape nu depind de tine. Dar altele, da. Și acolo e momentul să te asiguri că faci tot ce trebuie.

Și știi ce este total sub controlul tău? Șederea oaspeților. Cât sunt în hotelul tău, doar de tine depinde să-i transformi în clienți fideli. Acolo ești stăpânul indisputabil al domeniului tău. Și aici un PMS în Cloud e un instrument vital.


1. Oferte personalizate în mod automat

Publicitatea targetată pe un anumit profil de vizitator duce la creșteri de 15-20% ale ratei de conversie. Profil la care ai acces cu soluția oferită de un program de management hotelier în Cloud. Șansa de a-ti maximiza rata de ocupare. 
 


2. Informare pentru vânzările de produse secundare: cu un PMS în cloud, colectezi, coroborezi și identifici mai ușor preferințele oaspeților. Ai o viziune completă asupra șederii lor și știi ce ai de făcut ca să vinzi mai bine produsele adiacente la momentul potrivit și locul potrivit. Ceea ce duce la:
 


3. Fidelizare: odată ce îți tratezi oaspetele în funcție de nevoile lui, oferindu-i servicii personalizate, îl faci să-ți devină client loial. Studiile spun că un client mulțumit va cheltui cu 140% mai mult în hotelul tău. Conversia lor în clienți fideli îți va permite marketarea și stimularea lor directă, fără intermediari. Contactul direct cu ei este cea mai avantajoasă mișcare pe care o poți face. 
 

Când un lanț precum Hilton a lansat HHonors, cererile de membru au crescut cu 80 la sută, traficul direct pe site a crescut și el, iar rata de ocupare la care au ajuns membrii a atins pragul de 56 la sută. Învață de la cei mai mari. 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.