PMS-ul este un instrument vital în mangamentul hotelier. Iar noile tipuri de sisteme și variantele mobile aduc beneficii nu numai oaspeților, ci au un impact major, imediat și vizibil și asupra personalului. Îți explicăm cum.

1.    Mobilitate

Angajații nu mai sunt legați de recepție sau de computer. Limitările de spațiu și distanță nu mai există. Orice angajat poate avea o tabletă sau un smartphone asupra lui și asta îl transformă în birou portabil, prin intermediul căruia poate servi clienții și interacționa cu ei oriunde ar fi și oricare ar fi nevoile acestora.

Check-in-ul și check-out-ul se pot face online. De asemenea, angajații pot opera plăți online, pot administra rezervări și comenzi direct de pe device-urile mobile din orice loc s-ar putea situa oaspetele care solicită respectiva operațiune.

În mod similar, un softwate în Cloud asigură oportunități de marketing nu doar prin anticiparea nevoilor clienților, ci și prin facilitarea de servicii personalizate. Este un canal ideal de vânzare și de satisfacere.

2.    Comunicare internă

Angajații dotați cu o tabletă sau telefon pe care au acces la soft pot fi informați în legătură cu sarcini ce le revin, oriunde ar fi în perimetrul proprietății.

De pildă, cei de la serviciul de housekeeping pot verifica ora sosirii și plecării oaspeților, iar în funcție de asta pot prioritiza ce camere trebuie curățate mai întâi, totul în timp real. Iar cei ce la recepție văd instantaneu care este starea camerelor și pot finaliza procesele de check-in. În mod similar, orice manager sau angajat poate formula sau transmite mesage sau cerințe ale clienților către housekeeping privind orice fel de doleanță.

Productivitatea crește cu 20 la sută, iar numărul apelurilor de la recepție scade cu 80 la sută. Costurile operaționale scad cu 50 la sută. Sistemele complexe, fixe, care necesită multe operațiuni și au un design complicat, ajung să scadă productivitatea și să diminueze satisfacția la locul de muncă. Cu un software-as-a-service (SaaS), angajații au acces rapid la informații și pot lua decizii ușor, răspunzând mult mai repede cerințelor clienților, urmărind și finalizând sarcinile, totul în timp real. Ceea ce duce la sporirea eficienței, iar, indirect, la creșterea gradului de satisfacție a clienților.

 

Pe scurt, un PMS mobil dezvoltat în Cloud ajută nu doar în domeniul operațiunilor back-end, ci și la oferirea de servicii flexibile, convenabile și personalizate.
În loc să roage oaspeții să vină la recepție, angajații ies în întâmpinarea lor, oferindu-le serviciile de care au nevoie acolo UNDE apare necesitatea, crescând calitatea și permițând personalului să servească, nu să se ocupe de sistemul informatic. Câștigurile de timp și bani sunt evidente.

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult