PMS-ul este un instrument vital în mangamentul hotelier. Iar noile tipuri de sisteme și variantele mobile aduc beneficii nu numai oaspeților, ci au un impact major, imediat și vizibil și asupra personalului. Îți explicăm cum.

1.    Mobilitate

Angajații nu mai sunt legați de recepție sau de computer. Limitările de spațiu și distanță nu mai există. Orice angajat poate avea o tabletă sau un smartphone asupra lui și asta îl transformă în birou portabil, prin intermediul căruia poate servi clienții și interacționa cu ei oriunde ar fi și oricare ar fi nevoile acestora.

Check-in-ul și check-out-ul se pot face online. De asemenea, angajații pot opera plăți online, pot administra rezervări și comenzi direct de pe device-urile mobile din orice loc s-ar putea situa oaspetele care solicită respectiva operațiune.

În mod similar, un softwate în Cloud asigură oportunități de marketing nu doar prin anticiparea nevoilor clienților, ci și prin facilitarea de servicii personalizate. Este un canal ideal de vânzare și de satisfacere.

2.    Comunicare internă

Angajații dotați cu o tabletă sau telefon pe care au acces la soft pot fi informați în legătură cu sarcini ce le revin, oriunde ar fi în perimetrul proprietății.

De pildă, cei de la serviciul de housekeeping pot verifica ora sosirii și plecării oaspeților, iar în funcție de asta pot prioritiza ce camere trebuie curățate mai întâi, totul în timp real. Iar cei ce la recepție văd instantaneu care este starea camerelor și pot finaliza procesele de check-in. În mod similar, orice manager sau angajat poate formula sau transmite mesage sau cerințe ale clienților către housekeeping privind orice fel de doleanță.

Productivitatea crește cu 20 la sută, iar numărul apelurilor de la recepție scade cu 80 la sută. Costurile operaționale scad cu 50 la sută. Sistemele complexe, fixe, care necesită multe operațiuni și au un design complicat, ajung să scadă productivitatea și să diminueze satisfacția la locul de muncă. Cu un software-as-a-service (SaaS), angajații au acces rapid la informații și pot lua decizii ușor, răspunzând mult mai repede cerințelor clienților, urmărind și finalizând sarcinile, totul în timp real. Ceea ce duce la sporirea eficienței, iar, indirect, la creșterea gradului de satisfacție a clienților.

 

Pe scurt, un PMS mobil dezvoltat în Cloud ajută nu doar în domeniul operațiunilor back-end, ci și la oferirea de servicii flexibile, convenabile și personalizate.
În loc să roage oaspeții să vină la recepție, angajații ies în întâmpinarea lor, oferindu-le serviciile de care au nevoie acolo UNDE apare necesitatea, crescând calitatea și permițând personalului să servească, nu să se ocupe de sistemul informatic. Câștigurile de timp și bani sunt evidente.