Un PMS în Cloud nu se adresează celor care nu conștientizează că au nevoie de un instrument software. Dacă încă ești la excel, dialogul nostru nu poate avea un punct de plecare. PMS-ul în Cloud este pentru cei care vor booking engine, care știu ce-nseamnă un channel manager, cunosc avantajele, iar singurul lucru care-i reține este falsa presupunere că un astfel de instrument ar fi costisitor, că ar presupune costuri mari de training și implementare. 
 
De aici am vrea să pornim. PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Te-a costat ceva adresa de email? Accesarea ei? Accesarea contului de fb? Ai avut nevoie de training special pentru a naviga pe Fb? Nu. Tot așa nu ai nevoie să fii it-ist nici pentru a putea folosi PYNBOOKING. 
 
 
Fiecare hotel încearcă să reducă costurile. Fiecare încearcă să facă asta fără să sacrifice calitatea vânzărilor. Unele sunt inevitabile. Dar ce e sigur e că adoptarea unui PMS în cloud nu va fi resimțită drept o hemoragie în buget. Și iată de ce. 
 
 
Costurile inițiale sunt nule!
Cu un pms în Cloud, cel mai mare și indubitabil avantaj constă în faptul că nu există costuri inițiale. Nu e nevoie de investiții în hardware și software, nu e nevoie de servere la sediu, de ventilație, de rețele, de mentenanță de backup-uri de date și de capacitate de depozitare. 
 
Cu un PMS în Cloud, furnizorul serviciului – precum cei de telefonie – se ocupă de management și asta reduce costurile de folosire. În loc să achiziționați hardware și software, ca hotelieri, nu faceți decât să închiriați un serviciu infomatic și să vă permiteți să înlocuiți o investiție pe termen lung cu ceva mult mai accesibil, plata fiind lunară. 
 
 
Fără contracte pe termen lung
Cu un PMS tip ”software as a service”, hotelierii nu trebuie să cumpere licențe software sau să semneze contracte pe termen lung. Pur și simplu, ei iau un abonament, ”închiriind” software-ul pe o anumită perioadă de timp. Ca atunci când fac abonament la internet. Sau la telefonie. 
 
În plus, stresul mentenanței și al conformității este acum plasat furnizorului, iar hotelurile pot alege cea mai bună variantă dintre ofertele de pe piață. În plus, oricând pot schimba furnizorul, fără costuri adiacente. La fel ca la orice alt furnizor. 
 
 
Actualizarea se face automat și gratuit
Asta-i toată frumusețea. Ați scăpat de stresul mentenanțelor. Nu mai trebuie să dați telefoane, să apăsați tasta 3 și să dureze o oră numai până vorbiți cu un specialist de la furnizorul de software. Toată responsabilitatea apărține furnizorului serviciului în Cloud. Noi ne ocupăm de resursele tehnice și mentenanța sistemului, de la update-urile de software, până la protecția informațiilor și back-up. Și nu există costuri suplimentare pentru asta, tot se desfășoară automat, la fiecare logare, veți folosi ultima versiune!
 
 
Toate acestea înseamnă costuri mai mici. Cu un software as a service, plata se face raportat la cameră pe lună. Nu există costuri ascunse sau surprize. Totul este previzibil. Eliminând costurile de instalare cu totul, hotelurile au marea ocazie de a-și redirecționa bugetu la cheltuieli operaționale și de a aloca resurse prețioase de timp și capital către servicii și alte sectoare.
 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult