West Plaza este un hotel de 3 stele, din București, care oferă servicii profesionale dar totodată o atmosferă intimă calatorilor de afaceri și turiștilor ce viziteaza sau tranziteaza „Micul Paris”. 

 

Cele 27 de camere îmbină elemente moderne și clasice și oferă facilități specifice unităților de cazare din categoriile superioare. Serviciile de cazare sunt completate cu săli de întâlniri și conferință, precum și cu restaurantul Trattoria Vivaldi.

Provocări de business

Reprezentanții West Plaza Hotel obișnuiau să folosească un soft tradițional (instalat pe server local) pentru administrarea celor 27 de camere, dar care implica cheltuieli cu echipamentele IT, dar și cu pregătirea personalului. 

Mai mult, datele trebuiau introduse manual, iar softul nu era sincronizat și integrat cu celelalte aplicații utilizate, în special cu cel pentru gestionarea restaurantului. 

 

Nevoia de a dispune de un PMS în Cloud care să le simplifice operațiunile zilnice desfășurate în hotel și restaurant, să înregistreze rezervări online, programe de loialitate și consumația clienților de la restaurant direct în contul acestora, precum și să fie simplu de utilizat de către angajați și să nu necesite training de durată i-a determinat să aleagă Pynbooking.

Soluția

Pe baza cerințelor echipei, West Plaza a decis implementarea platformei Pynbooking pentru gestionarea completă a hotelului și restaurantului. Elementele proiectului:

 

  • PMS Cloud Hotel pentru înregistrarea automată a rezervărilor, stocarea, gestionarea și securizarea datelor, eliminând riscul unor erori.
  • Crearea unui website nou care să integreze Booking Engine pentru rezervările online.
  • Exportarea facturilor direct din Pynbooking în softul de contabilitate SAGA.
  • Integrarea unui sistem de acces pe bază de yale inteligente pentru eliminarea tradiționalelor chei.
  • Integrarea POS Restaurat astfel încât ospătarii să preia comenzile direct de pe telefon / tabletă și să o transmită în timp real la bucătărie / bar.
  • Integrarea facilității de livrare prin Uber / Glovo.

 

 

Rezultate

 

Soluțiile propuse și implementate de echipa Pynbooking au dus la reducerea costurilor prin renunțarea la vechiul program de administrare. Cu platforma Pynbooking toate datele (rezervări, prețuri, disponiblități) sunt actualizate în timp real și accesibile de pe orice dispozitiv, indiferent de locația utilizatorului. 

Activitățile repetitive al angajaților (introducerea redundantă a unor date) au fost eliminate prin automatizare, ceea ce crește eficiența muncii. 

Pentru management, indicatorii de performanță sunt ușor de stabilit și urmărit. 

 

Platforma Pynbooking este utilizată și în restaurant și este integrată cu casele de marcat wireless, sistemele de acces și programul de contabilitate. Timpul de așteptare în restaurant a fost redus, iar comenzile pot fi plătite securizat cu cardul, ceea ce crește nivelul general de satisfacție al oaspeților. Mulțumită meniului digital, restaurantul este promovat intens pentru creșterea comenzilor online.

 

 


 


Gaudi Accommodation automatizează 95% dintre rezervări cu platforma Pynbooking

Descoperă cum Gaudi Accomodation reuseşte cu Pynbooking să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri şi să ofere clienţilor o experienţă digitalizată, .. Vezi mai mult

Hotel Carpathia își atinge obiectivele de business cu Pynbooking

Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu  70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri. Pentru a diminua dependenţa de booking.com şi a creşte vânzările directe prin propriul website şi social media, hotelul Carpathia şi-a .. Vezi mai mult

Vox Maris Costinești se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. Vezi mai mult

Studiu de caz West Plaza Hotel se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. Vezi mai mult

Cum a reușit mega-complexul Zaga Zaga să ajungă la 95% rezevări online

M-a surprins simplitatea platformei şi configurarea facilă. Practic după o discuţie cu serviciul de suport, am reuşit să facem singuri transferul bazei de date, să creăm zonele de vânzare şi produsele, să definim preţuri, cote de TVA etc. Fără cunoştinţe tehnice şi fără prezenţa .. Vezi mai mult

Villa Ermitage triplează numărul de rezervări directe în 12 luni de utilizare Pynbooking

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. Vezi mai mult

Vila Anca din Sibiu elimină riscul de overbooking cu Pynbooking

Pensiune cu aproape 20 ani de existenţă, Vila Anca din Sibiu a fost redeschisă recent, după ce afacerea de familie a fost preluată de noua generaţie de antreprenori. Lipsiţi de experienţă în Horeca, dar cu studii de economie și drept, Anca și Alin şi Moldovan au refăcut pensiunea .. Vezi mai mult

Digitalizare la Casa Cranța. Chapeau!

Casa Cranța este “un petit Chateau”, proiectat de arhitectul Smigelchi Victor în anii 1930, în stil Brâncovenesc și care rămâne în memoria turiştilor prin panorama de excepţie spre Tâmpa şi centrul istoric al Braşovului. .. Vezi mai mult

Experiment avangardist în Bucovina: case de la 1800 combinate cu servicii cloud

"În pensiunea de la Suceava lucram ceva mai empiric, date notate pe agenda și diagrame în creion pentru rezervări. Mi-am dat seama rapid că la Vatra Boierească, pe motiv de distanță, nu voi putea fi mereu acolo și va trebui să cer date prin telefon pentru a ști ce se întâmplă acolo. .. Vezi mai mult

Ești gata să profiți și tu de Automatizare?

Permite-mi să îți arăt, într-o discuție de 30 minute, de ce peste 800 de administratori de unitați de cazare din România aleg platforma Pynbooking pentru a reduce costurile, pentru a face operațiunile zilnice mai eficiente și pentru a îmbunătăți experiența oaspeților.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.