West Plaza este un hotel de 3 stele, din București, care oferă servicii profesionale dar totodată o atmosferă intimă calatorilor de afaceri și turiștilor ce viziteaza sau tranziteaza „Micul Paris”. 

 

Cele 27 de camere îmbină elemente moderne și clasice și oferă facilități specifice unităților de cazare din categoriile superioare. Serviciile de cazare sunt completate cu săli de întâlniri și conferință, precum și cu restaurantul Trattoria Vivaldi.

Provocări de business

Reprezentanții West Plaza Hotel obișnuiau să folosească un soft tradițional (instalat pe server local) pentru administrarea celor 27 de camere, dar care implica cheltuieli cu echipamentele IT, dar și cu pregătirea personalului. 

Mai mult, datele trebuiau introduse manual, iar softul nu era sincronizat și integrat cu celelalte aplicații utilizate, în special cu cel pentru gestionarea restaurantului. 

 

Nevoia de a dispune de un PMS în Cloud care să le simplifice operațiunile zilnice desfășurate în hotel și restaurant, să înregistreze rezervări online, programe de loialitate și consumația clienților de la restaurant direct în contul acestora, precum și să fie simplu de utilizat de către angajați și să nu necesite training de durată i-a determinat să aleagă Pynbooking.

Soluția

Pe baza cerințelor echipei, West Plaza a decis implementarea platformei Pynbooking pentru gestionarea completă a hotelului și restaurantului. Elementele proiectului:

 

  • PMS Cloud Hotel pentru înregistrarea automată a rezervărilor, stocarea, gestionarea și securizarea datelor, eliminând riscul unor erori.
  • Crearea unui website nou care să integreze Booking Engine pentru rezervările online.
  • Exportarea facturilor direct din Pynbooking în softul de contabilitate SAGA.
  • Integrarea unui sistem de acces pe bază de yale inteligente pentru eliminarea tradiționalelor chei.
  • Integrarea POS Restaurat astfel încât ospătarii să preia comenzile direct de pe telefon / tabletă și să o transmită în timp real la bucătărie / bar.
  • Integrarea facilității de livrare prin Uber / Glovo.

 

 

Rezultate

 

Soluțiile propuse și implementate de echipa Pynbooking au dus la reducerea costurilor prin renunțarea la vechiul program de administrare. Cu platforma Pynbooking toate datele (rezervări, prețuri, disponiblități) sunt actualizate în timp real și accesibile de pe orice dispozitiv, indiferent de locația utilizatorului. 

Activitățile repetitive al angajaților (introducerea redundantă a unor date) au fost eliminate prin automatizare, ceea ce crește eficiența muncii. 

Pentru management, indicatorii de performanță sunt ușor de stabilit și urmărit. 

 

Platforma Pynbooking este utilizată și în restaurant și este integrată cu casele de marcat wireless, sistemele de acces și programul de contabilitate. Timpul de așteptare în restaurant a fost redus, iar comenzile pot fi plătite securizat cu cardul, ceea ce crește nivelul general de satisfacție al oaspeților. Mulțumită meniului digital, restaurantul este promovat intens pentru creșterea comenzilor online.

 

 


 


Hotel Carpathia își atinge obiectivele de business cu Pynbooking

Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu  70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri. Pentru a diminua dependenţa de booking.com şi a creşte vânzările directe prin propriul website şi social media, hotelul Carpathia şi-a .. Vezi mai mult

Gaudi Accommodation automatizează 95% dintre rezervări cu platforma Pynbooking

Descoperă cum Gaudi Accomodation reuseşte cu Pynbooking să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri şi să ofere clienţilor o experienţă digitalizată, .. Vezi mai mult

Studiu de caz West Plaza Hotel se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. Vezi mai mult

Vox Maris Costinești se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. Vezi mai mult

Villa Ermitage triplează numărul de rezervări directe în 12 luni de utilizare Pynbooking

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. Vezi mai mult

Cum a reușit mega-complexul Zaga Zaga să ajungă la 95% rezevări online

În 2019, dorind să ofere clienţilor o experiență digitală completă, complexul turistic Zaga Zaga a renunţat la un sistem informatic tradiţional pentru Pynbooking, un soft hotelier de noua generaţie. Trecerea la noul mod de lucru a fost rapidă, iar rezultatele s-au vazut imediat. 95% .. Vezi mai mult

Vila Anca din Sibiu elimină riscul de overbooking cu Pynbooking

Pensiune cu aproape 20 ani de existenţă, Vila Anca din Sibiu a fost redeschisă recent, după ce afacerea de familie a fost preluată de noua generaţie de antreprenori. Lipsiţi de experienţă în Horeca, dar cu studii de economie și drept, Anca și Alin şi Moldovan au refăcut pensiunea .. Vezi mai mult

Fabesca Boutique Hotel&Spa, +55% rezervări directe pe propriul site după trecerea la Pynbooking

Proiectat ca o oază de relaxare în mijlocul unei staţiuni montane, Fabesca Boutique Hotel&Spa**** aduce prin design, atmosferă şi servicii, un aer mediteraneean în binecunoscuta staţiune Sovata. Hotelul cu 53 de camere, completat de o vilă ce oferă încă 10 camere, pune la .. Vezi mai mult

Casa Mureșan are un angajat digital: platforma Pynbooking

Casa Mureşan este un hotel de business amplasat în Braşov, în proximitatea principalelor centre de interes ale orașului. Hotelul este preferat de companii pentru sesiuni de training profesional şi team building mulţumită celor doua săli de conferinţă bine dotate.  Calitatea .. Vezi mai mult

Solicită o demonstrație