Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu 70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri.
Pentru a diminua dependenţa de booking.com şi a creşte vânzările directe prin propriul website şi social media, hotelul Carpathia şi-a pus toată încrederea în Pynbooking, aplicaţia hotelieră de noua generaţie.
Rezultatele nu au întârziat să apară şi, în timp, hotelul a crescut rezervările directe de la 20 la 60%, în funcţie de sezon şi a simplificat semnificativ interacţiunea cu platformele de rezervări şi agenţiile de turism.
Provocări de business
Înainte de colabora cu echipa Pynbooking, Carpathia prelua rezervări preponderent telefonic, iar în mediul online, ofertele erau listate doar pe platforma booking.com. Această situaţie limita dezvoltarea afacerii şi nu exploata oportunităţile aduse de internet şi social media.
Conducerea Carpathia avea însă ca obiective creşterea vânzărilor prin intermediul site-ului hotelului şi fidelizarea unui volum cât mai mare de clienți, precum şi crearea unui brand puternic pe piața hotelieră din Sinaia.
Obiective urmărite:
- Creşterea vânzărilor prin intermediul site-ului şi reducerea comisioanelor plătite către intermediari
- Afişarea şi promovarea facilă a ofertelor şi promoţiilor printr-un sistem centralizat
- Accesul echipei de conducere la rapoarte de activitate, de oriunde şi oricând
Soluția
Conducerea hotel Carpathia s-a convis rapid că Pynbooking este soluţia necesară mulțumită simplității în utilizare şi lipsei investiţiilor iniţiale în echipamente. Colaborarea a implicat:
- Implementarea PMS Cloud Hotel
- Utilizarea Channel Manager pentru conectare pe multiple platformă de rezervări online
- Realizarea unui site premium cu Booking Engine integrat şi opţiuni de plată online
- Integrarea POS Restaurant.
Aplicaţiile Pynbooking au fost configurate pentru 12 utilizatori din diverse departamente, atât la nivel operaţional cât şi de management. Echipa Carpathia nu a avut nevoie de training dedicat, utilizatorii familiarizându-se rapid cu noul mod de lucru.
În mod curent, prin Channel Manager, Hotel Carpathia este conectat pe multiple platforme de rezervări (Booking, Expedia, Google, Directbooking, Hotelbeds, Agoda, Hotelcon, Travelminit, Bokingexpert etc) precum şi cu portaluri şi agenţii de turism (H2B.ro, HappyTour, EximTour, Vacanţe de vis etc).
Site-ul a fost integrat cu procesatorii de plăţi şi acceptă, atât plata cu carduri bancare, cât şi cu vouchere de vacanţă.
Rezultate
Prin integrarea PMS-website-platforme de rezervări, Carpathia a simplificat semnificativ modul de lucru şi expunerea către mediul online. Preţurile şi disponibilităţile sunt actualizate automat şi simultan pe toate canalele, iar echipa de marketing a Carpathia are mai multă libertate şi flexibilitate la dispoziţie în crearea de oferte şi promoţii pentru website şi social media.
În urma acestor acţiuni, rezervările directe au crescut de la 20% la 60%, în funcţie de sezon, ceea ce a însemat o scăderea comisioanelor plătite către intermediari şi implicit o creştere a profitabilităţii. Un efect important al direcţionării rezervărilor directe de la telefon către website a fost şi eliminarea anulărilor fără penalizare, deoarece rezervările făcute pe site sunt plătite în avans sau garantate cu un card bancar.
Fişele de cazare sunt completate automat din Pynbooking şi printate în Recepţie, în cazul clienţilor care utilizează GuestApp fiind semnate digital digital. Facturile nu mai sunt completate manual, ci automat în aplicaţie şi expediate pe email sau printate.
Astfel, angajaţii procesează manual mai puţine înregistrări, iar timpul de aşteptare este redus. Sistemul păstrează datele oaspeţilor, iar atunci când aceştia revin fişele sunt completate automat, fără efort.
„Pentru Carpathia principalul beneficiu al utilizării Pynbooking este corelarea rezervărilor şi disponibilităţii în timp real pe multiple platforme. Complementar, eliminăm munca manuală la actualizarea şi transmiterea ofertelor sau la schimbarea tarifelor, ceea ce aduce un câştig major de timp şi ne permite să ne concentrăm pe calitatea relaţiilor cu clienţii.” manager Hotel Carpathia
Conducerea hotelului are acces la rapoarte detaliate asupra activităţii: grad de ocupare pe anumite perioade, rezervări, încasări etc. Accesarea acestor rapoarte este posibilă de pe orice dispozitiv (PC, tabletă sau telefon mobil) şi nu implică prezenţa fizică în hotel. Alte beneficii:
- Creşterea rezervărilor directe prin website şi social media
- Reducerea comisioanelor către intermediari
- Flexibilitatea în crearea de oferte şi promoţii
- Reducerea timpului de aşteptare în Recepţie
- Simplificarea relaţiei cu agenţiile
„Pynbooking asigură integrarea cu cele mai relevante platforme de rezervări şi agenţii de turism, dar şi cu propriul website. Ajustam preţurile în sistem, iar modificările şi disponibilităţile sunt preluate automat pe toate canalele. Creştem astfel expunerea online şi putem crea facil diverse oferte şi promoţii care să crească atractivitate Carpathia Hotel.” manager Hotel Carpathia
Alături de calitatea relaţiilor cu clienţii, Carpathia Hotel a pus Pynbooking şi tehnologia ca elemente esenţiale în dezvoltarea afacerii şi poziţionarea ca lider printre hotelurile de pe Valea Prahovei.