Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu  70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri. 

 

Pentru a diminua dependenţa de booking.com şi a creşte vânzările directe prin propriul website şi social media, hotelul Carpathia şi-a pus toată încrederea în Pynbooking, aplicaţia hotelieră de noua generaţie. 

 

Rezultatele nu au întârziat să apară şi, în timp, hotelul a crescut rezervările directe de la 20 la 60%, în funcţie de sezon şi a simplificat semnificativ interacţiunea cu platformele de rezervări şi agenţiile de turism.

 

 

Provocări de business

Înainte de colabora cu echipa Pynbooking, Carpathia prelua rezervări preponderent telefonic, iar în mediul online, ofertele erau listate doar pe platforma booking.com. Această situaţie limita dezvoltarea afacerii şi nu exploata oportunităţile aduse de internet şi social media. 

 

Conducerea Carpathia avea însă ca obiective creşterea vânzărilor prin intermediul site-ului hotelului şi fidelizarea unui volum cât mai mare de clienți, precum şi crearea unui brand puternic pe piața hotelieră din Sinaia. 

 

Obiective urmărite:
 

  • Creşterea vânzărilor prin intermediul site-ului şi reducerea comisioanelor plătite către intermediari
  • Afişarea şi promovarea facilă a ofertelor şi promoţiilor printr-un sistem centralizat
  • Accesul echipei de conducere la rapoarte de activitate, de oriunde şi oricând

 

Soluția

Conducerea hotel Carpathia s-a convis rapid că Pynbooking este soluţia necesară mulțumită simplității în utilizare şi lipsei investiţiilor iniţiale în echipamente. Colaborarea a implicat:

Aplicaţiile Pynbooking au fost configurate pentru 12 utilizatori din diverse departamente, atât la nivel operaţional cât şi de management. Echipa Carpathia nu a avut nevoie de training dedicat, utilizatorii familiarizându-se rapid cu noul mod de lucru.

 

În mod curent, prin Channel Manager, Hotel Carpathia este conectat pe multiple platforme de rezervări (Booking, Expedia, Google, Directbooking, Hotelbeds, Agoda, Hotelcon, Travelminit, Bokingexpert etc) precum şi cu portaluri şi agenţii de turism (H2B.ro, HappyTour, EximTour, Vacanţe de vis etc). 

 

Site-ul a fost integrat cu procesatorii de plăţi şi acceptă, atât plata cu carduri bancare, cât şi cu vouchere de vacanţă.
 

Rezultate

Prin integrarea PMS-website-platforme de rezervări, Carpathia a simplificat semnificativ modul de lucru şi expunerea către mediul online. Preţurile şi disponibilităţile sunt actualizate automat şi simultan pe toate canalele, iar echipa de marketing a Carpathia are mai multă libertate şi flexibilitate la dispoziţie în crearea de oferte şi promoţii pentru website şi social media.

 

În urma acestor acţiuni, rezervările directe au crescut de la 20% la 60%, în funcţie de sezon, ceea ce a însemat o scăderea  comisioanelor plătite către intermediari şi implicit o creştere a profitabilităţii. Un efect important al direcţionării rezervărilor directe de la telefon către website a fost şi eliminarea anulărilor fără penalizare, deoarece rezervările făcute pe site sunt plătite în avans sau garantate cu un card bancar.

 

Fişele de cazare sunt completate automat din Pynbooking şi printate în Recepţie, în cazul clienţilor care utilizează GuestApp fiind semnate digital digital. Facturile nu mai sunt completate manual, ci automat în aplicaţie şi expediate pe email sau printate. 

 

Astfel, angajaţii procesează manual mai puţine înregistrări, iar timpul de aşteptare este redus. Sistemul păstrează datele oaspeţilor, iar atunci când aceştia revin fişele sunt completate automat, fără efort.

 

Pentru Carpathia principalul beneficiu al utilizării Pynbooking este corelarea rezervărilor şi disponibilităţii în timp real pe multiple platforme. Complementar, eliminăm munca manuală la actualizarea şi transmiterea ofertelor sau la schimbarea tarifelor, ceea ce aduce un câştig major de timp şi ne permite să ne concentrăm pe calitatea relaţiilor cu clienţii.” manager  Hotel Carpathia

 

Conducerea hotelului are acces la rapoarte detaliate asupra activităţii: grad de ocupare pe anumite perioade, rezervări, încasări etc. Accesarea acestor rapoarte este posibilă de pe orice dispozitiv (PC, tabletă sau telefon mobil) şi nu implică prezenţa fizică în hotel. Alte beneficii: 

  • Creşterea rezervărilor directe prin website şi social media
  • Reducerea comisioanelor către intermediari
  • Flexibilitatea în crearea de oferte şi promoţii
  • Reducerea timpului de aşteptare în Recepţie
  • Simplificarea relaţiei cu agenţiile

 

Pynbooking asigură integrarea cu cele mai relevante platforme de rezervări şi agenţii de turism, dar şi cu propriul website. Ajustam preţurile în sistem, iar modificările şi disponibilităţile sunt preluate automat pe toate canalele. Creştem astfel expunerea online şi putem crea facil diverse oferte şi promoţii care să crească atractivitate Carpathia Hotel.”  manager  Hotel Carpathia

 

Alături de calitatea relaţiilor cu clienţii, Carpathia Hotel a pus Pynbooking şi tehnologia ca elemente esenţiale în dezvoltarea afacerii şi poziţionarea ca lider printre hotelurile de pe Valea Prahovei.

     

 

 

 


Gaudi Accommodation automatizează 95% dintre rezervări cu platforma Pynbooking

Descoperă cum Gaudi Accomodation reuseşte cu Pynbooking să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri şi să ofere clienţilor o experienţă digitalizată, .. Vezi mai mult

Hotel Carpathia își atinge obiectivele de business cu Pynbooking

Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu  70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri. Pentru a diminua dependenţa de booking.com şi a creşte vânzările directe prin propriul website şi social media, hotelul Carpathia şi-a .. Vezi mai mult

Vox Maris Costinești se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. Vezi mai mult

Cum a reușit mega-complexul Zaga Zaga să ajungă la 95% rezevări online

M-a surprins simplitatea platformei şi configurarea facilă. Practic după o discuţie cu serviciul de suport, am reuşit să facem singuri transferul bazei de date, să creăm zonele de vânzare şi produsele, să definim preţuri, cote de TVA etc. Fără cunoştinţe tehnice şi fără prezenţa .. Vezi mai mult

Studiu de caz West Plaza Hotel se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. Vezi mai mult

Villa Ermitage triplează numărul de rezervări directe în 12 luni de utilizare Pynbooking

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. Vezi mai mult

Vila Anca din Sibiu elimină riscul de overbooking cu Pynbooking

Pensiune cu aproape 20 ani de existenţă, Vila Anca din Sibiu a fost redeschisă recent, după ce afacerea de familie a fost preluată de noua generaţie de antreprenori. Lipsiţi de experienţă în Horeca, dar cu studii de economie și drept, Anca și Alin şi Moldovan au refăcut pensiunea .. Vezi mai mult

Digitalizare la Casa Cranța. Chapeau!

Casa Cranța este “un petit Chateau”, proiectat de arhitectul Smigelchi Victor în anii 1930, în stil Brâncovenesc și care rămâne în memoria turiştilor prin panorama de excepţie spre Tâmpa şi centrul istoric al Braşovului. .. Vezi mai mult

Experiment avangardist în Bucovina: case de la 1800 combinate cu servicii cloud

"În pensiunea de la Suceava lucram ceva mai empiric, date notate pe agenda și diagrame în creion pentru rezervări. Mi-am dat seama rapid că la Vatra Boierească, pe motiv de distanță, nu voi putea fi mereu acolo și va trebui să cer date prin telefon pentru a ști ce se întâmplă acolo. .. Vezi mai mult

Ești gata să profiți și tu de Automatizare?

Permite-mi să îți arăt, într-o discuție de 30 minute, de ce peste 1000 de administratori de unitați de cazare din România aleg platforma Pynbooking pentru a reduce costurile, pentru a face operațiunile zilnice mai eficiente și pentru a îmbunătăți experiența oaspeților.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.