Casa Mureşan este un hotel de business amplasat în Braşov, în proximitatea principalelor centre de interes ale orașului. Hotelul este preferat de companii pentru sesiuni de training profesional şi team building mulţumită celor doua săli de conferinţă bine dotate.  Calitatea serviciilor și locatia targ însă în egală masură și turişti individuali, cu precădere în zilele de weekend. 

 

Casa Mureşan oferă 46 de camere, în regim single sau double şi un restaurant dedicat exclusiv grupurilor organizate. Deși este o prezenţă veche în Braşov, hotelul a avut o redeschidere în 2020, moment care a implicat şi o îmbunătăţire la nivel operaţional, prin adoptarea unei platforme moderne de administrare.

 

 

Provocări de business

La momentul redeschiderii din 2020, Casa Mureşan avea la conducerea o echipă experimentată care înţelegea importanța digitalizării. Anterior, Hotelul deținuse un soft tradiţional instalat pe un server local, care era însă dificil de utilizat datorită interfeţei învechite, mai ales de către angajaţii tineri.

 

”În Recepție avem în general oameni tineri, uneori job-uri part time sau sezoniere, iar astfel de angajaţi nu au timp şi nici dorința să înveţe să lucreze cu un soft vechi şi depăşit. Îşi doresc aplicaţii moderne , intuitive în stilul Apple sau Google, cu care sunt deja obişnuiţi,” afirmă Andreea Alexandrescu, General Manager Casa Mureșan

 

Pornind de la această experiență, managementul Casa Mureşan şi-a dorit din start ca la redeschidere să aibă un funcţional un PMS modern, simplu de utilizat, dar totodată eficient şi util pentru administrarea întregii activităţi. 

 

 

După analiza atentă a ofertelor din piaţă, Casa Mureşan a ales platforma Pynbooking, un PMS 100% cloud şi mobil.

 

”Încă de la prima interacţiune cu Pynbooking am înţeles că este o unealtă simplă, cu o interfaţă modernă şi foarte ușor de utilizat, chiar şi de persoane fără experienţă hotelieră. Era tocmai ceea ce ce căutam, un PMS în care oamenii să lucreze cu plăcere, fără să aibă nevoie de un manual de utilizare cu zeci de pagini,” ne-a povestit Andreea Alexandrescu.

 

Pentru că era o platformă validată deja şi de alte hoteluri, iar punerea în producţie foarte rapidă, echipa de la Casa Mureşan s-a convins imediat ca Pynbooking este alegerea potrivită şi a iniţiat configurarea contului de utilizator.

 

Soluţia

Soluția adoptată la Casa Mureşan a constat din PMS Cloud Hotel, în care au fost configurate toate serviciilor hotelului, completat cu Channel Manager şi Booking Engine. Prin Channel Manager au fost integrate mai multe platforme de rezervări online, atât internaţionale cât şi locale (Booking, Expedia, Directbooking, Hello România etc). De asemenea, funcționalitățile de Booking Engine au fost adăugate pe propriul site, prin realizarea unei pagini pentru rezervări direct. 

 

În PMS sunt centralizate şi vânzările provenit din surse  nesincronizate, precum telefon şi email. PMS-ul a fost integrat cu casa de marcat şi este folosit pentru facturare, fără să mai fine nevoie de o soluţie separată pentru aceasta activitate.

 

 

Casa Mureşan foloseşte şi aplicația mobilă GuestApp pentru informarea oaspeţilor, preluarea datelor de rezervare şi completarea fișelor de cazare, precum şi pentru expediere automată a invitaţiilor la realizarea unei recenzii. Complementar, hotelul folosește modulul Manager Evenimente pentru a planifica activitățile în cele două săli de conferinţă.

 

”Mi-a plăcut că procesul iniţial de configurare a fost simplu, cu o curbă rapidă de învățare. Mai mult, suportul a fost foarte prompt şi am descoperit o oameni foarte deschişi, dornici să ne ajute în orice situaţie. Întotdeauna am spus că la Pynbooking e faină şi tehnologia, dar sunt faini și oamenii.” Andreea Alexandrescu, Casa Mureșan.

 

Rezultate

După doi ani de utilizare, Pynbooking a devenit parte din echipa de la Casa Mureşan, un angajat digital care face o bună parte din munca din Recepţia, pentru ca oamenii să se ocupe de lucrurile cu adevărat importante pentru oaspeţii hotelului. 

 

Totodată cu ajutorul Pynbooking, Casa Mureşan şi-a optimizat politica comercială, printr-o punere mai mare în valoare a propriului site, dar şi prin ajustarea ofertelor în funcţie de sezonalitate şi sursa rezervărilor.

 

 

 

”Pynbooking are avantajul că permite o libertate mare de customizare a ofertei de servicii, dar şi a strategiei comerciale pe fiecare canal de vânzare. Aceasta ne permite să abordăm diferenţiat fiecare platformă de rezervări online, în funcţie de specificul oaspeţilor sau sezonalitate.” Andreea Alexandrescu

 

Din discuţiile cu managementul hotelului reies şi alte beneficii precum:

 

  • Automatizarea actualizării preţurilor şi disponibilităţii pe multiple platforme de rezervări 
  • Scurtarea timpului de instruire a unui nou angajat și intrarea acestuia în activitate
  • Susţinerea campaniilor de promovare pe social media prin trimitere la propria pagina prin butul Rezerva Acum
  • Derularea unei politici comerciale personalizate pentru fiecare platforma de rezervări digitale
  • Transparenţă asupra relaţiei comerciale cu fiecare agenție prin acces la fișe de client cu situaţia facturilor achitate sau neachitate şi soldului existent
  • Simplificarea planificării a serviciilor și echipelor de housekeeping 
  • Planificarea mai facilă a serviciilor de masă şi a necesarului de aprovizionare cu ajutorul rapoartelor dedicate (plan mese)
  • Posibilitate ajustării dinamice a tarifelor
  • Colectară automată a feedbackului oaspeţilor pentru analiza şi îmbunătățirea serviciilor

 

În 2022, un aspect important pentru Casa Mureşan a fost şi integrarea cu sistemul eFactura, asigurată de Pynbooking, prin care toate facturilor încasate cu carduri de vacantă au fost automat exportate în format XML, către ANAF, fără intervenții şi bătăi de cap din partea echipei.

 

”Din punctul meu de vedere, Pynbooking este un paradox, adică este în egală măsura simplu şi complex. Este simplu ca interfaţa şi mod de utilizare, dar complex ca operaţiuni pe care le execută şi acoperire funcţională.” Andreea Alexandrescu, General Manager Casa Mureșan

 

             


Gaudi Accommodation automatizează 95% dintre rezervări cu platforma Pynbooking

Descoperă cum Gaudi Accomodation reuseşte cu Pynbooking să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri şi să ofere clienţilor o experienţă digitalizată, .. Vezi mai mult

Hotel Carpathia își atinge obiectivele de business cu Pynbooking

Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu  70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri. Pentru a diminua dependenţa de booking.com şi a creşte vânzările directe prin propriul website şi social media, hotelul Carpathia şi-a .. Vezi mai mult

Vox Maris Costinești se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. Vezi mai mult

Studiu de caz West Plaza Hotel se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. Vezi mai mult

Villa Ermitage triplează numărul de rezervări directe în 12 luni de utilizare Pynbooking

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. Vezi mai mult

Cum a reușit mega-complexul Zaga Zaga să ajungă la 95% rezevări online

M-a surprins simplitatea platformei şi configurarea facilă. Practic după o discuţie cu serviciul de suport, am reuşit să facem singuri transferul bazei de date, să creăm zonele de vânzare şi produsele, să definim preţuri, cote de TVA etc. Fără cunoştinţe tehnice şi fără prezenţa .. Vezi mai mult

Vila Anca din Sibiu elimină riscul de overbooking cu Pynbooking

Pensiune cu aproape 20 ani de existenţă, Vila Anca din Sibiu a fost redeschisă recent, după ce afacerea de familie a fost preluată de noua generaţie de antreprenori. Lipsiţi de experienţă în Horeca, dar cu studii de economie și drept, Anca și Alin şi Moldovan au refăcut pensiunea .. Vezi mai mult

Digitalizare la Casa Cranța. Chapeau!

Casa Cranța este “un petit Chateau”, proiectat de arhitectul Smigelchi Victor în anii 1930, în stil Brâncovenesc și care rămâne în memoria turiştilor prin panorama de excepţie spre Tâmpa şi centrul istoric al Braşovului. .. Vezi mai mult

Experiment avangardist în Bucovina: case de la 1800 combinate cu servicii cloud

"În pensiunea de la Suceava lucram ceva mai empiric, date notate pe agenda și diagrame în creion pentru rezervări. Mi-am dat seama rapid că la Vatra Boierească, pe motiv de distanță, nu voi putea fi mereu acolo și va trebui să cer date prin telefon pentru a ști ce se întâmplă acolo. .. Vezi mai mult

Ești gata să profiți și tu de Automatizare?

Permite-mi să îți arăt, într-o discuție de 30 minute, de ce peste 800 de administratori de unitați de cazare din România aleg platforma Pynbooking pentru a reduce costurile, pentru a face operațiunile zilnice mai eficiente și pentru a îmbunătăți experiența oaspeților.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.