În lumea de azi, oamenii apelează la telefoanele mobile pentru a lua decizii legate de cum vor călători. Un studiu publicat recent de Google arată ce rol joacă telefoanele în modul în care călătorim azi.

1.    Telefoanele smart sunt noii ghizi turistici

Mai mult de jumătate dintre turiști apelează la telefoane în momentul în care decid unde să meargă. Cel mai adesea caută discounturi și cercetează piața înainte și în timpul călătoriei.

2. Aplicațiile sunt pentru loialitate și accesibilitate, iar site-urile mobile-friendly pentru a se informa

Turiștii apelează atât la aplicații, cât și la site-urile adaptate pentru mobil, dar în scopuri diferite. Aplicațiile sunt folosite pentru a depista programe de loialitate și pentru a accesa check-in-uri online – pentru zboruri sau pentru cazare la hotel, iar site-urile pentru a căuta informații. Ai un site mobile-friendly?

3. Simplitatea e cheia

Pentru consumatori, nu există o valoare mai prețuită decât navigabilitatea și ușurința în a folosi un site sau o aplicație. Butonul de rezervare e vizibil? Metoda de plată e clară și sigură?


4. Consumul de memorie e teren minat

Cât spațiu ocupă aplicația ta? E o chestiune crucială: dacă este mare consumatoare de resurse, va deveni principalul motiv pentru care consumatorii o vor dezinstala. Există o a doua șansă dacă faci modificările cuvenite.

Câteva cifre privind ce acțiuni întreprind cei care folosesc smartphone-ul pentru călătorii


- 51% își folosesc mobilul pentru acțiuni legate de călătoriii. 71% dintre aceștia o fac săptămânal

-          44% caută discounturi sau oferte. Tu cum îți promovezi hotelul?

-          35% se uită la obiective turistice/ce se poate face înainte de a vizita o țară/un oraș. Ai pe site-ul hotelului tău linkuri sau conținut privind atracțiile zonei?

-          32% se uită la obiective turistice/ce se poate face în timpul călătoriei

-          29% se uită după bilete de avion.

-          28% verifică orele zborului

-          25% cercetează opțiuni de cazare

-          20% fac rezervări de cazare

-          19% fac rezervare de mașină

-          18% își iau bilete de avion

-          18% folosesc boarding pass digital

-          15% au folosit un program de fidelizare

-          14% fac rezervări last minute

-          11% au scris un review pe mobil

Întrebați cum au aflat despre aplicațiile de travel, respondenții au afirmat:

-          35% au aflat de la prieteni sau familie (vă amintiți ce vă spuneam despre ”promovarea din gură în gură”?)

-          35% din browsingul în app store

-          31% au văzut o reclamă în timp ce navigau pe internet

-          28% au citit online

-          27% au văzut o reclamă la tv

-          27% din motoare de căutare

-          27% recomandare din app store

-          25% au văzut un link în social media

-          23% au văzut o reclamă în timp ce foloseau o altă aplicație

-          22% au venit via site-ul optimizat pentru mobil

-          13% au văzut o reclamă pe Youtube

-          12% au văzut o reclamă în presa scrisă sau au primit un fluturaș

Top motivații pentru folosirea unei aplicații de travel pentru mobil

-          36% vor să întreprindă o anumită sarcină sau activitate mai ușor

-          32% pentru că le-afost recomandată de alții

-          32% pentru a accesa discounturi și oferte

-          20% pentru a face o achiziție

-          19% au primit un bonus anume pentru downloadul aplicației

-          19% au avut experiențe similar benefice

-          13% nu au putut realiza respectiva operațiune direct pe site-ul mobil

Site-ul mobile-friendly, folosit de 65% dintre useri, este preferat pentru:

-          46% a găsi adresă, contact, informații. Oaspeții tăi știu să te găsească?

-          40% informații despre obiective, ce e de făcut într-o anumită zonă înainte de călătorie

-          40% informații despre zboruri

-          38% discounturi și oferte

-          42% informații privind cazarea

-          38% clipuri despre hoteluri

-          45% last minute booking

-          35% pentru a căuta informații despre închirierea unei mașini

-          47% pentru a căuta informații despre obiectivele turistice în timpul călătoriei



PYNBOOKING este produsul complet echipat pentru o lume în care turiștii își organizează vacanțele, în cele mai mici detalii, de pe telefonul mobil. Channel manager, POS pentru Restaurant, booking engine, site user friendly, adaptat pentru mobil, facebook engine, soft de management hotelier mobil, dezvoltat în Cloud, accesibil de oriunde, și care sincronizează și conectează toate departamentele între ele.



Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.