Sunteți obișnuiți să cereți clienților să ajungă și să plece într-un anumit interval orar. Aveți propriile reguli în ceea ce privește early check-in-ul și late check-out-ul, căci nu toate avioanele și toate trenurile țin cont de programul de lucru hotelier. Este de înțeles, altfel nu ați avea cum să asigurați bunul mers al lucrurilor și să oferiți servicii impecabile, iar haosul ar produce pagube.

Totuși, clienții nu vor să stea pe străzi sau prin aeroporturi până când se face ora de cazare sau de decolare, iar din ce în ce mai multe hoteluri devin flexibile în ceea ce privește early check-in-ul și late check-out-ul, servicii care erau rezervate până de curând vip-urilor. Mai nou, se cheamă personalizare și sunt cerute și de clienții medii.

Deși pare ceva imposibil să sincronizezi orarul serviciului de curățenie cu alocarea camerelor și gestionarea oaspeților la sosire și plecare, este un serviciu pentru care un PMS în Cloud vă poate fi de ajutor. Ceea ce ar solicita un efort mare de logistică este ușor accesibil cu un PMS inteligent. Pentru că un soft de gestiune în Cloud sincronizează departamentele între ele, rezervările cu housekeeping etc, și permite administrarea și coordonarea personalului în mod eficient, fără dificultăți. Hotelul află de la oaspete când sosește în timp ce serviciul de housekeeping este informat online, instantaneu, care este statusul unei camere și unde să trimită cameristele. Astfel, disponibilitatea nu este afectată, soluția de software asigură o comunicare neîntreruptă între recepție, rezervări și housekeeping.

Studiile arată că hotelurile care au sincronizat datele mobile cu informațiile privind rezervările din PM au reușit să optimizeze veniturile per cameră invitând oaspeții să opteze pentru early check-in sau late check-out contra unei taxe adiționale. 20-40 la sută dintre oaspeți au selectat opțiunea de pe mobil, iar asta s-a tradus într-un ROI de 140 la sută pentru ofertele de check-out în prima lună!

Oferiți-le clienților ceea ce își doresc fără să vă periclitați bunul mers al hotelului. Cu un PMS în Cloud.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.