Cu o grădină imensă și o terasă panoramică, SunScape Corbu își invită oaspeții să exploreze liber plaja și marea sălbatice. 

 

Situată aproape de Rezervația Biosferei Deltei Dunării dar și de celebrul sit arheologic de la Histria, pensiunea este preferată de nomazii digitali atrași de mixul contemporan al unei oaze de liniște cu o conexiune internet gigabit. 

 

Ideea acestui loc unic a luat naștere încă din 2016, când Andreea Filip, arhitect și proprietar al pensiunii, a proiectat câteva construcții în Corbu.

 

Împreună cu soțul ei s-au îndrăgostit de peisajele aproape ireale din zonă și în 2018 au cumpărat un teren pentru o casă de vacanță. Acest gând s-a transformat însă într-un plan de afaceri și în 2023, SunScape Corbu a avut deschiderea oficială: opt camere duble, cu spațiu tehnic și terasă mare cu vedere spre mare. Urmează însă o extindere care va adăuga alte patru camere. 

 

Provocări de business 

 

SunScape Corbu este o afacere făcută din pasiune, soții Filip fiind la prima experiență antreprenorială în Horeca. Deschisă în perioada mai-septembrie și bucurându-se de o poziție unică, locația atrage mulți turiști. Ceea ce este bine, dar generează și multă muncă. 

 

Cei doi proprietari și-au asumat de la început toate sarcinile administrative, dar s-au simțit rapid depășiți de situație. Doar gestionarea rezervărilor care veneau în valuri devenise o sarcină care le consuma aproape tot timpul. 

 

Au folosit inițial Google Calendar în care înregistrau manual rezervările, însă era dificil de realizat o sincronizare în timp real între emailuri, telefoane și agenții, ceea ce ducea la erori și overbooking. 

 

Nu devenise doar o problemă de timp, ci și una de imagine. Dar a apărut o soluție salvatoare: Pynbooking.

 

 

 „Când am deschis SunScape, niciunul dintre noi nu avea experiență în Horeca. Eu sunt arhitect, iar soțul meu lucrează în IT. Ne-am ocupat doar noi doi și, efectiv, am fost copleșiți de activitate, de la preluarea de apeluri și rezervări, până la promovare. Conștienți că nu mai putem continua așa, am întrebat alți antreprenori ce soluții folosesc, iar recomandarea a fost: Pynbooking. Astfel am găsit o soluție salvatoare la problemele noastre”, mărturisește Andreea Filip.

 

 

Soluția 

 

 

Pe baza recomandărilor primite de la alți antreprenori și după derularea unui scurt demo, echipa de la SunScape Corbu a optat pentru platforma Pynbooking. 

 

Configurarea inițială a fost rapidă și a implicat definirea camerelor și serviciilor aferente în PMS (Property Management Systems ). PMS-ul a fost integrat cu un Channel Manager pentru preluarea rezervărilor din Booking.com, Turistinfo și alte platforme similare și cu un Booking Engine pentru gestionarea rezervărilor venite prin propriul website, realizat prin Generator Hotel Website

 

 

Pentru că Pynbooking este 100% cloud, aceste operațiuni nu au implicat instalări locale și nici achiziția unor echipamente IT. 

 

Tot în Booking Engine, SunScape înregistrează și rezervările care vin pe email sau telefon. Site-ul permite plăți online prin card bancar, dar și prin vouchere de vacanță. 

 

Actualizarea tarifelor și disponibilității se face automat pe toate platformele conectate. Pentru creșterea atractivității, SunScape folosește funcționalitatea Tarife Dinamice, care corelează automat prețurile cu disponibilitatea și cererea. 

 

 

Oaspeții primesc confirmarea rezervărilor prin intermediul GuestApp și tot în aplicația mobilă completează datele pentru fișa de cazare și factura fiscală.

 

La finalul sejurului, platforma Pynbooking îi invită automat la un review online asupra serviciilor de care au beneficiat, scorul fiind afișat pe site. Facturile sunt emise automat din Pynbooking, care oferă inclusiv integrare cu sistemul RO e-Factura. 

 

 

„Înainte de Pynbooking, gestionam separat Booking.com, Turisminfo.ro și rezervările venite prin telefon. Era o activitate consumatoare de timp și dificil de realizat pe telefon. Cu Pynbooking, lucrurile s-au schimbat însă fundamental, rezervările și actualizările de tarife și disponibilitate se fac automat, ca de altfel și confirmările către oaspeți. Simțim că efectiv cineva lucrează pentru noi. Să fiu sinceră, Pynbooking ne-a impresionat de la primul contact, mai ales că este atât de simplu de utilizat”, mai adaugă Andreea Filip. 

 

 

Beneficii 

 

 

Pentru cei doi antreprenori aflați la început de drum, Pynbooking a fost soluția salvatoare, care a adus nu doar câștig de timp ci și reducere de costuri. 

 

Cu ajutorul Pynbooking, SunScape a atins o rată a rezervărilor de 50/50 pentru rezervările prin Booking.com versus cele directe, prin propriul website, ceea ce înseamnă și o reducere a comisioanelor. 

 

„Cu Pynbooking am reușit să creștem rezervările directe, care acum reprezintă aproximativ 50%. Site-ul ne este de mare ajutor, pentru că avem campanii de promovare pe diverse canale de social media, campanii de vouchere și reduceri pentru anumiți parteneri corporate (NTT Data, spre exemplu). Viața antreprenorială la malul mării arată mult mai bine de când avem Pynbooking. Ne putem ocupa de alte sarcini administrative, precum extinderea locației cu două noi unități de cazare, dar și de relația personală cu oaspeții. Ne place să fim de față, să îi întâmpinăm personal, și considerăm că aici este valoarea SunScape Corbu”, adaugă Andreea Filip.

 

 

Alte beneficii de mare impact pentru activitatea SunScape Corbu sunt:

 

  • Automatizarea celor două surse majore de rezervări, Booking.com și propriul website. Pynbooking Channel Manager preia rezervările din Booking.com și, totodată, actualizează automat prețurile și disponibilitatea, iar Booking Engine gestionează rezervările făcute pe site. În ambele cazuri, datele oaspeților sunt preluate automat pentru completarea fișelor de cazare și a facturilor fiscale.
  • Generarea facilă a facturilor fiscale direct din Pynbooking și integrarea cu sistemul RO eFactura.
  • Eliminarea tuturor erorilor apărute în procesarea manuală a datelor și implicit riscul de overbooking.

 

 „Suntem extrem de mulțumiți de Pynbooking pentru că ne-a ușurat munca. Suntem siguri că nu apar erori, iar turiștii primesc exact ceea ce rezervă. A fost salvamarul care ne-a adus la mal. Câștigăm timp și ne putem implica mai intens în relația cu oaspeții sau în dezvoltarea afacerii”, explică Andreea Filip.

 

 

  • Creșterea flexibilității în politica de tarifare, atât prin utilizarea funcționalității de Tarife Dinamice din Pynbooking, cât și prin posibilitatea desfășurării de campanii promoționale, vouchere etc.
  • Prin realizarea site-ului web și acceptarea plăților online și a voucherelor de vacanță, pensiunea și-a deschis porțile către numeroase categorii noi de oaspeți.
  • Mobilitate extinsă pentru cei doi antreprenori prin posibilitatea accesării platformei oriunde și oricând.

 

„Pynbooking ne-a adus un grad mult mai mare de mobilitate. Practic, putem face totul de pe telefon, de la introducerea unei rezervări, până la verificarea rapoartelor de disponibilitate și gradul de încărcare. Avem tot sistemul de gestionare pe telefon, ceea ce ne oferă o libertate mult mai mare de mișcare. Viața antreprenorială este mai frumoasă cu Pynbooking, iar acum avem mai mult timp atât pentru activități administrative, cât și pentru a face ceea ce ne place”, încheie Andreea Filip.

 

 

Supporting quote
 

”Recomandăm Pynbooking tuturor antreprenorilor care au nevoie de ajutor pentru gestiunea rezervărilor și care vor să elimine prelucrarea manuală erorile din acest proces. Este o soluție modernă și automată, potrivită pentru toți cei care pun pe primul loc respectul față de turiști și care își doresc o activitate fluentă și eficientă.” Andreea Filip, arhitect și proprietar SunScape Corbu.

 

Ai nevoie de un partener digital care sa susțină dezvoltarea afacerii tale? Solicită o demonstrație gratuită aici


Gaudi Accommodation automatizează 95% dintre rezervări cu platforma Pynbooking

Descoperă cum Gaudi Accomodation reuseşte cu Pynbooking să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri şi să ofere clienţilor o experienţă digitalizată, .. Vezi mai mult

Hotel Carpathia își atinge obiectivele de business cu Pynbooking

Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu  70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri. Pentru a diminua dependenţa de booking.com şi a creşte vânzările directe prin propriul website şi social media, hotelul Carpathia şi-a .. Vezi mai mult

Vox Maris Costinești se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. Vezi mai mult

Studiu de caz West Plaza Hotel se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. Vezi mai mult

Cum a reușit mega-complexul Zaga Zaga să ajungă la 95% rezevări online

M-a surprins simplitatea platformei şi configurarea facilă. Practic după o discuţie cu serviciul de suport, am reuşit să facem singuri transferul bazei de date, să creăm zonele de vânzare şi produsele, să definim preţuri, cote de TVA etc. Fără cunoştinţe tehnice şi fără prezenţa .. Vezi mai mult

Villa Ermitage triplează numărul de rezervări directe în 12 luni de utilizare Pynbooking

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. Vezi mai mult

Vila Anca din Sibiu elimină riscul de overbooking cu Pynbooking

Pensiune cu aproape 20 ani de existenţă, Vila Anca din Sibiu a fost redeschisă recent, după ce afacerea de familie a fost preluată de noua generaţie de antreprenori. Lipsiţi de experienţă în Horeca, dar cu studii de economie și drept, Anca și Alin şi Moldovan au refăcut pensiunea .. Vezi mai mult

Digitalizare la Casa Cranța. Chapeau!

Casa Cranța este “un petit Chateau”, proiectat de arhitectul Smigelchi Victor în anii 1930, în stil Brâncovenesc și care rămâne în memoria turiştilor prin panorama de excepţie spre Tâmpa şi centrul istoric al Braşovului. .. Vezi mai mult

Experiment avangardist în Bucovina: case de la 1800 combinate cu servicii cloud

"În pensiunea de la Suceava lucram ceva mai empiric, date notate pe agenda și diagrame în creion pentru rezervări. Mi-am dat seama rapid că la Vatra Boierească, pe motiv de distanță, nu voi putea fi mereu acolo și va trebui să cer date prin telefon pentru a ști ce se întâmplă acolo. .. Vezi mai mult

Ești gata să profiți și tu de Automatizare?

Permite-mi să îți arăt, într-o discuție de 30 minute, de ce peste 800 de administratori de unitați de cazare din România aleg platforma Pynbooking pentru a reduce costurile, pentru a face operațiunile zilnice mai eficiente și pentru a îmbunătăți experiența oaspeților.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.