#

Informaţii şi sfaturi utile despre cum să-ți faci afacerea mai profitabilă

Calendar săptămânal de acțiuni în social media

Mi se întâmplă des să intru pe pagini de fb ale hotelurilor care arată ca niște vitrine părăsite, prăfuite și cu decorațiuni de hârtie creponată, demodate, ușa scârțâie ca-n

Mai mult...

Îți permiți să ai 20 de camere neocupate?

Dacă da, nu ție ne adresăm și nu dorim să-ți irosim timpul. Ci celorlalți. Celor care nu-și permit, celor care vor un grad de ocupare de 100%.

Mai mult...

De ce, în magazinul tău de camere, nu se pot cumpăra camere?

Niciun vânzător nu ar sta cu magazinul gol sau să aștepte să fie contactat de clienții interesați. Ar ști că asta înseamnă faliment. Tu de ce o faci? De ce, în magazinul tău de camere, nu

Mai mult...

Categorii de clienți. Cui și cum vinzi? Revenue Management 7

În domeniul hotelier, cel mai ușor este să avem acces la atributele ce țin de comportamentul clienților. Și el ne ajută cel mai mult pentru a-i înțelege și pentru a ști ce și cum să le

Mai mult...

Cerere și ofertă în domeniul hotelier. Revenue Management 5.

Spre deosebire de managerul de restaurant, care nu știe cât va comanda clientul atunci când intră în local, hotelierul știe cât va plăti oaspetele pe cameră. Totuși, cel cu restaurantul are

Mai mult...

Revenue Management. 4 Economie, costuri directe, indirecte, fixe, variabile

Deși costurile fixe rămân constante, costurile per unitate de activitate scad pe măsură ce volumul activității crește. Cu alte cuvinte, cu cât vinzi mai multă ciorbe, cu cât vinzi mai multe

Mai mult...

Revenue Management 3. Comportamentul de consum, valoarea estimată

Înțelegerea motivației consumatorilor atunci când iau decizia unei achiziții este ceea ce-i preocupă pe specialiștii din marketing. Și nu este deloc ușor, mai ales de când există acces la o

Mai mult...

Revenue Management 2. Prețurile și disponibilitatea

Vital este să știm cum ne plasăm față de competiție, să penetrăm piața și să urmărim cum evoluează cererea și oferta. Politica de prețuri e undeva la granița dintre știință

Mai mult...

Revenue management în domeniul hotelier. Ce, cui, când, cum și pe cât vinzi

Revenue management se referă la un pachet de măsuri întreprinse cu scopul de a optimiza veniturile vânzând niște produse fixe – camerele, în cazul de față – într-un timp limitat. Există

Mai mult...

Dă clienților tăi un coș de cumpărături. Nu doar o cameră

Piața este competitivă, oferta e în creștere, iar gradul de ocupare e în scădere. Cum facem să le dăm oaspeților mai mult și, odată cu asta, să ne creștem vânzările și

Mai mult...

Channel Manager | Ce e și ce trebuie să facă?

O soluție integrată, ca PYN, îți furnizează și un sistem de channel manager pentru ca tu și angajații tăi să nu mai pierdeți timpul actualizând manual disponibilitatea pe booking, expedia,

Mai mult...

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (IV)

Iata-te cu oaspeții la ușa hotelului. După ce i-ai însoțit în primele 3 etape, ai zice că misiunea ta s-a încheiat. Dar te-ai înșela. Clienții pot fi doar ai prezentului, o scurtă

Mai mult...

Housekeeping ”wireless”, fără bătăi la ușă, fără indicații de la recepție, fără încurcături

Hotelurile care utilizează PMS-uri mobile au ocazia să observe cum eficiența operațională se transformă într-un grad sporit de satisfacție a clienților. Se câștigă nu doar timp prin faptul

Mai mult...

Telefonul fix e istorie. Nu-i urma exemplul

Ca hotelier, e logic, e de bun-simț, e deja banalitate să cauți să fii ”IN”. Să fii ”în” mobilul clienților tăi. Să te vinzi acolo. Aproape, rapid, ușor. În curând, cei care nu vor

Mai mult...

Nu fi un dorel hotelier.

În Lunca Corbului, se află un preafrumos hotel numit Cristal Palace. Pe managerul preafrumosului nostru hotel, îl cheamă Dorel. Dorel este manager dedicat, pasionat de meseria lui. Hotelul, ca

Mai mult...
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.