Sfaturi pentru cei din industria hotelieră


04 Jul

Planurile tarifare dinamice au apărut inițial în domeniul zborurilor, apoi au fost preluate și de alte domenii. Această politică de prețuri se referă la modificarea automată a prețurilor la anumite produse în funcție de câțiva factori. Aceștia sunt, ...


03 Jul

Nu se mai îndoiește nimeni că Google și Amazon vor domina piața de travel online, amenințând jucători importanți precum Grupul Expedia (care deține Expedia, hotels.com, Travelocity, orbitz, trivago etc.) și Booking (care are în portofoliu booking.com, kayak sau Priceline), ...

21 Jun

Hotelierii se plâng de faptul că implementarea unei strategii SEO e costisitoare, peste posibilitățile lor tehnice și umane. Consumatorii care fac rezervări prin platforme sunt răsfățați cu opțiuni variate. Lanțurile mari, internaționale încearcă să ofere o distribuție ...



06 Jun

Companiile investesc din ce în ce mai mulți bani în evenimente, cursuri, conferințe, deplasări ale angajaților. Este normal ca fiecare hotelier să-și dorească o felie cât mai generoasă din prăjitura asta (pentru corporate, nu contează sezonalitatea, dacă plouă afară ...

04 Jun

Există situații și perioade (una tocmai se apropie) în care, desi gradul de ocupare este unul mare, hotelierii nu fac pasul spre creșterea prețurilor așa cum ar spune legea elementară a cererii și ofertei. Explicația nu este una simplă, ci este data de corelația mai multor factori, ...