Rămâi informat. Crește-ți afacerea.
Informații esențiale, sfaturi practice și idei care te ajută să îți faci unitatea mai profitabilă și mai eficientă.

Guest APP - Self Service
Se impun noi modalități de check-in. Va fi necesară organizarea unei recepții fără contact fizic, de exemplu, prin folosirea solutiilor PMS ce permit Check-in Online, e-Signature si Room
Mai mult...
ADR – average daily rate. Ce este și la ce te ajută?
Venitul mediu zilnic (ADR) măsoară veniturile provenite din vânzarea unei camere ocupate pe parcursul unei perioade de timp.
Mai mult...
Cum îi convingi să scrie review-uri pozitive? 11 hotel TIPS
Nu contează dacă ai un bar, un club cu o capacitate de 500 de oameni, un restaurant cu stele Michelin, o cafenea cu trei mese, un hotel de 400 de camere sau o pensiune cu trei camere. Review-urile
Mai mult...
10 Trucuri pentru a atrage mai multe rezervări în online
Dacă nu faci parte dintr-un lanț mare, care vine cu departamente și strategii de marketing bine puse la punct, cu siguranță te-ai întrebat ce poți face ca să atragi mai mulți clienți. Nu mai
Mai mult...
Cum te ajută RPA (Robotic Process Automation) în munca de hotelier? (II)
Continuăm să arătăm modul în care automatizarea îi ajută concret pe hotelieri și modul în care acest ajutor poate fi cuantificat. Vorbim despre acces rapid la date, reducerea costurilor cu
Mai mult...
Cum te ajută RPA (Robotic Process Automation) în munca de hotelier?
ne vom concentra pe modul în care îi ajută pe hotelieri în mod concret și pe modul în care acest ajutor poate fi cuantificat. Vorbim despre productivitate, despre mii de oră de muncă, despre
Mai mult...
7 sfaturi despre cum să-ți promovezi hotelul în social media
Nivelul de popularitate pe care l-au atins platforme precum Facebook, Twitter, LinkedIn și Instagram arată că marketingul prin aceste canale este mai important ca niciodată și că ar fi păcat
Mai mult...
Calendar săptămânal de acțiuni în social media
Mi se întâmplă des să intru pe pagini de fb ale hotelurilor care arată ca niște vitrine părăsite, prăfuite și cu decorațiuni de hârtie creponată, demodate, ușa scârțâie ca-n
Mai mult...
Îți permiți să ai 20 de camere neocupate?
Dacă da, nu ție ne adresăm și nu dorim să-ți irosim timpul. Ci celorlalți. Celor care nu-și permit, celor care vor un grad de ocupare de 100%.
Mai mult...
De ce, în magazinul tău de camere, nu se pot cumpăra camere?
Niciun vânzător nu ar sta cu magazinul gol sau să aștepte să fie contactat de clienții interesați. Ar ști că asta înseamnă faliment. Tu de ce o faci? De ce, în magazinul tău de camere, nu
Mai mult...
Categorii de clienți. Cui și cum vinzi? Revenue Management 7
În domeniul hotelier, cel mai ușor este să avem acces la atributele ce țin de comportamentul clienților. Și el ne ajută cel mai mult pentru a-i înțelege și pentru a ști ce și cum să le
Mai mult...
Cerere și ofertă în domeniul hotelier. Revenue Management 5.
Spre deosebire de managerul de restaurant, care nu știe cât va comanda clientul atunci când intră în local, hotelierul știe cât va plăti oaspetele pe cameră. Totuși, cel cu restaurantul are
Mai mult...
Revenue Management. 4 Economie, costuri directe, indirecte, fixe, variabile
Deși costurile fixe rămân constante, costurile per unitate de activitate scad pe măsură ce volumul activității crește. Cu alte cuvinte, cu cât vinzi mai multă ciorbe, cu cât vinzi mai multe
Mai mult...
Revenue Management 3. Comportamentul de consum, valoarea estimată
Înțelegerea motivației consumatorilor atunci când iau decizia unei achiziții este ceea ce-i preocupă pe specialiștii din marketing. Și nu este deloc ușor, mai ales de când există acces la o
Mai mult...
Revenue Management 2. Prețurile și disponibilitatea
Vital este să știm cum ne plasăm față de competiție, să penetrăm piața și să urmărim cum evoluează cererea și oferta. Politica de prețuri e undeva la granița dintre știință
Mai mult...Loading More Posts