Suntem în căutarea unui specialist de suport tehnic cu experiență, cunoștințe solide de tehnologie și pasionat de a livra servicii de calitate clienților.

Responsabilităţi:

  • Identificarea, cercetarea, înțelegerea și rezvoltarea problemelor tehnice ale clienților;
  • Procesarea cererilor clienților prin canalele relevante;
  • Consultarea clienților, pentru a obține mai multă valoare din produsele accesate;
  • Crearea de documentație, video  și articole în secțiunea Suport Center;
  • Participarea în dezvoltarea de proiecte IT;
  • Raportarea activității;
  • Atitudine proactivă față de nevoile clienților, identificarea nevoilor și gestionarea așteptărilor acestora.

Cerinţe:

  • 1-3 ani de experiență în a lucra cu clienți interni și externi;
  • Înțelegerea conceptelor relevante de tehnologie - ex.  sisteme de operare, cloud, API;
  • Abilitatea de a exprimă concepte complexe în limbaj simplu și concis;
  • Experiență anterioară în customer service este un plus;
  • Aptitudini excelente de customer service;
  • Personalitate non-conflictuală
  • Limba engleză este un must

 

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv 700-1200 Euro
  • Mediul de lucru dinamic, într-un domeniu de mare perspectiva
  • Participare la programe de training
  • Telefon mobil + laptop
  • Posibilitatea de a lucra remote

Aplica pentru job

close
Everything is alright Something went wrong
close
Everything is alright Something went wrong
close
Everything is alright Something went wrong
Upload CV No file selected