11 Jan

În 2018, se poartă automatizarea in hoteluri. Alătură-te trendului

Zilele acestea, are loc cel mai mare târg de tehnologie din lume, Consumer Electronic Show, la Las Vegas. Vedetele sunt, așa cum ne așteptam, asistenții vocali și inteligența artificială. De la roboți, la locuințe conectate, de la automobile autonome la platforme virtuale, nu doar viitorul, ci iată, prezentul devine din ce în ce mai automatizat. Case, aparatură electrocasnică, automobile comandate vocal. Sună SF? Deloc. E realitatea prezentului.
Consumatorii dictează, consumatorii vor, iar piața se conformează. Soluții automatizate pentru orice. De la a comanda un taxi la programări pentru analize medicale. Oamenii s-au obișnuit cu confortul dat de tehnologie și, nu vă lăsați păcăliți, lumea nu revine la telefonul cu disc.
Ah, ați aruncat un ochi prin recepție? Aveți cumva un caiet acolo cu rezervările de săptămâna viitoare? Un tabel Excel pe desktop?

Să începem anul într-o notă optimistă și să ne gândim la viitor și instrumentele lui, nu la trecut. Acestea fiind zise, în Noul An vă urăm automatizare. Profitabilă, eficientă. Și un proces de tranziție la ea nedureros.

Orice început vine cu un aer nou. De prospețime. Retehnologizarea este un astfel de început. Și ce altceva ar fi mai adecvat decât un instrument nou? Un software de management hotelier asta este: un creier, dublat de un braț. Unul care face ordine în toate ramurile operațiunilor din hotel. Care asigură un flux continuu, neîntrerupt. Care muncește pentru tine, care economisește pentru tine timp și bani, care eficientizează munca angajaților tăi.

În 2018, tehnologizarea pentru hotelieri înseamnă: Cloud, soft-as-a-service, self-services și accesibilitate pe mobil.

Cloud la hotel, Cloud peste tot

Orice sistem nou în care ați dori să investiți ar trebui să fie unul de tip cloud. Lumea s-a schimbat. Să ții servere într-o cameră răcoroasă în 2018 e la fel cu a te duce să cumperi gheață de la fabrică pentru a răci sucurile clienților. Cloud te eliberează de corvoadă. Și, în plus, te costă mai puțin, e mai sigur și mai flexibil.

Software-as-a-service

Să dai banii pe softuri costisitoare și anchilozate e demodat. Deloc sexy. Mult mai bine ți-ar sta cu o alegere rațională: plătești în funcție de ce ”consumi”. De câte camere ai. Și și mai bine îți vine un soft fără taxe de mentenanță, fără update-uri care-ți blochează activitatea, fără traininguri și fără să te temi că nu te vei descurca dacă nu angajezi pe cineva cu masterat în IT.

Self Service

Le place să facă lucrurile singuri. Sunt independenți. Nu o lua ca pe un moft, ci ca pe configurația noului tău client. Cu care în 2018 e bine să devii compatibil. Parte din ”vină” o poartă alți provideri de servicii. Care l-au învățat să comande online, să facă check-in online când zboară cu avionul, să facă tot felul de solicitări și, culmea, să și reușească. De aceea, nu te mira dacă fișa ta de cazare, completată în lobby, va fi privită ca o relicvă. Cu amuzament, în cel mai bun caz. Sau dacă nimeni nu prea mai are chef să sune la recepție ca să ceară ceva sau dacă lumea e obișnuită să achite online.

Mobilitate

Secolul XXI e mobil sau nu e deloc. Așa cum te-ai obișnuit să ai acces la email, la contul din bancă sau la Fb de pe mobil, așa este un must să ai acces și la softul de management hotelier. De ce să nu-ți poți gestiona hotelul de oriunde? De ce să-ți pui în jurul gâtului cablul gros al unui computer și să nu te poți mișca decât într-un perimetru restricționat?

Îți dorim un 2018 automatizat. Unul care să meargă, precum noile tehnologii, șnur: fără sincope, fără rateuri, fără întreruperi. O soluție  completă, utilă ție, oaspeților și angajaților tăi.


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr