În 2018, se poartă automatizarea in hoteluri. Alătură-te trendului

Zilele acestea, are loc cel mai mare târg de tehnologie din lume, Consumer Electronic Show, la Las Vegas. Vedetele sunt, așa cum ne așteptam, asistenții vocali și inteligența artificială. De la roboți, la locuințe conectate, de la automobile autonome la platforme virtuale, nu doar viitorul, ci iată, prezentul devine din ce în ce mai automatizat. Case, aparatură electrocasnică, automobile comandate vocal. Sună SF? Deloc. E realitatea prezentului.
Consumatorii dictează, consumatorii vor, iar piața se conformează. Soluții automatizate pentru orice. De la a comanda un taxi la programări pentru analize medicale. Oamenii s-au obișnuit cu confortul dat de tehnologie și, nu vă lăsați păcăliți, lumea nu revine la telefonul cu disc.
Ah, ați aruncat un ochi prin recepție? Aveți cumva un caiet acolo cu rezervările de săptămâna viitoare? Un tabel Excel pe desktop?

Să începem anul într-o notă optimistă și să ne gândim la viitor și instrumentele lui, nu la trecut. Acestea fiind zise, în Noul An vă urăm automatizare. Profitabilă, eficientă. Și un proces de tranziție la ea nedureros.

Orice început vine cu un aer nou. De prospețime. Retehnologizarea este un astfel de început. Și ce altceva ar fi mai adecvat decât un instrument nou? Un software de management hotelier asta este: un creier, dublat de un braț. Unul care face ordine în toate ramurile operațiunilor din hotel. Care asigură un flux continuu, neîntrerupt. Care muncește pentru tine, care economisește pentru tine timp și bani, care eficientizează munca angajaților tăi.

În 2018, tehnologizarea pentru hotelieri înseamnă: Cloud, soft-as-a-service, self-services și accesibilitate pe mobil.

Cloud la hotel, Cloud peste tot

Orice sistem nou în care ați dori să investiți ar trebui să fie unul de tip cloud. Lumea s-a schimbat. Să ții servere într-o cameră răcoroasă în 2018 e la fel cu a te duce să cumperi gheață de la fabrică pentru a răci sucurile clienților. Cloud te eliberează de corvoadă. Și, în plus, te costă mai puțin, e mai sigur și mai flexibil.

Software-as-a-service

Să dai banii pe softuri costisitoare și anchilozate e demodat. Deloc sexy. Mult mai bine ți-ar sta cu o alegere rațională: plătești în funcție de ce ”consumi”. De câte camere ai. Și și mai bine îți vine un soft fără taxe de mentenanță, fără update-uri care-ți blochează activitatea, fără traininguri și fără să te temi că nu te vei descurca dacă nu angajezi pe cineva cu masterat în IT.

Self Service

Le place să facă lucrurile singuri. Sunt independenți. Nu o lua ca pe un moft, ci ca pe configurația noului tău client. Cu care în 2018 e bine să devii compatibil. Parte din ”vină” o poartă alți provideri de servicii. Care l-au învățat să comande online, să facă check-in online când zboară cu avionul, să facă tot felul de solicitări și, culmea, să și reușească. De aceea, nu te mira dacă fișa ta de cazare, completată în lobby, va fi privită ca o relicvă. Cu amuzament, în cel mai bun caz. Sau dacă nimeni nu prea mai are chef să sune la recepție ca să ceară ceva sau dacă lumea e obișnuită să achite online.

Mobilitate

Secolul XXI e mobil sau nu e deloc. Așa cum te-ai obișnuit să ai acces la email, la contul din bancă sau la Fb de pe mobil, așa este un must să ai acces și la softul de management hotelier. De ce să nu-ți poți gestiona hotelul de oriunde? De ce să-ți pui în jurul gâtului cablul gros al unui computer și să nu te poți mișca decât într-un perimetru restricționat?

Îți dorim un 2018 automatizat. Unul care să meargă, precum noile tehnologii, șnur: fără sincope, fără rateuri, fără întreruperi. O soluție  completă, utilă ție, oaspeților și angajaților tăi.