După Covid-19, se poartă automatizarea în hoteluri. Alătură-te și tu trendului.

Nevoia de adaptare la noile norme de distanțare fizică ce se impun, ne arată faptul că nu doar viitorul, ci iată, prezentul devine din ce în ce mai automatizat. Case, aparatură electrocasnică, automobile comandate vocal. Sună SF? Deloc. E realitatea prezentului.

Consumatorii dictează, consumatorii vor, iar piața se conformează. Soluții automatizate pentru orice. De la a comanda un taxi la programări pentru analize medicale. Oamenii s-au obișnuit cu confortul dat de tehnologie și, nu vă lăsați păcăliți, lumea nu revine la telefonul cu disc.

Ah, ați aruncat un ochi prin recepție? Aveți cumva un caiet acolo cu rezervările de săptămâna viitoare? Un tabel Excel pe desktop?

Să începem perioada post Covid-19 într-o notă optimistă și să ne gândim la viitor și instrumentele lui, nu la trecut. Acestea fiind zise, în noul sezon vă urăm automatizare. Profitabilă, eficientă. Și un proces de tranziție la ea nedureros.

Orice început vine cu un aer nou. De prospețime. Retehnologizarea este un astfel de început. Și ce altceva ar fi mai adecvat decât un instrument nou? Un software de management hotelier asta este: un creier, dublat de un braț. Unul care face ordine în toate ramurile operațiunilor din hotel. Care asigură un flux continuu, neîntrerupt. Care muncește pentru tine, care economisește pentru tine timp și bani, care eficientizează munca angajaților tăi.

După Covid-19, tehnologizarea pentru hotelieri înseamnă: Cloud, soft-as-a-service, self-services și accesibilitate pe mobil.

Cloud la hotel, Cloud peste tot

Orice sistem nou în care ați dori să investiți ar trebui să fie unul de tip cloud. Lumea s-a schimbat. Să ții servere într-o cameră răcoroasă în prezent e la fel cu a te duce să cumperi gheață de la fabrică pentru a răci sucurile clienților. Cloud-ul te eliberează de corvoadă. Și, în plus, te costă mai puțin, e mai sigur și mai flexibil.

Software-as-a-service

Să dai banii pe softuri costisitoare și anchilozate e demodat. Deloc sexy. Mult mai bine ți-ar sta cu o alegere rațională: plătești în funcție de ce ”consumi”. De câte camere ai. Și și mai bine îți vine un soft fără taxe de mentenanță, fără update-uri care-ți blochează activitatea, fără traininguri și fără să te temi că nu te vei descurca dacă nu angajezi pe cineva cu masterat în IT.

Guest Self Service

Le place să facă lucrurile singuri. Sunt independenți. Nu o lua ca pe un moft, ci ca pe configurația noului tău client. Cu care e bine să devii compatibil. Parte din ”vină” o poartă alți provideri de servicii. Care l-au învățat să comande online, să facă check-in online când zboară cu avionul, să facă tot felul de solicitări și, culmea, să și reușească. De aceea, nu te mira dacă fișa ta de cazare, completată în lobby, va fi privită ca o relicvă. Cu amuzament, în cel mai bun caz. Sau dacă nimeni nu prea mai are chef să sune la recepție ca să ceară ceva sau dacă lumea e obișnuită să achite online.

Mobilitate

Secolul XXI e mobil sau nu e deloc. Așa cum te-ai obișnuit să ai acces la email, la contul din bancă sau la Fb de pe mobil, așa este un must să ai acces și la softul de management hotelier. De ce să nu-ți poți gestiona hotelul de oriunde? De ce să-ți pui în jurul gâtului cablul gros al unui computer și să nu te poți mișca decât într-un perimetru restricționat?

Îți dorim un reStart automatizat. Unul care să meargă, precum noile tehnologii, șnur: fără sincope, fără rateuri, fără întreruperi. O soluție  completă, utilă ție, oaspeților și angajaților tăi:
- Cloud PMS Hotel
- Channel Manager Integrat
- Booking Engine
- Guest Self Service
- Check-in Online
- e-Signature
- Room Service
- Check-out Rapid
- Pay Online
- POS 
- Live Monitor
- Delivery Plus
- Meniu digital online


Spor la rezervări,
Spor la comenzi!
Ne auzim curând, cu alte vești bune!


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult