Înainte de colaborarea cu Pynbooking, echipa Vox Maris Costinești folosea un program renumit pentru gestionarea resortului de vile, a celor două restaurante, barurilor din jurul piscinelor, clubului de noapte, pistei de bowling, centrului de fitness și sălii de conferință. Cu timpul însă, softul utilizat și-a dovedit ineficiența în administrarea cu succes a resortului.

Pentru o administrare rapidă și ușoară, care să permită accesarea datelor de oriunde, chiar și în afara biroului de lucru, echipa avea nevoie de:

  • O soluție modernă care să automatizeze fluxul de rezervări online și care să permită gestionarea diverselor oferte și tarife. 
  • O modalitate prin care clienții să își poată rezerva o cameră simplu și rapid, fără a fi nevoiți să sune sau să trimită un e-mail la departamentul de rezervări.
  • Un program care să le permită să conecteze cu ușurință mai multe dispozitive mobile astfel încât să poată administra eficient resortul. 

Prin urmare, echipa Pynbooking a implementat următoarele soluții:

  • Înlocuirea vechiului soft cu un program în Cloud, care să nu mai fie dependent de servere de mare putere și de o rețea costisitoare.
  • Conectarea mai multor telefoane și tablete la programul Pynbooking.
  • Integrarea unui Channel Manager pentru eliminarea rezervărilor prin e-mail.
  • Automatizarea procesului de preluare a comenzilor de la restaurant prin intermediul tabletelor și trimiterea acestora în mod automat către bucătărie / bar. 

Acum, echipa Vox Maris Costinești se bucură de:

  • Flexibilitate, întrucât gestionează automat toate rezervările, iar procesele hoteliere sunt automatizate.
  • Administrarea rapidă a tarifelor și ofertelor prin intermediul Channel Managerului.
  • Acces facil la toate datele resortului de pe orice dispozitiv, în orice moment.
  • Reducerea timpilor de așteptare la recepție prin trimiterea automată a fișei de cazare către client.
  • Clienți mulțumiți, deoarece angajații au mai mult timp pentru a se concentra asupra dorințelor și nevoilor acestora.
  • O interfață simplă pentru procesele de la recepție, astfel că nu mai au nevoie de traininguri costisitoare și de lungă durată. 

Vrei să gestionezi automat rezervările, să eficientizezi activitățile zilnice și să poți administra hotelul ușor, de oriunde ai fi? Solicită un consultant Pynbooking și cum poți să îți îmbunătățești afacerea.  

 


 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Studiu de caz Evianne Boutique Hotel.

Află cum i-a ajutat Pynbooking să își crească numărul de rezervări online, gradul de vizibilitate și veniturile. .. read more

Studiu de caz West Plaza Hotel.

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. read more

Studiu de caz Hotel Carpathia.

Descoperă cum și-au crescut veniturile și îmbunătățit procesele hoteliere cu ajutorul soluțiilor Pynbooking. .. read more

Studiu de caz Villa Ermitage.

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. read more

Studiu de caz Vox Maris.

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. read more

Studiu de caz Gaudi Accommodation.

Descoperă cum Pynbooking i-a ajutat să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri, simplu și rapid. .. read more