Alege abonamentul potrivit
Pasul 1 → Selectează tipul proprietății
Pasul 2 → Câte camere?
Pasul 3 → Alege opțiunea de plată
Esențial
€ 80
/pe lună
/pe an & proprietate
Tot ce ai nevoie pentru a-ți administra afacerea
Începe acum
Caracteristici
Cazare
Property Management System (PMS)
Gestionezi întreg hotelul (camere, tarife, servicii) și automatizezi operațiunile zilnice, de la rezervări și disponibilități, la interacțiunea cu oaspeții
Channel Manager
Sicronizezi toate platformele de booking/agenții digitale cu PMS-ul și elimini complet actualizările repetitive manuale.
Generator Website Hotel
Uită de efortul și investiția într-un dezvoltator web.
Îți vom crea automat un site intuitiv, ușor de utilizat, fără riscul de erori.
Îți vom pune la dispoziție un șablon special conceput pentru ceea ce te interesează, 100% responsiv pe mobil, care include butoanele „Rezervă acum” și „Vezi Meniul Restaurantului”.
Te ajutăm să îți crești vânzările.
Îți vom pune la dispoziție un șablon special conceput pentru ceea ce te interesează, 100% responsiv pe mobil, care include butoanele „Rezervă acum” și „Vezi Meniul Restaurantului”.
Te ajutăm să îți crești vânzările.
Booking Engine 0 % comision
Oferă clienților posibilitatea de a rezerva direct pe site-ul tău și pe Facebook, cu 0% comision. (Incorporează Google Analytics și Facebook Pixel)
Promovează servicii complementare
Adaugă servicii complementare, proprii sau prin colaboratori, pe care oaspeții să le poată cumpăra direct din Booking Engine sau din Guest APP.
Housekeeping
Vizualizezi dintr-o privire pe mobil camerele curate, murdare și verificate, oferind oaspeților posibilitatea înregistrării în timp real a solicitărilor pentru serviciul de curățenie în cameră sau a intervalului orar în care preferă să nu fie deranjați (DND).
Facturare și încasări
Tarifele și taxele aferente se calculează automat, astfel încât poți emite rapid facturile. Oferi clienților posibilitatea să achite cu diverse metode de plată, inclusiv online.
Integrare Casa Fiscala
Integrezi Pynbooking cu toate casele de marcat și imprimantele fiscale.
Rapoarte și statistici
Ai control asupra datelor și operațiunilor în timp real, oriunde te-ai afla, direct de pe telefonul mobil, prin rapoarte detaliate pentru fiecare proprietate, tip de activitate, departament/utilizator.
Lucru pe Mobil
Ai acces la software și funcționalități, direct de pe dispozitivul tău mobil (telefon sau tabletă, Android sau iOS) din orice locație.
Setup & Support
Ai un consultant dedicat care te va ghida în folosirea eficientă a software-ului. Implementarea se face online/remote, fără deplasări inutile.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Securitate și conformitate
Păstrezi într-un mod securizat toate datele și restricționezi accesul utilizatorilor în funcție de IP-ul de la care se loghează și rolul fiecăruia. Platforma este certificată PCI-DSS și respectă cerințele GDPR.
Statii / Utilizatori - Nelimitat
Folosești Pynbooking de pe orice dispozitiv portabil, device sau PC, cu un număr nelimitat de angajați, fără costuri suplimentare.
Restaurant
POS Restaurant în cloud
Poți gestiona întreaga activitate din restaurant: preluarea comenzilor și transmiterea lor la bucătărie, emiterea bonurilor și facturilor, informarea clienților, etc.
Kitchen Display
Elimini imprimantele de secție și digitalizezi comenzile către bucătărie, bar sau orice secție de preparare, pentru a îmbunătăți timpii de producție și a elimina erorile umane.
Modulul Kitchen Display îți oferă independență față de echipamentele costisitoare, deoarece este accesibil de pe orice dispozitiv cu Android, iOS sau Windows.
Modulul Kitchen Display îți oferă independență față de echipamentele costisitoare, deoarece este accesibil de pe orice dispozitiv cu Android, iOS sau Windows.
Facturare și încasări
Tarifele și taxele aferente se calculează automat, astfel încât poți emite rapid facturile. Oferi clienților posibilitatea să achite cu diverse metode de plată, inclusiv online.
Integrare Casa Fiscala
Integrezi Pynbooking cu toate casele de marcat și imprimantele fiscale.
Rapoarte și statistici
Ai control asupra datelor și operațiunilor în timp real, oriunde te-ai afla, direct de pe telefonul mobil, prin rapoarte detaliate pentru fiecare proprietate, tip de activitate, departament/utilizator.
Lucru pe Mobil
Ai acces la software și funcționalități, direct de pe dispozitivul tău mobil (telefon sau tabletă, Android sau iOS) din orice locație.
Statii / Utilizatori - Nelimitat
Folosești Pynbooking de pe orice dispozitiv portabil, device sau PC, cu un număr nelimitat de angajați, fără costuri suplimentare.
Setup & Support
Ai un consultant dedicat care te va ghida în folosirea eficientă a software-ului. Implementarea se face online/remote, fără deplasări inutile.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Securitate și conformitate
Păstrezi într-un mod securizat toate datele și restricționezi accesul utilizatorilor în funcție de IP-ul de la care se loghează și rolul fiecăruia. Platforma este certificată PCI-DSS și respectă cerințele GDPR.
Plus
€ 89
/pe lună
/pe an & proprietate
Tot ce ai nevoie pentru a-ți dezvolta afacerea
Caracteristici
Cazare
Property Management System (PMS)
Gestionezi întreg hotelul (camere, tarife, servicii) și automatizezi operațiunile zilnice, de la rezervări și disponibilități, la interacțiunea cu oaspeții
Channel Manager
Sicronizezi toate platformele de booking/agenții digitale cu PMS-ul și elimini complet actualizările repetitive manuale.
Generator Website Hotel
Uită de efortul și investiția într-un dezvoltator web.
Îți vom crea automat un site intuitiv, ușor de utilizat, fără riscul de erori.
Îți vom pune la dispoziție un șablon special conceput pentru ceea ce te interesează, 100% responsiv pe mobil, care include butoanele „Rezervă acum” și „Vezi Meniul Restaurantului”.
Te ajutăm să îți crești vânzările.
Îți vom pune la dispoziție un șablon special conceput pentru ceea ce te interesează, 100% responsiv pe mobil, care include butoanele „Rezervă acum” și „Vezi Meniul Restaurantului”.
Te ajutăm să îți crești vânzările.
Booking Engine 0 % comision
Oferă clienților posibilitatea de a rezerva direct pe site-ul tău și pe Facebook, cu 0% comision. (Incorporează Google Analytics și Facebook Pixel)
Promovează servicii complementare
Adaugă servicii complementare, proprii sau prin colaboratori, pe care oaspeții să le poată cumpăra direct din Booking Engine sau din Guest APP.
Housekeeping
Vizualizezi dintr-o privire pe mobil camerele curate, murdare și verificate, oferind oaspeților posibilitatea înregistrării în timp real a solicitărilor pentru serviciul de curățenie în cameră sau a intervalului orar în care preferă să nu fie deranjați (DND).
Facturare și încasări
Tarifele și taxele aferente se calculează automat, astfel încât poți emite rapid facturile. Oferi clienților posibilitatea să achite cu diverse metode de plată, inclusiv online.
Integrare Casa Fiscala
Integrezi Pynbooking cu toate casele de marcat și imprimantele fiscale.
Rapoarte și statistici
Ai control asupra datelor și operațiunilor în timp real, oriunde te-ai afla, direct de pe telefonul mobil, prin rapoarte detaliate pentru fiecare proprietate, tip de activitate, departament/utilizator.
Lucru pe Mobil
Ai acces la software și funcționalități, direct de pe dispozitivul tău mobil (telefon sau tabletă, Android sau iOS) din orice locație.
Setup & Support
Ai un consultant dedicat care te va ghida în folosirea eficientă a software-ului. Implementarea se face online/remote, fără deplasări inutile.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Securitate și conformitate
Păstrezi într-un mod securizat toate datele și restricționezi accesul utilizatorilor în funcție de IP-ul de la care se loghează și rolul fiecăruia. Platforma este certificată PCI-DSS și respectă cerințele GDPR.
Statii / Utilizatori - Nelimitat
Folosești Pynbooking de pe orice dispozitiv portabil, device sau PC, cu un număr nelimitat de angajați, fără costuri suplimentare.
Aplicație Guest APP
Cu Guest APP de la Pynbooking, poți automatiza toate fluxurile de lucru, de la rezervare până la plecare, fără implicarea unui operator uman.
Oaspeții pot plăti, realiza check-in online, primi coduri de acces în cameră, comanda servicii suplimentare sau room service, primi factura și face check-out direct de pe propriile telefoane.
Oaspeții pot plăti, realiza check-in online, primi coduri de acces în cameră, comanda servicii suplimentare sau room service, primi factura și face check-out direct de pe propriile telefoane.
Mesaje automate către oaspeți
Trimiți manual sau programezi mesajele de informare către oaspeți, înainte sau după cazare. Personalizezi SMS-urile/emailurile trimise automat de sistem conform standardelor tale.
Managementul Grupurilor
Adaugi, gestionezi și facturezi simplu rezervările de grup.
Managementul Contractelor
Gestionezi tarifele de recepție și contractele încheiate cu agențiile de turism, companii, asociații, grupuri de oaspeți, etc.
Integrare Plati Online
Poți integra sistemul de gestiune cu procesatorii de plăți online precum Stripe.com, euplatesc.ro, Netopia, Authorize.net. Astfel, poți încasa în mod simplu și rapid avansul pentru rezervări, taxele pentru anulări și sumele aferente tuturor rezervărilor.
Restaurant
POS Restaurant în cloud
Poți gestiona întreaga activitate din restaurant: preluarea comenzilor și transmiterea lor la bucătărie, emiterea bonurilor și facturilor, informarea clienților, etc.
Kitchen Display
Elimini imprimantele de secție și digitalizezi comenzile către bucătărie, bar sau orice secție de preparare, pentru a îmbunătăți timpii de producție și a elimina erorile umane.
Modulul Kitchen Display îți oferă independență față de echipamentele costisitoare, deoarece este accesibil de pe orice dispozitiv cu Android, iOS sau Windows.
Modulul Kitchen Display îți oferă independență față de echipamentele costisitoare, deoarece este accesibil de pe orice dispozitiv cu Android, iOS sau Windows.
Facturare și încasări
Tarifele și taxele aferente se calculează automat, astfel încât poți emite rapid facturile. Oferi clienților posibilitatea să achite cu diverse metode de plată, inclusiv online.
Integrare Casa Fiscala
Integrezi Pynbooking cu toate casele de marcat și imprimantele fiscale.
Rapoarte și statistici
Ai control asupra datelor și operațiunilor în timp real, oriunde te-ai afla, direct de pe telefonul mobil, prin rapoarte detaliate pentru fiecare proprietate, tip de activitate, departament/utilizator.
Lucru pe Mobil
Ai acces la software și funcționalități, direct de pe dispozitivul tău mobil (telefon sau tabletă, Android sau iOS) din orice locație.
Statii / Utilizatori - Nelimitat
Folosești Pynbooking de pe orice dispozitiv portabil, device sau PC, cu un număr nelimitat de angajați, fără costuri suplimentare.
Setup & Support
Ai un consultant dedicat care te va ghida în folosirea eficientă a software-ului. Implementarea se face online/remote, fără deplasări inutile.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Securitate și conformitate
Păstrezi într-un mod securizat toate datele și restricționezi accesul utilizatorilor în funcție de IP-ul de la care se loghează și rolul fiecăruia. Platforma este certificată PCI-DSS și respectă cerințele GDPR.
Meniu Digital
Poți prezenta produsele din ofertă într-un meniu digital intuitiv, atractiv vizual și interactiv, cu scopul de a oferi o experiență plăcută și a crește vânzările.
Livrare la domiciliu & Plăți Online
Oferi clienţilor tăi servicii de delivery fără comisioane, prin comenzi facile direct de pe site și sistem integrat de plăți online.
Premier
€ 107
/pe lună
/pe an & proprietate
Funcții avansate pentru a crește veniturile
Începe acum
Caracteristici
Cazare
Property Management System (PMS)
Gestionezi întreg hotelul (camere, tarife, servicii) și automatizezi operațiunile zilnice, de la rezervări și disponibilități, la interacțiunea cu oaspeții
Channel Manager
Sicronizezi toate platformele de booking/agenții digitale cu PMS-ul și elimini complet actualizările repetitive manuale.
Generator Website Hotel
Uită de efortul și investiția într-un dezvoltator web.
Îți vom crea automat un site intuitiv, ușor de utilizat, fără riscul de erori.
Îți vom pune la dispoziție un șablon special conceput pentru ceea ce te interesează, 100% responsiv pe mobil, care include butoanele „Rezervă acum” și „Vezi Meniul Restaurantului”.
Te ajutăm să îți crești vânzările.
Îți vom pune la dispoziție un șablon special conceput pentru ceea ce te interesează, 100% responsiv pe mobil, care include butoanele „Rezervă acum” și „Vezi Meniul Restaurantului”.
Te ajutăm să îți crești vânzările.
Booking Engine 0 % comision
Oferă clienților posibilitatea de a rezerva direct pe site-ul tău și pe Facebook, cu 0% comision. (Incorporează Google Analytics și Facebook Pixel)
Promovează servicii complementare
Adaugă servicii complementare, proprii sau prin colaboratori, pe care oaspeții să le poată cumpăra direct din Booking Engine sau din Guest APP.
Housekeeping
Vizualizezi dintr-o privire pe mobil camerele curate, murdare și verificate, oferind oaspeților posibilitatea înregistrării în timp real a solicitărilor pentru serviciul de curățenie în cameră sau a intervalului orar în care preferă să nu fie deranjați (DND).
Facturare și încasări
Tarifele și taxele aferente se calculează automat, astfel încât poți emite rapid facturile. Oferi clienților posibilitatea să achite cu diverse metode de plată, inclusiv online.
Integrare Casa Fiscala
Integrezi Pynbooking cu toate casele de marcat și imprimantele fiscale.
Rapoarte și statistici
Ai control asupra datelor și operațiunilor în timp real, oriunde te-ai afla, direct de pe telefonul mobil, prin rapoarte detaliate pentru fiecare proprietate, tip de activitate, departament/utilizator.
Lucru pe Mobil
Ai acces la software și funcționalități, direct de pe dispozitivul tău mobil (telefon sau tabletă, Android sau iOS) din orice locație.
Setup & Support
Ai un consultant dedicat care te va ghida în folosirea eficientă a software-ului. Implementarea se face online/remote, fără deplasări inutile.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Securitate și conformitate
Păstrezi într-un mod securizat toate datele și restricționezi accesul utilizatorilor în funcție de IP-ul de la care se loghează și rolul fiecăruia. Platforma este certificată PCI-DSS și respectă cerințele GDPR.
Statii / Utilizatori - Nelimitat
Folosești Pynbooking de pe orice dispozitiv portabil, device sau PC, cu un număr nelimitat de angajați, fără costuri suplimentare.
Aplicație Guest APP
Cu Guest APP de la Pynbooking, poți automatiza toate fluxurile de lucru, de la rezervare până la plecare, fără implicarea unui operator uman.
Oaspeții pot plăti, realiza check-in online, primi coduri de acces în cameră, comanda servicii suplimentare sau room service, primi factura și face check-out direct de pe propriile telefoane.
Oaspeții pot plăti, realiza check-in online, primi coduri de acces în cameră, comanda servicii suplimentare sau room service, primi factura și face check-out direct de pe propriile telefoane.
Mesaje automate către oaspeți
Trimiți manual sau programezi mesajele de informare către oaspeți, înainte sau după cazare. Personalizezi SMS-urile/emailurile trimise automat de sistem conform standardelor tale.
Managementul Grupurilor
Adaugi, gestionezi și facturezi simplu rezervările de grup.
Managementul Contractelor
Gestionezi tarifele de recepție și contractele încheiate cu agențiile de turism, companii, asociații, grupuri de oaspeți, etc.
Integrare Plati Online
Poți integra sistemul de gestiune cu procesatorii de plăți online precum Stripe.com, euplatesc.ro, Netopia, Authorize.net. Astfel, poți încasa în mod simplu și rapid avansul pentru rezervări, taxele pentru anulări și sumele aferente tuturor rezervărilor.
Optimizator Tarife
Optimizator Tarife este un instrument complet automatizat de gestionare și distribuție a tarifelor, care îți optimizează prețurile (prin creștere / reducere), pornind de la nivelul standard, pe toate canalele, în funcție de gradul de ocupare.
Cu Optimizator Tarife, profiți chiar și de cele mai mici fluctuații de cerere, pentru a maximiza veniturile.
Folosirea prețurilor dinamice te asigură că ești întotdeauna cu un pas înaintea concurenței .
Cu Optimizator Tarife, profiți chiar și de cele mai mici fluctuații de cerere, pentru a maximiza veniturile.
Folosirea prețurilor dinamice te asigură că ești întotdeauna cu un pas înaintea concurenței .
Managementul Alocarilor
Poți adăuga, gestiona și factura alocările pentru agențiile de turism, într-un calendar cu disponibilitate separată.
Managementul evenimentelor
Poți gestiona orice activitate care implică calendar și programare pe ore, de la conferințe la sesiuni SPA, închirieri, activități recreative, etc.
Managementul proprietăților multiple
Centralizezi intr-o singura platforma gestiunea mai multor proprietăți.
Integrare control acces cloud
Platforma generează automat e-KEY-uri de acces în cameră (tip cod sau QR) și le transmite oaspeților prin email/SMS.
Open API
Sincronizează Pynbooking cu aplicațiile pe care le iubești și le folosești zi de zi!
Fie că e vorba de marketing, contabilitate, gestiune sau control acces, Open API-ul Pynbooking îți oferă flexibilitatea de a integra rapid soluții externe și de a automatiza fluxurile esențiale pentru afacerea ta.
Fie că e vorba de marketing, contabilitate, gestiune sau control acces, Open API-ul Pynbooking îți oferă flexibilitatea de a integra rapid soluții externe și de a automatiza fluxurile esențiale pentru afacerea ta.
Export Contabilitate / E-factura
Poți exporta datele financiare din Pynbooking în formate compatibile cu SAGA, WinMentor, WizCount și alte sisteme contabile.
Platforma permite atât trimiterea, cât și preluarea automată a facturilor din ANAF (e-Factura) și oferă integrare completă prin Open API cu orice soft de contabilitate.
Platforma permite atât trimiterea, cât și preluarea automată a facturilor din ANAF (e-Factura) și oferă integrare completă prin Open API cu orice soft de contabilitate.
Restaurant
POS Restaurant în cloud
Poți gestiona întreaga activitate din restaurant: preluarea comenzilor și transmiterea lor la bucătărie, emiterea bonurilor și facturilor, informarea clienților, etc.
Kitchen Display
Elimini imprimantele de secție și digitalizezi comenzile către bucătărie, bar sau orice secție de preparare, pentru a îmbunătăți timpii de producție și a elimina erorile umane.
Modulul Kitchen Display îți oferă independență față de echipamentele costisitoare, deoarece este accesibil de pe orice dispozitiv cu Android, iOS sau Windows.
Modulul Kitchen Display îți oferă independență față de echipamentele costisitoare, deoarece este accesibil de pe orice dispozitiv cu Android, iOS sau Windows.
Facturare și încasări
Tarifele și taxele aferente se calculează automat, astfel încât poți emite rapid facturile. Oferi clienților posibilitatea să achite cu diverse metode de plată, inclusiv online.
Integrare Casa Fiscala
Integrezi Pynbooking cu toate casele de marcat și imprimantele fiscale.
Rapoarte și statistici
Ai control asupra datelor și operațiunilor în timp real, oriunde te-ai afla, direct de pe telefonul mobil, prin rapoarte detaliate pentru fiecare proprietate, tip de activitate, departament/utilizator.
Lucru pe Mobil
Ai acces la software și funcționalități, direct de pe dispozitivul tău mobil (telefon sau tabletă, Android sau iOS) din orice locație.
Statii / Utilizatori - Nelimitat
Folosești Pynbooking de pe orice dispozitiv portabil, device sau PC, cu un număr nelimitat de angajați, fără costuri suplimentare.
Setup & Support
Ai un consultant dedicat care te va ghida în folosirea eficientă a software-ului. Implementarea se face online/remote, fără deplasări inutile.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Securitate și conformitate
Păstrezi într-un mod securizat toate datele și restricționezi accesul utilizatorilor în funcție de IP-ul de la care se loghează și rolul fiecăruia. Platforma este certificată PCI-DSS și respectă cerințele GDPR.
Meniu Digital
Poți prezenta produsele din ofertă într-un meniu digital intuitiv, atractiv vizual și interactiv, cu scopul de a oferi o experiență plăcută și a crește vânzările.
Livrare la domiciliu & Plăți Online
Oferi clienţilor tăi servicii de delivery fără comisioane, prin comenzi facile direct de pe site și sistem integrat de plăți online.
Gestiune Stocuri/ NIR din e-Factura
Operează cu ușurință și rapid intrările de marfă (NIR-uri), inclusiv prin generare automată din e-Factura primită de la furnizori, precum și inventarul, rețetele, transferurile între gestiuni și bonurile de consum – totul direct din cloud, oricând și de pe orice dispozitiv.
Export Contabilitate / E-factura
Poți exporta datele financiare din Pynbooking în formate compatibile cu SAGA, WinMentor, WizCount și alte sisteme contabile.
Platforma permite atât trimiterea, cât și preluarea automată a facturilor din ANAF (e-Factura) și oferă integrare completă prin Open API cu orice soft de contabilitate.
Platforma permite atât trimiterea, cât și preluarea automată a facturilor din ANAF (e-Factura) și oferă integrare completă prin Open API cu orice soft de contabilitate.
Enterprise
Pentru echipe și afaceri mari care au nevoie de personalizări avansate
Caracteristici
Cazare
Property Management System (PMS)
Gestionezi întreg hotelul (camere, tarife, servicii) și automatizezi operațiunile zilnice, de la rezervări și disponibilități, la interacțiunea cu oaspeții
Channel Manager
Sicronizezi toate platformele de booking/agenții digitale cu PMS-ul și elimini complet actualizările repetitive manuale.
Generator Website Hotel
Uită de efortul și investiția într-un dezvoltator web.
Îți vom crea automat un site intuitiv, ușor de utilizat, fără riscul de erori.
Îți vom pune la dispoziție un șablon special conceput pentru ceea ce te interesează, 100% responsiv pe mobil, care include butoanele „Rezervă acum” și „Vezi Meniul Restaurantului”.
Te ajutăm să îți crești vânzările.
Îți vom pune la dispoziție un șablon special conceput pentru ceea ce te interesează, 100% responsiv pe mobil, care include butoanele „Rezervă acum” și „Vezi Meniul Restaurantului”.
Te ajutăm să îți crești vânzările.
Booking Engine 0 % comision
Oferă clienților posibilitatea de a rezerva direct pe site-ul tău și pe Facebook, cu 0% comision. (Incorporează Google Analytics și Facebook Pixel)
Promovează servicii complementare
Adaugă servicii complementare, proprii sau prin colaboratori, pe care oaspeții să le poată cumpăra direct din Booking Engine sau din Guest APP.
Housekeeping
Vizualizezi dintr-o privire pe mobil camerele curate, murdare și verificate, oferind oaspeților posibilitatea înregistrării în timp real a solicitărilor pentru serviciul de curățenie în cameră sau a intervalului orar în care preferă să nu fie deranjați (DND).
Facturare și încasări
Tarifele și taxele aferente se calculează automat, astfel încât poți emite rapid facturile. Oferi clienților posibilitatea să achite cu diverse metode de plată, inclusiv online.
Integrare Casa Fiscala
Integrezi Pynbooking cu toate casele de marcat și imprimantele fiscale.
Rapoarte și statistici
Ai control asupra datelor și operațiunilor în timp real, oriunde te-ai afla, direct de pe telefonul mobil, prin rapoarte detaliate pentru fiecare proprietate, tip de activitate, departament/utilizator.
Lucru pe Mobil
Ai acces la software și funcționalități, direct de pe dispozitivul tău mobil (telefon sau tabletă, Android sau iOS) din orice locație.
Setup & Support
Ai un consultant dedicat care te va ghida în folosirea eficientă a software-ului. Implementarea se face online/remote, fără deplasări inutile.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Securitate și conformitate
Păstrezi într-un mod securizat toate datele și restricționezi accesul utilizatorilor în funcție de IP-ul de la care se loghează și rolul fiecăruia. Platforma este certificată PCI-DSS și respectă cerințele GDPR.
Statii / Utilizatori - Nelimitat
Folosești Pynbooking de pe orice dispozitiv portabil, device sau PC, cu un număr nelimitat de angajați, fără costuri suplimentare.
Aplicație Guest APP
Cu Guest APP de la Pynbooking, poți automatiza toate fluxurile de lucru, de la rezervare până la plecare, fără implicarea unui operator uman.
Oaspeții pot plăti, realiza check-in online, primi coduri de acces în cameră, comanda servicii suplimentare sau room service, primi factura și face check-out direct de pe propriile telefoane.
Oaspeții pot plăti, realiza check-in online, primi coduri de acces în cameră, comanda servicii suplimentare sau room service, primi factura și face check-out direct de pe propriile telefoane.
Mesaje automate către oaspeți
Trimiți manual sau programezi mesajele de informare către oaspeți, înainte sau după cazare. Personalizezi SMS-urile/emailurile trimise automat de sistem conform standardelor tale.
Managementul Grupurilor
Adaugi, gestionezi și facturezi simplu rezervările de grup.
Managementul Contractelor
Gestionezi tarifele de recepție și contractele încheiate cu agențiile de turism, companii, asociații, grupuri de oaspeți, etc.
Integrare Plati Online
Poți integra sistemul de gestiune cu procesatorii de plăți online precum Stripe.com, euplatesc.ro, Netopia, Authorize.net. Astfel, poți încasa în mod simplu și rapid avansul pentru rezervări, taxele pentru anulări și sumele aferente tuturor rezervărilor.
Optimizator Tarife
Optimizator Tarife este un instrument complet automatizat de gestionare și distribuție a tarifelor, care îți optimizează prețurile (prin creștere / reducere), pornind de la nivelul standard, pe toate canalele, în funcție de gradul de ocupare.
Cu Optimizator Tarife, profiți chiar și de cele mai mici fluctuații de cerere, pentru a maximiza veniturile.
Folosirea prețurilor dinamice te asigură că ești întotdeauna cu un pas înaintea concurenței .
Cu Optimizator Tarife, profiți chiar și de cele mai mici fluctuații de cerere, pentru a maximiza veniturile.
Folosirea prețurilor dinamice te asigură că ești întotdeauna cu un pas înaintea concurenței .
Managementul Alocarilor
Poți adăuga, gestiona și factura alocările pentru agențiile de turism, într-un calendar cu disponibilitate separată.
Managementul evenimentelor
Poți gestiona orice activitate care implică calendar și programare pe ore, de la conferințe la sesiuni SPA, închirieri, activități recreative, etc.
Managementul proprietăților multiple
Centralizezi intr-o singura platforma gestiunea mai multor proprietăți.
Integrare control acces cloud
Platforma generează automat e-KEY-uri de acces în cameră (tip cod sau QR) și le transmite oaspeților prin email/SMS.
Open API
Sincronizează Pynbooking cu aplicațiile pe care le iubești și le folosești zi de zi!
Fie că e vorba de marketing, contabilitate, gestiune sau control acces, Open API-ul Pynbooking îți oferă flexibilitatea de a integra rapid soluții externe și de a automatiza fluxurile esențiale pentru afacerea ta.
Fie că e vorba de marketing, contabilitate, gestiune sau control acces, Open API-ul Pynbooking îți oferă flexibilitatea de a integra rapid soluții externe și de a automatiza fluxurile esențiale pentru afacerea ta.
Export Contabilitate / E-factura
Poți exporta datele financiare din Pynbooking în formate compatibile cu SAGA, WinMentor, WizCount și alte sisteme contabile.
Platforma permite atât trimiterea, cât și preluarea automată a facturilor din ANAF (e-Factura) și oferă integrare completă prin Open API cu orice soft de contabilitate.
Platforma permite atât trimiterea, cât și preluarea automată a facturilor din ANAF (e-Factura) și oferă integrare completă prin Open API cu orice soft de contabilitate.
Restaurant
POS Restaurant în cloud
Poți gestiona întreaga activitate din restaurant: preluarea comenzilor și transmiterea lor la bucătărie, emiterea bonurilor și facturilor, informarea clienților, etc.
Kitchen Display
Elimini imprimantele de secție și digitalizezi comenzile către bucătărie, bar sau orice secție de preparare, pentru a îmbunătăți timpii de producție și a elimina erorile umane.
Modulul Kitchen Display îți oferă independență față de echipamentele costisitoare, deoarece este accesibil de pe orice dispozitiv cu Android, iOS sau Windows.
Modulul Kitchen Display îți oferă independență față de echipamentele costisitoare, deoarece este accesibil de pe orice dispozitiv cu Android, iOS sau Windows.
Facturare și încasări
Tarifele și taxele aferente se calculează automat, astfel încât poți emite rapid facturile. Oferi clienților posibilitatea să achite cu diverse metode de plată, inclusiv online.
Integrare Casa Fiscala
Integrezi Pynbooking cu toate casele de marcat și imprimantele fiscale.
Rapoarte și statistici
Ai control asupra datelor și operațiunilor în timp real, oriunde te-ai afla, direct de pe telefonul mobil, prin rapoarte detaliate pentru fiecare proprietate, tip de activitate, departament/utilizator.
Lucru pe Mobil
Ai acces la software și funcționalități, direct de pe dispozitivul tău mobil (telefon sau tabletă, Android sau iOS) din orice locație.
Statii / Utilizatori - Nelimitat
Folosești Pynbooking de pe orice dispozitiv portabil, device sau PC, cu un număr nelimitat de angajați, fără costuri suplimentare.
Setup & Support
Ai un consultant dedicat care te va ghida în folosirea eficientă a software-ului. Implementarea se face online/remote, fără deplasări inutile.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Securitate și conformitate
Păstrezi într-un mod securizat toate datele și restricționezi accesul utilizatorilor în funcție de IP-ul de la care se loghează și rolul fiecăruia. Platforma este certificată PCI-DSS și respectă cerințele GDPR.
Meniu Digital
Poți prezenta produsele din ofertă într-un meniu digital intuitiv, atractiv vizual și interactiv, cu scopul de a oferi o experiență plăcută și a crește vânzările.
Livrare la domiciliu & Plăți Online
Oferi clienţilor tăi servicii de delivery fără comisioane, prin comenzi facile direct de pe site și sistem integrat de plăți online.
Gestiune Stocuri/ NIR din e-Factura
Operează cu ușurință și rapid intrările de marfă (NIR-uri), inclusiv prin generare automată din e-Factura primită de la furnizori, precum și inventarul, rețetele, transferurile între gestiuni și bonurile de consum – totul direct din cloud, oricând și de pe orice dispozitiv.
Export Contabilitate / E-factura
Poți exporta datele financiare din Pynbooking în formate compatibile cu SAGA, WinMentor, WizCount și alte sisteme contabile.
Platforma permite atât trimiterea, cât și preluarea automată a facturilor din ANAF (e-Factura) și oferă integrare completă prin Open API cu orice soft de contabilitate.
Platforma permite atât trimiterea, cât și preluarea automată a facturilor din ANAF (e-Factura) și oferă integrare completă prin Open API cu orice soft de contabilitate.
Caracteristici suplimentare
= Pot fi adăugate pentru o taxă suplimentară
Integrare sistem control acces local
Poți conecta Pynbooking cu yale RF precum Romdaf, Resel, Salto, Calirom, etc.
CNAME Booking Engine
Beneficiezi de un domeniu personalizat pentru Booking Engine, de forma booking.numehotel.com, astfel încât oaspeții să poată face rezervări pe site-ul tău fără să-l părăsească.
Integrare Scanner Documente
Scanează documentele de identitate direct din PMS și eficientizează activitatea hotelieră.
Integrare platforme SMS
Pynbooking iti pune la dispozitie integrari cu platforme de SMS marketing cu ajutorul carora poti trimite SMS-uri catre liste de clienti si potentiali clienti.
Import Date
Cu ajutorul echipei noastre, poți muta datele dintr-un alt sistem informatic în Pynbooking.
Import Date
Cu ajutorul echipei noastre, poți muta datele dintr-un alt sistem informatic în Pynbooking.
Caracteristici
Esențial
€ 80.00
Plus
€ 89.00
Premier
€ 107.00
Enterprise
Contact
Cazare
Property Management System (PMS)
Gestionezi întreg hotelul (camere, tarife, servicii) și automatizezi operațiunile zilnice, de la rezervări și disponibilități, la interacțiunea cu oaspeții
Channel Manager
Sicronizezi toate platformele de booking/agenții digitale cu PMS-ul și elimini complet actualizările repetitive manuale.
Generator Website Hotel
Uită de efortul și investiția într-un dezvoltator web.
Îți vom crea automat un site intuitiv, ușor de utilizat, fără riscul de erori.
Îți vom pune la dispoziție un șablon special conceput pentru ceea ce te interesează, 100% responsiv pe mobil, care include butoanele „Rezervă acum” și „Vezi Meniul Restaurantului”.
Te ajutăm să îți crești vânzările.
Îți vom pune la dispoziție un șablon special conceput pentru ceea ce te interesează, 100% responsiv pe mobil, care include butoanele „Rezervă acum” și „Vezi Meniul Restaurantului”.
Te ajutăm să îți crești vânzările.
Booking Engine 0 % comision
Oferă clienților posibilitatea de a rezerva direct pe site-ul tău și pe Facebook, cu 0% comision. (Incorporează Google Analytics și Facebook Pixel)
Promovează servicii complementare
Adaugă servicii complementare, proprii sau prin colaboratori, pe care oaspeții să le poată cumpăra direct din Booking Engine sau din Guest APP.
Housekeeping
Vizualizezi dintr-o privire pe mobil camerele curate, murdare și verificate, oferind oaspeților posibilitatea înregistrării în timp real a solicitărilor pentru serviciul de curățenie în cameră sau a intervalului orar în care preferă să nu fie deranjați (DND).
Facturare și încasări
Tarifele și taxele aferente se calculează automat, astfel încât poți emite rapid facturile. Oferi clienților posibilitatea să achite cu diverse metode de plată, inclusiv online.
Integrare Casa Fiscala
Integrezi Pynbooking cu toate casele de marcat și imprimantele fiscale.
Rapoarte și statistici
Ai control asupra datelor și operațiunilor în timp real, oriunde te-ai afla, direct de pe telefonul mobil, prin rapoarte detaliate pentru fiecare proprietate, tip de activitate, departament/utilizator.
Lucru pe Mobil
Ai acces la software și funcționalități, direct de pe dispozitivul tău mobil (telefon sau tabletă, Android sau iOS) din orice locație.
Setup & Support
Ai un consultant dedicat care te va ghida în folosirea eficientă a software-ului. Implementarea se face online/remote, fără deplasări inutile.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Securitate și conformitate
Păstrezi într-un mod securizat toate datele și restricționezi accesul utilizatorilor în funcție de IP-ul de la care se loghează și rolul fiecăruia. Platforma este certificată PCI-DSS și respectă cerințele GDPR.
Statii / Utilizatori - Nelimitat
Folosești Pynbooking de pe orice dispozitiv portabil, device sau PC, cu un număr nelimitat de angajați, fără costuri suplimentare.
Aplicație Guest APP
Cu Guest APP de la Pynbooking, poți automatiza toate fluxurile de lucru, de la rezervare până la plecare, fără implicarea unui operator uman.
Oaspeții pot plăti, realiza check-in online, primi coduri de acces în cameră, comanda servicii suplimentare sau room service, primi factura și face check-out direct de pe propriile telefoane.
Oaspeții pot plăti, realiza check-in online, primi coduri de acces în cameră, comanda servicii suplimentare sau room service, primi factura și face check-out direct de pe propriile telefoane.
Mesaje automate către oaspeți
Trimiți manual sau programezi mesajele de informare către oaspeți, înainte sau după cazare. Personalizezi SMS-urile/emailurile trimise automat de sistem conform standardelor tale.
Managementul Grupurilor
Adaugi, gestionezi și facturezi simplu rezervările de grup.
Managementul Contractelor
Gestionezi tarifele de recepție și contractele încheiate cu agențiile de turism, companii, asociații, grupuri de oaspeți, etc.
Integrare Plati Online
Poți integra sistemul de gestiune cu procesatorii de plăți online precum Stripe.com, euplatesc.ro, Netopia, Authorize.net. Astfel, poți încasa în mod simplu și rapid avansul pentru rezervări, taxele pentru anulări și sumele aferente tuturor rezervărilor.
Optimizator Tarife
Optimizator Tarife este un instrument complet automatizat de gestionare și distribuție a tarifelor, care îți optimizează prețurile (prin creștere / reducere), pornind de la nivelul standard, pe toate canalele, în funcție de gradul de ocupare.
Cu Optimizator Tarife, profiți chiar și de cele mai mici fluctuații de cerere, pentru a maximiza veniturile.
Folosirea prețurilor dinamice te asigură că ești întotdeauna cu un pas înaintea concurenței .
Cu Optimizator Tarife, profiți chiar și de cele mai mici fluctuații de cerere, pentru a maximiza veniturile.
Folosirea prețurilor dinamice te asigură că ești întotdeauna cu un pas înaintea concurenței .
Managementul Alocarilor
Poți adăuga, gestiona și factura alocările pentru agențiile de turism, într-un calendar cu disponibilitate separată.
Managementul evenimentelor
Poți gestiona orice activitate care implică calendar și programare pe ore, de la conferințe la sesiuni SPA, închirieri, activități recreative, etc.
Managementul proprietăților multiple
Centralizezi intr-o singura platforma gestiunea mai multor proprietăți.
Integrare control acces cloud
Platforma generează automat e-KEY-uri de acces în cameră (tip cod sau QR) și le transmite oaspeților prin email/SMS.
Open API
Sincronizează Pynbooking cu aplicațiile pe care le iubești și le folosești zi de zi!
Fie că e vorba de marketing, contabilitate, gestiune sau control acces, Open API-ul Pynbooking îți oferă flexibilitatea de a integra rapid soluții externe și de a automatiza fluxurile esențiale pentru afacerea ta.
Fie că e vorba de marketing, contabilitate, gestiune sau control acces, Open API-ul Pynbooking îți oferă flexibilitatea de a integra rapid soluții externe și de a automatiza fluxurile esențiale pentru afacerea ta.
Export Contabilitate / E-factura
Poți exporta datele financiare din Pynbooking în formate compatibile cu SAGA, WinMentor, WizCount și alte sisteme contabile.
Platforma permite atât trimiterea, cât și preluarea automată a facturilor din ANAF (e-Factura) și oferă integrare completă prin Open API cu orice soft de contabilitate.
Platforma permite atât trimiterea, cât și preluarea automată a facturilor din ANAF (e-Factura) și oferă integrare completă prin Open API cu orice soft de contabilitate.
Restaurant
POS Restaurant în cloud
Poți gestiona întreaga activitate din restaurant: preluarea comenzilor și transmiterea lor la bucătărie, emiterea bonurilor și facturilor, informarea clienților, etc.
Kitchen Display
Elimini imprimantele de secție și digitalizezi comenzile către bucătărie, bar sau orice secție de preparare, pentru a îmbunătăți timpii de producție și a elimina erorile umane.
Modulul Kitchen Display îți oferă independență față de echipamentele costisitoare, deoarece este accesibil de pe orice dispozitiv cu Android, iOS sau Windows.
Modulul Kitchen Display îți oferă independență față de echipamentele costisitoare, deoarece este accesibil de pe orice dispozitiv cu Android, iOS sau Windows.
Facturare și încasări
Tarifele și taxele aferente se calculează automat, astfel încât poți emite rapid facturile. Oferi clienților posibilitatea să achite cu diverse metode de plată, inclusiv online.
Integrare Casa Fiscala
Integrezi Pynbooking cu toate casele de marcat și imprimantele fiscale.
Rapoarte și statistici
Ai control asupra datelor și operațiunilor în timp real, oriunde te-ai afla, direct de pe telefonul mobil, prin rapoarte detaliate pentru fiecare proprietate, tip de activitate, departament/utilizator.
Lucru pe Mobil
Ai acces la software și funcționalități, direct de pe dispozitivul tău mobil (telefon sau tabletă, Android sau iOS) din orice locație.
Statii / Utilizatori - Nelimitat
Folosești Pynbooking de pe orice dispozitiv portabil, device sau PC, cu un număr nelimitat de angajați, fără costuri suplimentare.
Setup & Support
Ai un consultant dedicat care te va ghida în folosirea eficientă a software-ului. Implementarea se face online/remote, fără deplasări inutile.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Suportul este gratuit și disponibil 24/7 pe bază de tichete. Poți deschide oricând un tichet către echipa de suport pentru întrebări sau asistență tehnică.
Securitate și conformitate
Păstrezi într-un mod securizat toate datele și restricționezi accesul utilizatorilor în funcție de IP-ul de la care se loghează și rolul fiecăruia. Platforma este certificată PCI-DSS și respectă cerințele GDPR.
Meniu Digital
Poți prezenta produsele din ofertă într-un meniu digital intuitiv, atractiv vizual și interactiv, cu scopul de a oferi o experiență plăcută și a crește vânzările.
Livrare la domiciliu & Plăți Online
Oferi clienţilor tăi servicii de delivery fără comisioane, prin comenzi facile direct de pe site și sistem integrat de plăți online.
Gestiune Stocuri/ NIR din e-Factura
Operează cu ușurință și rapid intrările de marfă (NIR-uri), inclusiv prin generare automată din e-Factura primită de la furnizori, precum și inventarul, rețetele, transferurile între gestiuni și bonurile de consum – totul direct din cloud, oricând și de pe orice dispozitiv.
Export Contabilitate / E-factura
Poți exporta datele financiare din Pynbooking în formate compatibile cu SAGA, WinMentor, WizCount și alte sisteme contabile.
Platforma permite atât trimiterea, cât și preluarea automată a facturilor din ANAF (e-Factura) și oferă integrare completă prin Open API cu orice soft de contabilitate.
Platforma permite atât trimiterea, cât și preluarea automată a facturilor din ANAF (e-Factura) și oferă integrare completă prin Open API cu orice soft de contabilitate.
Enterprise
Toate cele de mai sus, plus funcționalități suplimentare (nu include Migrația Datelor)
Caracteristici suplimentare
= Pot fi adăugate pentru o taxă suplimentară
Integrare sistem control acces local
Poți conecta Pynbooking cu yale RF precum Romdaf, Resel, Salto, Calirom, etc.
CNAME Booking Engine
Beneficiezi de un domeniu personalizat pentru Booking Engine, de forma booking.numehotel.com, astfel încât oaspeții să poată face rezervări pe site-ul tău fără să-l părăsească.
Integrare Scanner Documente
Scanează documentele de identitate direct din PMS și eficientizează activitatea hotelieră.
Integrare platforme SMS
Pynbooking iti pune la dispozitie integrari cu platforme de SMS marketing cu ajutorul carora poti trimite SMS-uri catre liste de clienti si potentiali clienti.
Import Date
Cu ajutorul echipei noastre, poți muta datele dintr-un alt sistem informatic în Pynbooking.
Import Date
Cu ajutorul echipei noastre, poți muta datele dintr-un alt sistem informatic în Pynbooking.