Junior Customer Support

Dacă ești în căutarea unei cariere în IT dar nu ai încă experiență și îți place să comunici, atunci această poziție este perfectă pentru tine.


La Pynbooking, suntem dedicați dezvoltării ecosistemelor complete de software pentru companiile din industria HoReCa. Scopul nostru este să ajutăm aceste companii să își mărească veniturile, să automatizeze operațiunile de zi cu zi și să îmbunătățească interacțiunea cu clienții lor.

 

Căutăm un Junior Customer Support care să fie dispus să învețe în profunzime software-ul Pynbooking, astfel încât să poată asista clienții noștri în timp real cu diversele lor nevoi și întrebări legate de platformă.
 

Suntem susținători ai clienților noștri și avem misiunea de a-i ajuta să aibă succes.

Sperăm să ni te alături.

Activități tipice ale fluxului de lucru:

  • Ajuți clienții noi să creeze conturi și să înceapă să folosească instrumentele noastre;
  • Ajuți clienții existenți să rezolve situațiile pe care le întâmpină în timp ce folosesc instrumentele noastre - prin intermediul CRM-ului intern de ticketing sau prin suport telefonic;
  • Ajuți clienții să obțină rezultate remarcabile utilizând instrumentele noastre, prin instruirea acestora cu privire la caracteristicile software existente și a noilor funcții dezvoltate;
  • Creezi documentație, video și articole în secțiunea Customer Support;
  • Raportezi săptămânal/lunar asupra realizărilor avute și a obiectivelor viitoare, către liderul echipei.

Cerințe:

  • Experiență anterioară în domeniul serviciilor de asistență sau într-un rol similar este apreciată.
  • Este necesar să deții cunoștințe avansate în una dintre următoarele limbi: engleză, greacă, spaniolă sau italiană.
  • Experiență în utilizarea software-urilor de asistență sau CRM este un avantaj semnificativ.
  • Atitudine pozitivă, pro-activă și orientată către client, cu abilitatea de a se adapta și a răspunde la diferite tipuri de abordări ale utilizatorilor.
  • Interes și pasiune pentru tendințele digitale și capacitatea de a le integra în serviciul de asistență.
  • Abilitatea de a colecta și analiza feedback-ul clienților pentru a identifica potențiale îmbunătățiri în produsele sau serviciile noastre.
  • Excelente abilități de comunicare și prezentare, atât în scris, cât și verbal.
  • Flexibilitate în adaptarea la diverse stiluri și abordări ale clienților, demonstrând empatie și adaptabilitate.
  • Abilitatea de a prioritiza sarcinile și de a gestiona timpul eficient într-un mediu cu termene strânse.
  • Capacitatea de a respecta cu strictețe termenele limită și angajamentele asumate.

Noi oferim:

  • Oportunități excelente de învățare pentru a avansa în carieră și pentru a câștiga experiență, a te dezvolta și a crește;
  • Training complet de integrare;
  • Un mediu de lucru prietenos, creativ și încurajator;
  • Pachet salarial: 1000 euro net/lună;
  • Bonuri de masă;
  • Bonusuri: Le vom stabili împreună, după perioada de probă, în funcție de obiectivele și rezultatele pe care ți le poți asuma;
  • Program: L - V, 09 - 18;
  • Perioada de probă: 90 zile;
  • Locație perioada de probă: birou - București (zona centrală);
  • După cele 90 de zile, vei avea posibilitatea de a lucra într-un mediu hibrid, cu flexibilitate de a lucra de oriunde timp de 2-3 zile pe săptămână.

Te așteptăm și rugăm să trimiți CV-ul prin formularul de mai jos:

Aplica pentru job

close
Everything is alright Something went wrong
close
Everything is alright Something went wrong
close
Everything is alright Something went wrong
Upload CV No file selected
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.