Suntem în căutarea unui specialist de suport tehnic cu experiență, cunoștințe solide de tehnologie și pasionat de a livra servicii de calitate clienților.

Responsabilităţi:

  • Identificarea, cercetarea, înțelegerea și rezvoltarea problemelor tehnice ale clienților;
  • Consultarea clienților, pentru a obține mai multă valoare din produsele accesate;
  • Crearea de documentație, video  și articole în secțiunea Suport Center;
  • Participarea în dezvoltarea de proiecte IT;
  • Raportarea activității;
  • Atitudine proactivă față de nevoile clienților, identificarea nevoilor și gestionarea așteptărilor acestora.

Cerinţe:

  • 1-3 ani de experiență în a lucra cu clienți interni și externi;
  • Înțelegerea conceptelor relevante de tehnologie - ex.  sisteme de operare, cloud, API;
  • Abilitatea de a exprimă concepte complexe în limbaj simplu și concis;
  • Experiență anterioară în customer service este un plus;
  • Aptitudini excelente de customer service;
  • Personalitate non-conflictuală
  • Limba engleză este un must

 

Beneficii:

  • Săptămâna de lucru de 4 zile ( după 3 luni )
  • Pachet salarial atractiv 700-1000 Euro + bonusuri in concordanta cu performantele obtinute si realizarea obiectivelor de Support.
  • Mediul de lucru dinamic, într-un domeniu de mare perspectiva
  • Participare la programe de training
  • Telefon mobil + laptop

Aplica pentru job

close
Everything is alright Something went wrong
close
Everything is alright Something went wrong
close
Everything is alright Something went wrong
Upload CV No file selected

Aplica pentru job

close
Everything is alright Something went wrong
close
Everything is alright Something went wrong
close
Everything is alright Something went wrong
Upload CV No file selected
Solicită o demonstrație