#

Știri și noutăți despre cum să-ți faci afacerea mai profitabilă

Care sunt avantajele unui soft pentru care plătești abonament, nu licență?

Nu trebuie să cumperi un OZN pentru a-l face funcțional. Nu trebuie să-i dedici spațiu fizic, nici aparatură. Este ca și cum ai face un abonament la un furnizor de servicii de telefonie. Pentru

Mai mult...

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o

Mai mult...

Cât costă PYNBOOKING și ce știe să facă? Soft Gestiune Hotel

E ca și cum ai avea un angajat minune, pe care-l plătești cu 75 de euro pe lună. Un superman la dispoziția ta, oricând. Fără scăderi de eficiență, fără stres, fără sporuri, fără ore

Mai mult...

Testul ”auto” pentru hotelul tău - Chestionar cu 26 de întrebări

Am pregătit un test ca la examenul pentru permisul auto (de la automatizare), cu 26 de întrebări și două variante de răspuns: da și nu. Dacă softul tău îndeplinește cel puțin 22 de

Mai mult...

Cum te ajută un soft în Cloud să vinzi servicii auxiliare?

Datele, accesibile oricând, oferă un insight prețios asupra șederii unui oaspete, asupra obiceiurilor de consum ale acestuia și, drept urmare, îi dau hotelierului șansa să obțină maximum de

Mai mult...

De ce PYNBOOKING? Pentru că e angajatul ideal în echipa ta

Un software care, spre deosebire de cele legacy, tradiționale, este agil, flexibil. Un tigru pe lângă un crocodil amorțit, greoi, dormitând, prins în vegetație și mâl.

Mai mult...

Câți clienți, atâtea obiceiuri de consum, un singur software

Amabilitatea și ospitalitatea sunt principii general valabile. Dar diferențierea, informațiile detaliate, a ști să oferi în conformitate cu nevoile sunt cele care te vor diferenția de

Mai mult...

Software-ul de gestiune hotelieră - mai multă eficiență, mai multă comunicare

Dacă urmărim să fim cât mai eficienți, ar trebui să ne preocupe o comunicare cât mai fluidă între departamente. Comunicarea ce leagă culisele (cum ar fi departamentul de curățenie) de

Mai mult...

Un software bun e un instrument pentru vânzări mai mari

Orice contact al oaspeților cu PMS-ul presupune tot atâtea ocazii de vânzare. Practic, numărul de iepuri împușcați printr-o lovitură e nelimitat.

Mai mult...

Ce pot hotelierii învăța din sharing economy?

Tehnologiile noi de software de management hotelier nu reduc contactul uman, ci îi dau o altă dimensiune. Implicând oaspetele cât mai mult, accentuând partea de self-service, hotelierii nu doar

Mai mult...

Cloud și SAS. Ce sunt și la ce-ți servesc?

tehnologiile noi te ajută să îți crești vânzările și să accesezi noi canale de distribuție. Internetul aduce informații și funcționalități din ”culise” în fața consumatorilor,

Mai mult...

Eficiență și flexibilitate – noua generație de software hotelier

Nu-ți schimba PMS-ul doar de dragul schimbării. Formulează-ți așteptările și vezi ce le împlinește. Sau, de ce nu, ce le depășește. Vezi ce face noul soft de management hotelier. Căci

Mai mult...

Care-i diferența între un soft hotelier bun și unul excelent?

Un soft excelent, nu doar mediocru, va face și ce nu te aștepți să facă. Este angajatul tău, nu o simplă unealtă. Aduce plus-valoare, nu doar confort și timp.

Mai mult...

Studiu: cum se comportă diversele generații când vine vorba de călătorii

”Datele colectate îi pot ajuta pe specialiștii de marketing pentru a ajunge mai eficient la călătorii de pe diverse piețe și din diverse generații și pentru a-i converti mai ușor, ținând

Mai mult...

Cum lupți cu invizibilitatea online?

Mulți oameni trec pe lângă hotelul tău zilnic. El este întipărit în memoria lor, ca parte a rutinei de zi cu zi. Dar online, cine trece ”pe lângă” hotelul tău? Câți te văd, câți te

Mai mult...