Sfaturi pentru cei din industria hotelieră



02 Mar

Clienții descriu ce-nseamnă pentru ei o experiență plăcută în hotelul tău Ca să asigure confortul oaspeților, hotelierii se bazează pe aceleași criterii testate de experiența lor: servicii excelente și satisfacerea oaspeților. În timp ce regula continuă să fie aceeași, ...

23 Feb

Rezervările directe sunt de departe cele mai eficiente din punct de vedere al costurilor când vine vorba de hoteluri mici. Așa că fă-ți un scop din a-ți aduce trafic spre propriile canale de rezervări. ...

23 Feb

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de ...


10 Feb

lucrurile s-au schimbat, iar bariera de preț a fost practic înlăturată. Acum și hotelierii independenți sau proprietarii de mici bed&breakfast pot beneficia de o soluție software de ultimă generație. Sunt trei avantaje majore care recomandă PYNBOOKING hotelurilor mici. ...


03 Feb

Cineva din vechea generație ar spune: ”nu te îngrijora, iată manualul, ai 6 luni să-l studiezi”.Sau te-ar trimite la un training. La cursuri online. Eventual, ți-ar spune să ceri scuze clienților cât bâjbâi tu în PMS, încercând să le ...

01 Feb

Produsul nostru nu se adresează celor negativiști, pesimiști, care dau vina pe alții pentru propriile eșecuri. Produsul nostru se adresează celor care-s indrăzneți, generoși, cu o viziune deschisă. Și celor care vor să-nvețe, să iasă din confortul personal, să pășească pe terenuri ...