#

Știri și noutăți despre cum să-ți faci afacerea mai profitabilă

Ai un soft legacy in hotel? Trimite-l la ”reciclat”

Ce înseamnă tehnologia legacy? Înseamnă izolare între departamente, costuri sporite, ineficiență, imobilitate, incapacitate de a înțelege și de a răspunde cererilor oaspeților, care

Mai mult...

Epoca automatismului ”noi muncim, nu gândim” a trecut. Adu-ți angajații în era automatizării

Zona de confort amorțește creativitatea, scade eficiența. Chiar dacă ești convins că metodele vechi, pe care le stăpânești, sunt cele mai bune și că cele noi aduc riscuri cărora nu ești

Mai mult...

La ce folosește un software de management hotelier?

control asupra rezervărilor, marketingului, rețelelor de distribuție, disponibilității, vânzărilor, review-urilor oaspeților, housekeeping, rapoartelor financiare, facturării, gestiunii

Mai mult...

După Covid-19, se poartă automatizarea în hoteluri. Alătură-te trendului

Orice început vine cu un aer nou. De prospețime. Retehnologizarea este un astfel de început. Și ce altceva ar fi mai adecvat decât un instrument nou? Un software de management hotelier asta este:

Mai mult...

Magazinul tău de camere și rezervările directe (B2B & B2C)

Niciun vânzător de televizoare nu ar sta cu magazinul gol sau să aștepte să fie contactat de clienții interesați. Ar ști că asta înseamnă faliment. Tu de ce o faci? De ce, în magazinul de

Mai mult...

Încearcă PYNBOOKING gratuit, timp de 14 de zile

14 de zile în care veți beneficia de PMS-ul PYNBOOKING, dezvoltat integral în Cloud. 14 de zile în care puteți testa ce înseamnă un channel manager integrat nativ. 14 de zile în care veți

Mai mult...

Povești de vitejie cu hotelieri și clienți

Pui în mișcare rețele. Suni cunoștințe. Le chestionezi pe Sfânta Vineri și pe Zâna albinelor dacă nu cumva știu ele un hotel în localitatea X. Cum arată. Cât costă. Ai aflat, ai niște

Mai mult...

Noi nu vindem tabele. Noi vindem creiere.

Mașina cu cutie hidramată a apărut încă din perioada interbelica. Pare incredibil, nu? În ziua de azi, în timp ce-n SUA, mașina cu cutie automată este regula, în România este excepția. Și

Mai mult...

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o

Mai mult...

Noile reglementări europene în domeniul protecției datelor cu caracter personal

Planificând din timp, ai șanse mari ca luna mai, când noile reglementări vor intra în vigoare, să nu te prindă nepregătit. Și nu e vorba doar de site, ci și de PMS (property management

Mai mult...

Ce este General Data Protection Regulation (GDPR) și cum va afecta industria hoteliera?

Verificați-vă nivelul de securitate Verificați cine sunt cei din hotel care au acces la date și de ce. Luați în considerare restricționarea accesului. Verificați unde sunt depozitate aceste

Mai mult...

Viitorul în turism, în viziunea lui Gillian Tans, CEO Booking.com

Booking.com este cel mai cunoscut gigant al rezervărilor online și se situează pe locul trei, după Amazon și Alibaba, în ceea ce privește e-commerce. Operează în aproape toate țările, are

Mai mult...

Nu este nevoie să actualizați rezervarile manual, softul o face pentru dvs.

Robotul universal Automatizarea activităților de rutină din hotel

Mai mult...

Cum facem prețurile, cui acordăm discounturi?

Ca hotelier, este important să te plasezi în grupul celor pe care-I clienții îi percep ca fiind de calitate similară și să te compari cu ei. Odată ce ai aflat în ce matrice valorică te

Mai mult...

Categorii de clienți. Cui și cum vinzi? Revenue Management 7

În domeniul hotelier, cel mai ușor este să avem acces la atributele ce țin de comportamentul clienților. Și el ne ajută cel mai mult pentru a-i înțelege și pentru a ști ce și cum să le

Mai mult...