Sfaturi pentru cei din industria hotelieră


02 Oct

Vital este să știm cum ne plasăm față de competiție, să penetrăm piața și să urmărim cum evoluează cererea și oferta. Politica de prețuri e undeva la granița dintre știință (prețuri care se schimbă dinamic în funcție de sensibilitatea la preț, de cerere și de ...

18 Sep

Într-o lume din ce în ce mai interconectată, consumatorul de azi așteaptă servicii personalizate din partea brandurilor, iar în domeniul hotelier, acest aspect este cu atât mai important. Orice ține de ospitalitate, ține de contact interuman, și orice ține de umanitate ...


13 Sep

Mulți clienți, când le spuneam că PYNBOOKING este un SaaS dezvoltat și găzduit în Cloud, ne întreabă ce este acela Cloud și la ce se referă software-as-a-service. Pe unii îi amuza rezonanța ”în nori” a numelui, alții mai auziseră termenul, dar nu ...

25 Aug

Au clienți care spun ”domnule, eu ador să stau la coadă ca să completez fișe de cazare. Lăsați toate fișele de cazare să vină la mine, iubesc să completez rubrici pe care le-am mai completat și la rezervare, iubesc să scriu cu pixul când vin de pe drum, după 12 ore de ...


24 Aug

Este una dintre cele mai eficiente metode de a fideliza clienți vechi. Aceștia vor aprecia ”recompensa” și vor reveni în hotel. Dar la fel de eficient este și-n abordarea clienților noi. Care da, vor plăti un preț mai mic decât cel obișnuit, însă vor constitui ...

17 Aug

Ospătarul deține un telefon sau o tabletă de pe care se loghează la soft. Când preia comenzile, marchează produsele solicitate în soft. Bucătarul și barmanul sunt anunțați prin semnal sonor și vizual, pe propriile dispozitive. Ospătarul rămâne să se ocupe de clienți, ...


26 Jul

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea ...

28 Jun

Datele, accesibile oricând, oferă un insight prețios asupra șederii unui oaspete, asupra obiceiurilor de consum ale acestuia și, drept urmare, îi dau hotelierului șansa să obțină maximum de profit din ofertele de loializare sau discounturi pe care clientul chiar să dea… ...