#

Știri și noutăți despre cum să-ți faci afacerea mai profitabilă

Hotelbeds se extinde.

Hotelurile partenere PYNBOOKING au acces la două canale noi de vânzări online În industria hotelieră, ca-n orice altă industrie, cu cât ești prezent pe mai multe canale de vânzare, cu

Mai mult...

Tu cu cine faci managementul proprietății?

Dacă activezi în industria ospitalității, ai un apart-hotel, administrezi un hotel sau o pensiune, dacă închiriezi apartamente în regim hotelier, întrebarea ”cine te vinde?” e una

Mai mult...

Noile case de marcat sunt deja funcționale pentru clienții PYN

Mobilitatea și interconectivitatea instrumentului software dezvoltat de noi permit antrepenorului să achiziționeze ce model de imprimantă fiscala sau casa de marcat dorește, Athlos, Datecs,

Mai mult...

Statul paralel ascuns în hotelărie

That is so the 50s, bro! – exclamă un hipster venit la Neversea. Și cine l-ar putea contrazice? Liste, pixuri, tăieturi, actualizări manuale, introducerea de rezervări în tabele, angajați

Mai mult...

Îți permiți să ai 20 de camere neocupate?

Dacă da, nu ție ne adresăm și nu dorim să-ți irosim timpul. Ci celorlalți. Celor care nu-și permit, celor care vor un grad de ocupare de 100%.

Mai mult...

Cum alegi un software de management hotelier?

Așa cum lumea a mers spre mașina de spălat, afacerile vor merge spre automatizare. Sau vor pieri. Așa cum ai adoptat mașina de spălat automată, așa cum ai un website, așa vei achiziționa un

Mai mult...

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite.

Mai mult...

Cum vă ajută concret PYNBOOKING să respecți GDPR?

PYNBOOKING vă oferă deja un instrument de marketing eficient: profilul clientului. De asemenea, oferim, în premieră, de ceva timp, posibilitatea ca oaspetele să facă check-in online. După

Mai mult...

Hotelul tău respectă cerințele GDPR?

”Dreptul la acces” și ”Dreptul la a rectifica/șterge” sunt aspectele cele mai ”înfricoșătoare” când vine vorba de GDPR. Ele presupun că orice persoană ale cărei date există în

Mai mult...

De ce vreți să ”spălați la mână” rezervările?

Scutecele de unică folosință, roboții de bucătărie, aspiratorul. Tot atâtea portițe spre libertate, spre eficiență, spre a fi stăpânele timpului nostru, nu sclavele corvezilor.

Mai mult...

Ce criterii trebuie să respecte un software hotelier integrat

Așadar, dacă te gândești la un nou software sau vrei să-ți îmbunătățești sistemul actual, avem câteva sfaturi care să te ghideze pentru a avea un control sporit, pentru a economisi timp

Mai mult...

De ce sunt neîntemeiate temerile legate de integrarea PMS-ului în cloud cu celelalte programe/aplicații

Știm că folosiți mai multe instrumente software în hotel, că fiecare department e cu uneltele lui, iar acestea trebuie conectate la sistemul de gestiune hotelieră. Știm și cât te speria asta,

Mai mult...

De ce ar trebui să te intereseze modul în care tehnologia schimbă comportamentul oaspeților tăi

Hotelierii pot profita de pe urma tehnologiei digitale și a influenței ei. Iată cum o pot face.

Mai mult...

Află cum un software în Cloud îi face pe clienții tăi mai fericiți

Un PMS în cloud poate automatiza întreaga interacțiune a oaspeților tăi, de la rezervare la check-out, de la motorul de rezervare optimizat la check-in-ul cu un singur click. Cu instrumentele

Mai mult...

Informația e putere. Doar dacă e organizată și sincronizată

Știm deja ca software-ul de management hotelier e un soi de nucleu în jurul căruia se rotesc gravitațional toate operațiunile. Sau ar trebui să fie. Numai că nu orice PMS vine cu soluții

Mai mult...