Sfaturi pentru cei din industria hotelieră


15 Dec

14 de zile în care veți beneficia de PMS-ul PYNBOOKING, dezvoltat integral în Cloud. 14 de zile în care puteți testa ce înseamnă un channel manager integrat nativ. 14 de zile în care veți putea resimți avantajele aduse de un booking engine (motor de rezervări) ...

11 Dec

Pui în mișcare rețele. Suni cunoștințe. Le chestionezi pe Sfânta Vineri și pe Zâna albinelor dacă nu cumva știu ele un hotel în localitatea X. Cum arată. Cât costă. Ai aflat, ai niște date, dar nu te pripi. Hotelierul îți vântură camera pe la ...

11 Dec

Mașina cu cutie hidramată a apărut încă din perioada interbelica. Pare incredibil, nu? În ziua de azi, în timp ce-n SUA, mașina cu cutie automată este regula, în România este excepția. Și mă-ntreb de ce durează atât de mult ca să ne automatizăm ...



13 Nov

Ca hotelier, este important să te plasezi în grupul celor pe care-I clienții îi percep ca fiind de calitate similară și să te compari cu ei. Odată ce ai aflat în ce matrice valorică te situezi, îți poți stabili prețuri ușor mai mici decât cele ale ...

09 Nov

În domeniul hotelier, cel mai ușor este să avem acces la atributele ce țin de comportamentul clienților. Și el ne ajută cel mai mult pentru a-i înțelege și pentru a ști ce și cum să le vindem. Segmentarea din punct de vedere comportamental ia în considerare următoarele ...

07 Nov

Nu ai cum să știi cât de performant ești până când nu te compari cu alții de pe piață. Iar pentru măsurarea performanței, există două feluri de parametri: interni și externi. Cunoașterea acestor parametri presupune implicarea mai multor departamente. Tocmai pentru a ...


02 Oct

Vital este să știm cum ne plasăm față de competiție, să penetrăm piața și să urmărim cum evoluează cererea și oferta. Politica de prețuri e undeva la granița dintre știință (prețuri care se schimbă dinamic în funcție de sensibilitatea la preț, de cerere și de ...