#

Știri și noutăți despre cum să-ți faci afacerea mai profitabilă

Cui i-e teamă de tichetele de vacanță? Să se modifice, dar să știm și noi de ce

După aproximativ un an de zile de la introducerea voucherelor de vacanță, voci din industrie, mai mult sau mai puțin interesate, cer schimbarea regimului în care pot fi folosite. Înainte de a

Mai mult...

Cu ochii la camera vecinului. Cum comparăm prețurile în mod eficient și corect?

Există însă manageri de hotel care uită că nu toate camerele sunt la fel. Atunci când văd la ce prețuri vinde competiția, consideră – în mod eronat – că ar trebui să taxeze similar.

Mai mult...

Un software hotelier se alege, nu se impune. Nu-i ca familia cu care te naști

Alegeri. Mereu e vorba de alegeri. De a cântări și a opta pentru elemente care să ne ajute. De eficiență. Și de așteptări. Înainte de a achiziționa un soft de management hotelier, managerul

Mai mult...

De ce PMS Hotel in Cloud?

Nu spune nimeni că este rău să deții lucruri, dar când vrei să vorbești la telefon, nu cumperi antena de pe bloc, ci plătești un abonament unui furnizor de servicii și îl lași pe el

Mai mult...

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult.

Mai mult...

Oaspetele tău ajunge să se ocupe de operațiuni care ți-ar consuma ție timpul și resursa umană.

Cu un PMS inteligent, oaspetele tău ajunge să se ocupe de operațiuni care ți-ar consuma ție timpul și resursa umană. Cum? Prin automatizare. Asta înseamnă conectivitate. PYNBOOKING este

Mai mult...

De ce PYNBOOKING? Simplu: pentru că bani și pentru că timp

Ce îți oferim? Un pachet care cuprinde un program de gestiune hotelieră, un site responsiv, de pe care se pot face rezervări directe, cu booking engine. Cel mai probabil ai un site, dar care nu e

Mai mult...

3 lucruri pe care ar trebui să le facă un PMS bun

De la rezervări la administrare, un PMS bun este creierul afacerii. Celelalte ”membre” sunt coordonate de el, care e panoul de comandă. Dacă acesta nu funcționează așa cum ar trebui,

Mai mult...

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un

Mai mult...

PYNBOOKING mai adaugă un partener în portofoliu: Travco

Travco colaborează cu agenții și, automat, clienții PYNBOOKING vor beneficia și ei de acest sistem de rezervări. La fel ca în cazul celorlalte OTA, rezervările provenite prin Travco se vor

Mai mult...

Ce trebuie să schimbe hotelierii pentru a face față provocărilor în epoca digitală?

Într-un fel vinzi unui client care citește încă Libertatea pe hârtie, intră în hotel și întreabă la fața locului dacă sunt camere libere și unde poate închiria o mașină și altfel,

Mai mult...

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot

Mai mult...

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar

Mai mult...

Ce beneficii îți aduce channel managerul PYNBOOKING?

Sincronizare imediată. Update-uri instantanee. Setup simplu.

Mai mult...

Ia-ți un PMS cu care se va ”înțelege” cu contabilitatea ta, cu ”ușile” tale, cu gestiunea restaurantului tău

Pe piață există tot felul de produse. Dar ele trebuie să îndeplinească o condiție: să te asiguri că softul tău nu este doar o formă, ci un fond. Că îți oferă un instrument pe care să-l

Mai mult...