#

Știri și noutăți despre cum să-ți faci afacerea mai profitabilă

Costurile unei rezervări – cum să jonglezi cu canalele de distribuție?

Se discută foarte mult despre costurile mari ale distribuției din industria hotelieră. Oaspeții sunt încurajați să rezerve direct, pentru că astfel hotelurile nu mai plătesc comisioane și

Mai mult...

Hotel amendat cu 15 000 de euro pentru încălcarea prevederilor privind protecția datelor. Tehnologia te ajută să nu ajungi acolo

Cu PYN nu mai ai nevoie de liste printate care sfârșesc aiurea prin hotel și pe care, după cum se vede, le poate fotografia oricine, aducând, astfel, prejudicii de imagine și prejudicii

Mai mult...

Expedia a lansat o nouă funcționalitate numită ”Automatic Rate Matching”. Ce se va întâmpla cu prețurile la cazare pe Expedia?

Încă nu există un comunicat oficial, dar unii hotelieri au primit un email prin care erau anunțați cu privire la această funcționalitate. În cuprinsul emailului, se afirma că...

Mai mult...

Cum jonglezi cu prețurile pentru profit cât mai mare?

Planurile tarifare dinamice au apărut inițial în domeniul zborurilor, apoi au fost preluate și de alte domenii. Această politică de prețuri se referă la modificarea automată a prețurilor la

Mai mult...

Ce poate învăța un hotelier de la giganții tech

Nu se mai îndoiește nimeni că Google și Amazon vor domina piața de travel online, amenințând jucători importanți precum Grupul Expedia (care deține Expedia, hotels.com, Travelocity, orbitz,

Mai mult...

Cum să atragi mai multe rezervări directe pe site-ul propriu și în social media – Calendar săptămânal de acțiune

Mi se întâmplă des să intru pe pagini de fb ale hotelurilor care arată ca niște vitrine părăsite, prăfuite și cu decorațiuni de hârtie creponată, demodate, ușa scârțâie ca-n

Mai mult...

Cum să generezi mai mult trafic pe site-ul hotelului ca să obții mai multe rezervări

Mulți hotelieri au ajuns la concluzia că bătălia în online e pierdută. Sunt convinși că nu au nicio șansă să obțină rezervări directe, pe site-ul propriu, fără bugete consistente de

Mai mult...

Mai e loc de rezervări directe în lumea rezervărilor online?

Hotelierii se plâng de faptul că implementarea unei strategii SEO e costisitoare, peste posibilitățile lor tehnice și umane. Consumatorii care fac rezervări prin platforme sunt răsfățați cu

Mai mult...

Cum poți folosi managementul veniturilor în hotelul tău ca să-ți crești profitul?

Managementul veniturilor constă, așa cum am arătat și în materialul anterior, în a oferi camera potrivită la prețul potrivit, clientului potrivit și la momentul potrivit. Componenta comună

Mai mult...

Ce înseamnă managementul veniturilor în industria ospitalității?

Faptul că un hotel are o capacitate fixă (numărul de camere), că vinde produse perisabile (da, cazarea este un astfel de produs, camera nevândută azi nu o mai poți vinde niciodată), are

Mai mult...

Mi s-au stricat roșiile, nu mai am mozzarella, cu ce fac pizza? Managementul inventarului în restaurant ca să nu mai ai astfel de probleme

Mi s-au stricat roșiile, nu mai am mozzarella, cu ce fac pizza? Vi se întâmplă să rămâneți cu prea multe alimente sau prea puține pe stoc? Știți care sunt cel mai bine vândute produse?

Mai mult...

4 hotelieri ne spun care e strategia lor pentru a avea cele mai mari tarife la cazare pe care clienții sunt dispuși să le achite

Cum faci să vinzi la prețuri mari? Învață de la 4 nume mari din industria hotelieră.

Mai mult...

Cum să atragi mai mulți clienți corporate în hotelul tău?

Companiile investesc din ce în ce mai mulți bani în evenimente, cursuri, conferințe, deplasări ale angajaților. Este normal ca fiecare hotelier să-și dorească o felie cât mai generoasă din

Mai mult...

De ce unii hotelieri evită să mărească tarifele?

Există situații și perioade (una tocmai se apropie) în care, desi gradul de ocupare este unul mare, hotelierii nu fac pasul spre creșterea prețurilor așa cum ar spune legea elementară a

Mai mult...

De ce review-urile sunt importante?

Review-urile te ridică. Sau te îngroapă. Dar dacă serviciile tale sunt ceea ce promit să fie, atunci, recomandările scrise de clienții tăi sunt o mină de aur.

Mai mult...