Rămâi informat. Crește-ți afacerea.
Informații esențiale, sfaturi practice și idei care te ajută să îți faci unitatea mai profitabilă și mai eficientă.

Revenue management în domeniul hotelier. Ce, cui, când, cum și pe cât vinzi
Revenue management se referă la un pachet de măsuri întreprinse cu scopul de a optimiza veniturile vânzând niște produse fixe – camerele, în cazul de față – într-un timp limitat. Există
Mai mult...
Dă clienților tăi un coș de cumpărături. Nu doar o cameră
Piața este competitivă, oferta e în creștere, iar gradul de ocupare e în scădere. Cum facem să le dăm oaspeților mai mult și, odată cu asta, să ne creștem vânzările și
Mai mult...
Channel Manager | Ce e și ce trebuie să facă?
O soluție integrată, ca PYN, îți furnizează și un sistem de channel manager pentru ca tu și angajații tăi să nu mai pierdeți timpul actualizând manual disponibilitatea pe booking, expedia,
Mai mult...
Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (IV)
Iata-te cu oaspeții la ușa hotelului. După ce i-ai însoțit în primele 3 etape, ai zice că misiunea ta s-a încheiat. Dar te-ai înșela. Clienții pot fi doar ai prezentului, o scurtă
Mai mult...
Housekeeping ”wireless”, fără bătăi la ușă, fără indicații de la recepție, fără încurcături
Hotelurile care utilizează PMS-uri mobile au ocazia să observe cum eficiența operațională se transformă într-un grad sporit de satisfacție a clienților. Se câștigă nu doar timp prin faptul
Mai mult...
Telefonul fix e istorie. Nu-i urma exemplul
Ca hotelier, e logic, e de bun-simț, e deja banalitate să cauți să fii ”IN”. Să fii ”în” mobilul clienților tăi. Să te vinzi acolo. Aproape, rapid, ușor. În curând, cei care nu vor
Mai mult...
Nu fi un dorel hotelier.
În Lunca Corbului, se află un preafrumos hotel numit Cristal Palace. Pe managerul preafrumosului nostru hotel, îl cheamă Dorel. Dorel este manager dedicat, pasionat de meseria lui. Hotelul, ca
Mai mult...Loading More Posts